ΑρχικήΟικιακάΔιατροφή και ΥγείαΜελέτη: Οι γυναίκες με αναπηρία έχουν κακή διατροφή και διατροφική ανασφάλεια

Μελέτη: Οι γυναίκες με αναπηρία έχουν κακή διατροφή και διατροφική ανασφάλεια

Νέα μελέτη της Σχολής Παγκόσμιας Δημόσιας Υγείας του NYU

Οι γυναίκες με αναπηρία έχουν σχεδόν διπλάσιες πιθανότητες να αξιολογήσουν τη διατροφή τους ως φτωχή και είναι πιο πιθανό να βιώσουν επισιτιστική ανασφάλεια σε σύγκριση με γυναίκες χωρίς αναπηρία, σύμφωνα με μια νέα μελέτη με επικεφαλής ερευνητές της Σχολής Παγκόσμιας Δημόσιας Υγείας του NYU. Τα ευρήματα δημοσιεύονται στο Journal of the Academy of Nutrition and Dietetics .

- Advertisement -

Σχεδόν μία στις πέντε γυναίκες στις ΗΠΑ, ηλικίας 18 έως 44 ετών, αναφέρει ότι έχει τουλάχιστον μία αναπηρία που σχετίζεται με την ακοή, την όραση, τη γνωστική λειτουργία, την κινητικότητα, την αυτοφροντίδα ή την ανεξάρτητη διαβίωση.

Για να κατανοήσουν καλύτερα τη διατροφή των γυναικών με αναπηρίες, οι ερευνητές ανέλυσαν δεδομένα από από το 2013 έως το 2018 σε 3.579 γυναίκες, ηλικίας 18 έως 44 ετών.

- Advertisement -

Σε σύγκριση με τις γυναίκες χωρίς αναπηρία, οι γυναίκες με αναπηρία ήταν πιο πιθανό να αξιολογήσουν τη διατροφή τους ως κακή και να αναφέρουν την επισιτιστική τους ασφάλεια ως χαμηλή ή πολύ χαμηλή. Ήταν επίσης πιο πιθανό να καταναλώνουν κατεψυγμένα τρόφιμα και να συμμετάσχουν σε προγράμματα επισιτιστικής βοήθειας. Οι γυναίκες με αναπηρία ήταν επίσης λιγότερο πιθανό να είναι το κύριο άτομο στο νοικοκυριό τους υπεύθυνο για τον προγραμματισμό γευμάτων, την προετοιμασία και τις αγορές τροφίμων.

Η Andrea Deierlein , αναπληρώτρια καθηγήτρια διατροφής για τη δημόσια υγεία στο NYU School of Global Public Health και επικεφαλής συγγραφέας της μελέτης δήλωσε: «Μια υγιεινή διατροφή απαιτεί πρόσβαση σε υγιεινά τρόφιμα και τους πόρους ή την ικανότητα παρασκευής τους, και οι γυναίκες με αναπηρία μπορεί να αντιμετωπίσουν εμπόδια λόγω ιατρικών καταστάσεων ή σωματικών περιορισμών».

Πηγή: EurekAlert

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα.


Google news

Ακολουθήστε μας για την άμεση ενημέρωση σας στο google news.

Must read

Ψάρια στο αλουμινόχαρτο: Τι έδειξαν 7 επιστημονικές μελέτες για τη μεταφορά αλουμινίου και τις επιπτώσεις στην υγεία

Η μεταφορά αλουμινίου στο ψάρι αυξάνεται υπό συγκεκριμένες συνθήκες μαγειρέματος – Τι αναφέρουν οι ερευνητές για τη μακροχρόνια έκθεση και τις ευάλωτες ομάδες

Ελλάδα: Μία κρέπα σε καφετέρια έστειλε 6χρονο αγόρι στο Νοσοκομείο Σητείας – «Μας διαβεβαίωσαν ότι μπορούσε να τη φάει» λέει ο πατέρας

Από την καταγγελία στη Σητεία στα σοβαρά περιστατικά αναφυλαξίας διεθνώς και στα μεγάλα κενά ενημέρωσης για τα αλλεργιογόνα στην εστίαση

Aυτές είναι οι χειρότερες τροφές που μπορεί κανείς να φάει κατά τη διάρκεια καύσωνα – Του διαιτολόγου Ν. Ζορζοβίλη

Ορισμένες επιλογές επιβαρύνουν περισσότερο την ενυδάτωση και τη θερμορρύθμιση, ενώ άλλα τρόφιμα γίνονται επικίνδυνα όταν παραμένουν εκτός ψυγείου για πολλή ώρα