ΑρχικήΟικιακάVEGANismOι ασκήσεις ενδυνάμωσης δίνουν στους vegans πιο γερά κόκαλα

Oι ασκήσεις ενδυνάμωσης δίνουν στους vegans πιο γερά κόκαλα

2 λεπτά ανάγνωσης

Άτομα που ακολουθούν φυτική διατροφή (vegan), αλλά παράλληλα κάνουν προπόνηση ενδυνάμωσης μπορεί να έχουν ισχυρότερα οστά από άλλα άτομα που ακολουθούν την ίδια διατροφή.

Ο βιγκανισμός (vegan διατροφή) αποκτά όλο και περισσότερη δημοτικότητα, γεγονός που οφείλεται στο ότι πλέον, οι άνθρωποι είναι πιο ευαισθητοποιημένοι σε ζητήματα υγείας και περιβάλλοντος. Αυτό φαίνεται από το ότι στις ΗΠΑ, όπου και έχει αποκτήσει αρκετούς οπαδούς αυτός ο τρόπος ζωής,  περίπου το 6% των ανθρώπων είναι vegans.

- Advertisement -

Αλλά πώς επηρεάζει η vegan διατροφή την οστική δομή; Μια πρόσφατη έρευνα εξέτασε τα  ότι μια διατροφή με βάση τα φυτά μπορεί να συσχετιστεί με χαμηλότερη οστική πυκνότητα και αυξημένο κίνδυνο κατάγματος. Ερευνητές από το Πανεπιστήμιο της Βιέννης και του Ιατρικού Πανεπιστημίου της Βιέννης, μαζί με άλλα μέλη του οργανισμού μελέτης παθήσεων που σχετίζονται με ορμόνες, Endocrine Society, αποφάσισαν να εξετάσουν εάν αυτό θα μπορούσε να αλλάξει με κάποιας μορφής άσκησης ενδυνάμωσης. Οπότε τέθηκε το εξής ερώτημα: Έχουν πράγματι οι vegans που κάνουν ασκήσεις ενδυνάμωσης πιο αδύναμα οστά από των παμφάγων;

Οι συγγραφείς συνέκριναν δεδομένα από 43 άνδρες και γυναίκες σε αμιγώς φυτική διατροφή για τουλάχιστον πέντε χρόνια και 45 άνδρες και γυναίκες σε δίαιτα παμφάγων για τουλάχιστον πέντε χρόνια, σύμφωνα με δεδομένα που παρέχονται από τον ιστότοπο Eurekalert. Να σημειωθεί ότι οι παμφάγοι τρώνε και κρέας και φυτικές τροφές.

- Advertisement -

Οι ερευνητές ανακάλυψαν ότι οι vegan συμμετέχοντες που έκαναν ασκήσεις αντίστασης και ενδυνάμωσης, όπως χρήση μηχανών, ελεύθερα βάρη ή ασκήσεις αντίστασης σωματικού βάρους τουλάχιστον μία φορά την εβδομάδα, είχαν ισχυρότερα οστά από εκείνους που δεν το έκαναν. Αλλά το πιο εντυπωσιακό ήταν πως επίσης ότι οι  και vegan παμφάγοι που ασχολούνταν με προπόνηση αντίστασης είχαν παρόμοια δομή των οστών. Οι επιστήμονες σημειώνουν πως όσοι ακολουθούν ένα αμιγώς φυτικό διαιτολόγιο, είναι απαραίτητο να κάνουν τέτοιου είδους προπόνηση σε τακτική βάση για να διατηρήσουν τη δύναμη των οστών.

Η μελέτη δημοσιεύτηκε στο Endocrine Society’s Journal of Clinical Endocrinology. & Metabolism.

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα.


Google news

Ακολουθήστε μας για την άμεση ενημέρωση σας στο google news.

Must read

Ψάρια στο αλουμινόχαρτο: Τι έδειξαν 7 επιστημονικές μελέτες για τη μεταφορά αλουμινίου και τις επιπτώσεις στην υγεία

Η μεταφορά αλουμινίου στο ψάρι αυξάνεται υπό συγκεκριμένες συνθήκες μαγειρέματος – Τι αναφέρουν οι ερευνητές για τη μακροχρόνια έκθεση και τις ευάλωτες ομάδες

Ελλάδα: Μία κρέπα σε καφετέρια έστειλε 6χρονο αγόρι στο Νοσοκομείο Σητείας – «Μας διαβεβαίωσαν ότι μπορούσε να τη φάει» λέει ο πατέρας

Από την καταγγελία στη Σητεία στα σοβαρά περιστατικά αναφυλαξίας διεθνώς και στα μεγάλα κενά ενημέρωσης για τα αλλεργιογόνα στην εστίαση

Aυτές είναι οι χειρότερες τροφές που μπορεί κανείς να φάει κατά τη διάρκεια καύσωνα – Του διαιτολόγου Ν. Ζορζοβίλη

Ορισμένες επιλογές επιβαρύνουν περισσότερο την ενυδάτωση και τη θερμορρύθμιση, ενώ άλλα τρόφιμα γίνονται επικίνδυνα όταν παραμένουν εκτός ψυγείου για πολλή ώρα