ΑρχικήΝέαΤο Ελληνικό εμφιαλωμένο νερό που έγινε θέμα σε αμερικάνικο ειδησεογραφικό δίκτυο για...

Το Ελληνικό εμφιαλωμένο νερό που έγινε θέμα σε αμερικάνικο ειδησεογραφικό δίκτυο για την ποιότητά του

3 λεπτά ανάγνωσης

Στο Διεθνές προσκήνιο ελληνικό εμφιαλωμένο νερό μετά από επιστημονική έρευνα που έδειξε την θετική του επίδραση στην υγεία

Με αφορμή το αυξημένο ενδιαφέρον που καταγράφεται εκ νέου στο δημόσιο διάλογο γύρω από την θετική επίδραση του νερού στην υγεία του ανθρώπου, η ΔΙΡΦΥΣ Α.Ε. επαναφέρει στο προσκήνιο μια πιλοτική επιστημονική μελέτη του 2019, η οποία εξακολουθεί να αποτελεί αντικείμενο αναφοράς σε ελληνικά και διεθνή μέσα.

- Advertisement -

Η πιλοτική έρευνα διάρκειας 9 μηνών για το εμφιαλωμένο νερό Δίρφυς προβλήθηκε από το γνωστό αμερικανικό ειδησεογραφικό δίκτυο Fox8, μετά την δημοσίευσή της εν λόγω έρευνας στο έγκυρο επιστημονικό περιοδικό Journal of Food and Nutrition Research (2020). Η μελέτη είχε ως στόχο να εξετάσει την επίδραση της κατανάλωσης νερού πλούσιου σε μαγνήσιο – και συγκεκριμένα του εμφιαλωμένου νερού Δίρφυς – σε ενήλικες με ιστορικό υποτροπιαζουσών ουρολοιμώξεων.

Τα αποτελέσματα της πιλοτικής μελέτης έδειξαν ότι η κατανάλωση νερού Δίρφυς οδηγεί σε μείωση κατά 15% της εμφάνισης υποτροπιαζουσών ουρολοιμώξεων στους καταναλωτές. Σύμφωνα με το πρωτόκολλο, οι συμμετέχοντες είχαν χωριστεί σε δύο ομάδες, με μόνη διαφοροποίηση το είδος του νερού που κατανάλωναν. Στην ομάδα που κατανάλωνε το νερό Δίρφυς παρατηρήθηκε στατιστικά σημαντικά υψηλότερη συγκέντρωση μαγνησίου στον ορό, γεγονός που επιβεβαιώνει τη βιοδιαθεσιμότητα των ιχνοστοιχείων του συγκεκριμένου φυσικού προϊόντος καθώς και μείωση της εμφάνισης ουρολοιμώξεων.

- Advertisement -

Παρότι πρόκειται για μελέτη στο αρχικό στάδιο, που διακόπηκε λόγω του Covid – γεγονός που υπογραμμίζεται και από τη διεθνή επιστημονική κοινότητα – τα ευρήματα ανέδειξαν το ποιοτικό προφίλ του νερού Δίρφυς και την ανάγκη για περαιτέρω ερευνητικές επεκτάσεις. Η επανεμφάνιση αυτής της μελέτης στον δημόσιο διάλογο έρχεται να επιβεβαιώσει ότι προϊόντα με επιστημονική τεκμηρίωση, μπορούν να ενισχύσουν τη θέση της ελληνικής επιχειρηματικότητας σε διεθνές επίπεδο.

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα.


Google news

Ακολουθήστε μας για την άμεση ενημέρωση σας στο google news.

Must read

Ψάρια στο αλουμινόχαρτο: Τι έδειξαν 7 επιστημονικές μελέτες για τη μεταφορά αλουμινίου και τις επιπτώσεις στην υγεία

Η μεταφορά αλουμινίου στο ψάρι αυξάνεται υπό συγκεκριμένες συνθήκες μαγειρέματος – Τι αναφέρουν οι ερευνητές για τη μακροχρόνια έκθεση και τις ευάλωτες ομάδες

Ελλάδα: Μία κρέπα σε καφετέρια έστειλε 6χρονο αγόρι στο Νοσοκομείο Σητείας – «Μας διαβεβαίωσαν ότι μπορούσε να τη φάει» λέει ο πατέρας

Από την καταγγελία στη Σητεία στα σοβαρά περιστατικά αναφυλαξίας διεθνώς και στα μεγάλα κενά ενημέρωσης για τα αλλεργιογόνα στην εστίαση

Aυτές είναι οι χειρότερες τροφές που μπορεί κανείς να φάει κατά τη διάρκεια καύσωνα – Του διαιτολόγου Ν. Ζορζοβίλη

Ορισμένες επιλογές επιβαρύνουν περισσότερο την ενυδάτωση και τη θερμορρύθμιση, ενώ άλλα τρόφιμα γίνονται επικίνδυνα όταν παραμένουν εκτός ψυγείου για πολλή ώρα