ΑρχικήΟικιακάΔιατροφή και ΥγείαΗ διαλείπουσα νηστεία μπορεί να αναστρέψει τον διαβήτη τύπου 2, σύμφωνα με...

Η διαλείπουσα νηστεία μπορεί να αναστρέψει τον διαβήτη τύπου 2, σύμφωνα με μελέτη

2 λεπτά ανάγνωσης

Μελέτη διαπιστώνει ότι τα άτομα με διαβήτη που ακολουθούν χρονικά περιορισμένη διατροφή μπορεί να μην χρειάζονται πλέον φάρμακα.

Μετά από πρόγραμμα διαλείπουσας δίαιτας νηστείας, οι ασθενείς πέτυχαν πλήρη ύφεση του διαβήτη, που ορίζεται ως ένα επίπεδο HbA1c (μέσο σάκχαρο στο αίμα) μικρότερο από 6,5% τουλάχιστον ένα χρόνο μετά τη διακοπή της φαρμακευτικής αγωγής, σύμφωνα με μια νέα μελέτη που δημοσιεύτηκε στο Endocrine Society’s Journal of Clinical.

- Advertisement -

Οι δίαιτες διαλείπουσας νηστείας (διαλειμματική νηστεία) έχουν γίνει δημοφιλείς τα τελευταία χρόνια ως αποτελεσματική μέθοδος απώλειας βάρους. Με τη διαλείπουσα νηστεία, τρώτε μόνο σε ένα συγκεκριμένο χρονικό διάστημα. Η νηστεία για συγκεκριμένο αριθμό ωρών κάθε μέρα ή η κατανάλωση μόνο ενός γεύματος μερικές ημέρες την εβδομάδα μπορεί να βοηθήσει το σώμα σας να κάψει λίπος. 

Νέα μελέτη δείχνει ότι τα οφέλη της διαλείπουσας νηστείας δεν περιορίζονται μόνο στην απώλεια βάρους αλλά μπορεί να μειώσει τον κίνδυνο διαβήτη και καρδιακών παθήσεων.

- Advertisement -

Ο διαβήτης τύπου 2 δεν είναι απαραίτητα μια μόνιμη, δια βίου ασθένεια. Η ύφεση του διαβήτη είναι δυνατή εάν οι ασθενείς χάσουν βάρος αλλάζοντας τις συνήθειες διατροφής και άσκησης, δήλωσαν οι ερευνητές. Η έρευνα έδειξε ότι μια διαλείπουσα νηστεία μπορεί να οδηγήσει σε ύφεση του διαβήτη σε άτομα με διαβήτη τύπου 2 και αυτά τα ευρήματα θα μπορούσαν να έχουν σημαντικό αντίκτυπο σε πάνω από 537 εκατομμύρια ενήλικες παγκοσμίως που υποφέρουν από τη νόσο.

Οι ερευνητές πραγματοποίησαν μια παρέμβαση διαλείπουσας νηστείας 3 μηνών σε 36 άτομα με διαβήτη και βρήκαν ότι σχεδόν το 90% των συμμετεχόντων, συμπεριλαμβανομένων εκείνων που έλαβαν παράγοντες μείωσης του σακχάρου στο αίμα και ινσουλίνη, μείωσαν την πρόσληψη φαρμάκων για τον διαβήτη μετά από τη διαλείπουσα νηστεία. Το 55% αυτών των ανθρώπων παρουσίασαν ύφεση του διαβήτη, διέκοψαν τη φαρμακευτική αγωγή για τον διαβήτη και το διατήρησαν για τουλάχιστον ένα χρόνο.

Η μελέτη αμφισβητεί τη συμβατική άποψη ότι η ύφεση του διαβήτη μπορεί να επιτευχθεί μόνο σε άτομα με μικρότερη διάρκεια διαβήτη (0-6 χρόνια). Το 65% των συμμετεχόντων στη μελέτη που πέτυχαν ύφεση του διαβήτη είχαν διάρκεια διαβήτη μεγαλύτερη από 6 χρόνια (6-11 χρόνια).

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα.


Google news

Ακολουθήστε μας για την άμεση ενημέρωση σας στο google news.

Must read

Ψάρια στο αλουμινόχαρτο: Τι έδειξαν 7 επιστημονικές μελέτες για τη μεταφορά αλουμινίου και τις επιπτώσεις στην υγεία

Η μεταφορά αλουμινίου στο ψάρι αυξάνεται υπό συγκεκριμένες συνθήκες μαγειρέματος – Τι αναφέρουν οι ερευνητές για τη μακροχρόνια έκθεση και τις ευάλωτες ομάδες

Ελλάδα: Μία κρέπα σε καφετέρια έστειλε 6χρονο αγόρι στο Νοσοκομείο Σητείας – «Μας διαβεβαίωσαν ότι μπορούσε να τη φάει» λέει ο πατέρας

Από την καταγγελία στη Σητεία στα σοβαρά περιστατικά αναφυλαξίας διεθνώς και στα μεγάλα κενά ενημέρωσης για τα αλλεργιογόνα στην εστίαση

Aυτές είναι οι χειρότερες τροφές που μπορεί κανείς να φάει κατά τη διάρκεια καύσωνα – Του διαιτολόγου Ν. Ζορζοβίλη

Ορισμένες επιλογές επιβαρύνουν περισσότερο την ενυδάτωση και τη θερμορρύθμιση, ενώ άλλα τρόφιμα γίνονται επικίνδυνα όταν παραμένουν εκτός ψυγείου για πολλή ώρα