ΑρχικήυγείαΝέα επιστημονική ανακάλυψη: Το τζίντζερ μπορεί να θεραπεύσει τη φλεγμονώδη νόσο του...

Νέα επιστημονική ανακάλυψη: Το τζίντζερ μπορεί να θεραπεύσει τη φλεγμονώδη νόσο του εντέρου

Με τη νέα ανακάλυψη ανοίγει ο δρόμος για αποτελεσματική θεραπεία, της φλεγμονώδους νόσου του εντέρου.

3 λεπτά ανάγνωσης

Με τη νέα ανακάλυψη ανοίγει ο δρόμος για αποτελεσματική θεραπεία, της φλεγμονώδους νόσου του εντέρου.

Οι ασθενείς με φλεγμονώδη νόσο του εντέρου (IBD). συνήθως αρχίζουν να εμφανίζουν συμπτώματα νωρίς στη ζωή τους. Περίπου το 25 τοις εκατό των ασθενών διαγιγνώσκονται πριν από την ηλικία των 20 ετών. Επί του παρόντος δεν υπάρχει θεραπεία, επομένως οι ασθενείς πρέπει να ακολουθούν ισόβιες θεραπείες για να διαχειριστούν τα συμπτώματά τους, συμπεριλαμβανομένου του κοιλιακού πόνου και της διάρροιας, με σημαντικές ψυχολογικές και οικονομικές συνέπειες.

- Advertisement -

Τώρα επιστήμονες από το Πανεπιστήμιο του Τορόντο, ανακάλυψαν ότι μια ένωση στο τζίντζερ, που ονομάζεται φουρανοδιενόνη (FDN),  μπορεί να θεραπεύσει τη φλεγμονώδη νόσο του εντέρου. Αξίζει να σημειωθεί ότι προηγούμενη έρευνα αποκάλυψε έναν δυνητικά σημαντικό ρόλο που μπορούν να παίξουν τα συμπληρώματα τζίντζερ στον έλεγχο της φλεγμονής για άτομα που ζουν με αυτοάνοσα νοσήματα, ενώ άλλη επιστημονική ανασκόπηση συνδέει το μπαχαρικό με την υγιή γήρανση.

Ενώ οι ερευνητές γνώριζαν το FDN εδώ και δεκαετίες, μέχρι τώρα δεν είχαν καθορίσει τις λειτουργίες ή τους στόχους του στον οργανισμό . Όπως ανέφεραν στη σχετική μελέτη που δημοσιεύτηκε πρόσφατα στο περιοδικό Nature Communications, η φουρανοδιενόνη δεσμεύεται επιλεκτικά και ρυθμίζει έναν πυρηνικό υποδοχέα που εμπλέκεται στη φλεγμονώδη νόσο του εντέρου (IBD). Η ομάδα παρατήρησε μια ισχυρή αλληλεπίδραση μεταξύ του FDN και του υποδοχέα Pregnane X (PXR). Το FDN μειώνει τη φλεγμονή στο κόλον ενεργοποιώντας την ικανότητα του PXR να καταστέλλει την παραγωγή προφλεγμονωδών κυτοκινών στο σώμα.

- Advertisement -

«Διαπιστώσαμε ότι θα μπορούσαμε να μειώσουμε τη φλεγμονή στο κόλον των ποντικών μέσω από του στόματος ενέσεων FDN», δήλωσε ο Jiabao Liu, ερευνητής στο U of T’s Donnelly Center for Cellular and Biomolecular Research. 

Ενώ οι ασθενείς με φλεγμονώδη νόσο του εντέρου, την αντιμετωπίζουν μέσω αλλαγών στη διατροφή τους και με φυτικά συμπληρώματα, δεν είναι σαφές ποιες χημικές ενώσεις στα τρόφιμα και τα συμπληρώματα είναι υπεύθυνες για την ανακούφιση της φλεγμονής του εντέρου. Με το FDN να αναγνωρίζεται πλέον ως μια ένωση με δυνατότητα θεραπείας της IBD, αυτό το συγκεκριμένο συστατικό του τζίντζερ μπορεί να εξαχθεί για να αναπτυχθούν πιο αποτελεσματικές θεραπείες.

Για να διαβάσετε ολόκληρη τη μελέτη πατήστε ΕΔΩ.

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα.


Google news

Ακολουθήστε μας για την άμεση ενημέρωση σας στο google news.

Must read

Ψάρια στο αλουμινόχαρτο: Τι έδειξαν 7 επιστημονικές μελέτες για τη μεταφορά αλουμινίου και τις επιπτώσεις στην υγεία

Η μεταφορά αλουμινίου στο ψάρι αυξάνεται υπό συγκεκριμένες συνθήκες μαγειρέματος – Τι αναφέρουν οι ερευνητές για τη μακροχρόνια έκθεση και τις ευάλωτες ομάδες

Ελλάδα: Μία κρέπα σε καφετέρια έστειλε 6χρονο αγόρι στο Νοσοκομείο Σητείας – «Μας διαβεβαίωσαν ότι μπορούσε να τη φάει» λέει ο πατέρας

Από την καταγγελία στη Σητεία στα σοβαρά περιστατικά αναφυλαξίας διεθνώς και στα μεγάλα κενά ενημέρωσης για τα αλλεργιογόνα στην εστίαση

Aυτές είναι οι χειρότερες τροφές που μπορεί κανείς να φάει κατά τη διάρκεια καύσωνα – Του διαιτολόγου Ν. Ζορζοβίλη

Ορισμένες επιλογές επιβαρύνουν περισσότερο την ενυδάτωση και τη θερμορρύθμιση, ενώ άλλα τρόφιμα γίνονται επικίνδυνα όταν παραμένουν εκτός ψυγείου για πολλή ώρα