ΑρχικήΝέαΚαταναλωτήςΠως αντιδρούν οι καταναλωτές σε επισήμανση θερμίδων σε Fast Food

Πως αντιδρούν οι καταναλωτές σε επισήμανση θερμίδων σε Fast Food

2 λεπτά ανάγνωσης

Πόσο επηρεάζει τις επιλογές η παροχή διατροφικών πληροφοριών στα μενού fast food.

Η επισήμανση θερμίδων στα μενού Fast Food έχει εφαρμοστεί σε ορισμένα εστιατόρια των ΗΠΑ ήδη από το 2008, αλλά ο βαθμός στον οποίο η ενημέρωση για το πόσες θερμίδες έχει κάθε πιάτο, συνδέεται με τις θερμίδες που αγοράστηκαν είναι ασαφής. Μελέτη που δημοσιεύτηκε στο jamanetwork.com διερεύνησε εάν η παροχή διατροφικών πληροφοριών στα μενού μπορεί να μειώσει την πρόσληψη θερμίδων από τους πελάτες. Η μελέτη εξέτασε 2.329 εστιατόρια Taco Bell και διαπιστώθηκε ότι σε όσα Fast Food παρέχονταν πληροφορίες σχετικά με τις θερμίδες, οι καταναλωτές προτιμούσαν τα πιάτα με τις λιγότερες.

- Advertisement -

Πιο συγκεκριμένα τα αποτελέσματα στις διαφορές έδειξαν ότι οι πελάτες αγόρασαν 24,7 λιγότερες θερμίδες ανά συναλλαγή από εστιατόρια στην ομάδα ετικετών μενού κατά την περίοδο παρακολούθησης 3 έως 24 μηνών έναντι της ομάδας σύγκρισης. Το αποτέλεσμα της επισήμανσης του μενού διέφερε επίσης ανά κατηγορία προϊόντων και ώρα της ημέρας, με μεγαλύτερη μείωση στον αριθμό των tacos σε σχέση με άλλα είδη που αγοράστηκαν και μεγαλύτερη μείωση στις θερμίδες που αγοράζονται κατά τη διάρκεια του πρωινού σε σύγκριση με άλλες ώρες της ημέρας.

Συμπερασματικά στη μελέτη διαπιστώθηκε ότι η εφαρμογή της επισήμανσης μενού σε εστιατόρια οδήγησε σε περίπου 25 λιγότερες θερμίδες που αγοράστηκαν ανά συναλλαγή σε μια περίοδο παρακολούθησης 2 ετών σε σύγκριση με εστιατόρια χωρίς τέτοια πρακτική, υποδηλώνοντας ότι οι καταναλωτές είναι ευαίσθητοι στις πληροφορίες θερμίδων στους πίνακες μενού, και προσαρμόζουν τις διατροφικές τους επιλογές με βάση τις ετικέτες θερμίδων.

- Advertisement -

https://jamanetwork.com/journals/jamanetworkopen/fullarticle/2812966?utm_source=For_The_Media&utm_medium=referral&utm_campaign=ftm_links&utm_term=121523

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα.


Google news

Ακολουθήστε μας για την άμεση ενημέρωση σας στο google news.

Must read

Ψάρια στο αλουμινόχαρτο: Τι έδειξαν 7 επιστημονικές μελέτες για τη μεταφορά αλουμινίου και τις επιπτώσεις στην υγεία

Η μεταφορά αλουμινίου στο ψάρι αυξάνεται υπό συγκεκριμένες συνθήκες μαγειρέματος – Τι αναφέρουν οι ερευνητές για τη μακροχρόνια έκθεση και τις ευάλωτες ομάδες

Ελλάδα: Μία κρέπα σε καφετέρια έστειλε 6χρονο αγόρι στο Νοσοκομείο Σητείας – «Μας διαβεβαίωσαν ότι μπορούσε να τη φάει» λέει ο πατέρας

Από την καταγγελία στη Σητεία στα σοβαρά περιστατικά αναφυλαξίας διεθνώς και στα μεγάλα κενά ενημέρωσης για τα αλλεργιογόνα στην εστίαση

Aυτές είναι οι χειρότερες τροφές που μπορεί κανείς να φάει κατά τη διάρκεια καύσωνα – Του διαιτολόγου Ν. Ζορζοβίλη

Ορισμένες επιλογές επιβαρύνουν περισσότερο την ενυδάτωση και τη θερμορρύθμιση, ενώ άλλα τρόφιμα γίνονται επικίνδυνα όταν παραμένουν εκτός ψυγείου για πολλή ώρα