ΑρχικήΝέαΚαινοτομία / ΤάσειςΠαγκόσμια Πρωτιά! Chopisticks που ενισχύουν την αλμυρή γεύση

Παγκόσμια Πρωτιά! Chopisticks που ενισχύουν την αλμυρή γεύση

Ένα σημαντικό βήμα για να γίνουν πιο νόστιμα τα τρόφιμα χαμηλής περιεκτικότητας σε νάτριο

2 λεπτά ανάγνωσης

Ένα σημαντικό βήμα για να γίνουν πιο νόστιμα τα τρόφιμα χαμηλής περιεκτικότητας σε νάτριο

Ιάπωνες ερευνητές έχουν αναπτύξει ηλεκτρονικά chopsticks που ενισχύουν τις αλμυρές γεύσεις, βοηθώντας ενδεχομένως όσους χρειάζονται να μειώσουν το αλάτι στη διατροφή τους. Η Kirin Holdings Company, Limited (Kirin Holdings) και το Εργαστήριο του Πανεπιστημίου Meiji Dr. Homei Miyashita ανέπτυξαν chopstick με ηλεκτρική διέγερση που ενισχύει τη γεύση των τροφίμων με χαμηλή περιεκτικότητα σε νάτριο. 

- Advertisement -

Σε κλινικές δοκιμές με άτομα που ακολουθούν δίαιτα χαμηλής περιεκτικότητας σε νάτριο, η χρήση της συσκευής chopstick ενίσχυσε την αλμυρή γεύση σε σχεδόν ανάλατα φαγητά κατά περίπου 1,5 φορές. Η συσκευή που αποτελεί παγκόσμια πρωτιά χρησιμοποιεί ένα ασθενές ηλεκτρικό ρεύμα για να μεταφέρει ιόντα νατρίου από τα τρόφιμα, μέσω των chopsticks, στο στόμα όπου δημιουργούν μια αίσθηση αλμυρού.

Ο Miyashita και το εργαστήριό του έχουν εξερευνήσει διάφορους τρόπους με τους οποίους η τεχνολογία μπορεί να αλληλεπιδράσει και να διεγείρει τις ανθρώπινες αισθητηριακές εμπειρίες. Αυτή η κοινή έρευνα ανακάλυψε τη δυνατότητα χρήσης της επίδρασης της ενίσχυσης της αλμυρής γεύσης με ηλεκτρική διέγερση και σε άλλα καθημερινά σκεύη εκτός από τα chopsticks, όπως κουτάλια και μπολ τσαγιού, αυξάνοντας έτσι το επίπεδο ικανοποίησης γεύσης με ανάλατα τρόφιμα. Αυτή η τεχνολογία μπορεί να αποδειχθεί χρήσιμη για άτομα που προσπαθούν ή πρέπει να διατηρήσουν μια δίαιτα χαμηλή σε νάτριο.

- Advertisement -

Τα chopsticks που βελτιώνουν τη γεύση μπορεί να έχουν ιδιαίτερη σημασία στην Ιαπωνία, όπου η παραδοσιακή διατροφή ευνοεί τις αλμυρές γεύσεις. Ο μέσος Ιάπωνας ενήλικας καταναλώνει περίπου 10 γραμμάρια αλατιού την ημέρα, διπλάσια από την ποσότητα που συνιστά ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας. Η υπερβολική πρόσληψη νατρίου σχετίζεται με αυξημένη συχνότητα εμφάνισης υψηλής αρτηριακής πίεσης, εγκεφαλικών επεισοδίων και άλλων παθήσεων.

Ο Miyashita και η Kirin τελειοποιούν το πρωτότυπο των chopsticks τους και ελπίζουν να τα εμπορευματοποιήσουν ήδη από το επόμενο έτος.

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα.


Google news

Ακολουθήστε μας για την άμεση ενημέρωση σας στο google news.

Must read

Ψάρια στο αλουμινόχαρτο: Τι έδειξαν 7 επιστημονικές μελέτες για τη μεταφορά αλουμινίου και τις επιπτώσεις στην υγεία

Η μεταφορά αλουμινίου στο ψάρι αυξάνεται υπό συγκεκριμένες συνθήκες μαγειρέματος – Τι αναφέρουν οι ερευνητές για τη μακροχρόνια έκθεση και τις ευάλωτες ομάδες

Ελλάδα: Μία κρέπα σε καφετέρια έστειλε 6χρονο αγόρι στο Νοσοκομείο Σητείας – «Μας διαβεβαίωσαν ότι μπορούσε να τη φάει» λέει ο πατέρας

Από την καταγγελία στη Σητεία στα σοβαρά περιστατικά αναφυλαξίας διεθνώς και στα μεγάλα κενά ενημέρωσης για τα αλλεργιογόνα στην εστίαση

Aυτές είναι οι χειρότερες τροφές που μπορεί κανείς να φάει κατά τη διάρκεια καύσωνα – Του διαιτολόγου Ν. Ζορζοβίλη

Ορισμένες επιλογές επιβαρύνουν περισσότερο την ενυδάτωση και τη θερμορρύθμιση, ενώ άλλα τρόφιμα γίνονται επικίνδυνα όταν παραμένουν εκτός ψυγείου για πολλή ώρα