ΑρχικήΝέαΗ χορτοφαγική διατροφή μειώνει τον κίνδυνο καρκίνου - Νέα μελέτη

Η χορτοφαγική διατροφή μειώνει τον κίνδυνο καρκίνου – Νέα μελέτη

3 λεπτά ανάγνωσης

Μια μεγάλη έρευνα συσχετίζει τη χορτοφαγία με χαμηλότερο κίνδυνο για σπάνιους και πιο συνηθισμένους καρκίνους

Μια σημαντική νέα μελέτη, που δημοσιεύθηκε στο The American Journal of Clinical Nutrition, φέρνει στο φως ισχυρά στοιχεία για τη σύνδεση μεταξύ της χορτοφαγικής διατροφής και του μειωμένου κινδύνου καρκίνου. Ερευνητές παρακολούθησαν τη διατροφή και την υγεία σχεδόν 80.000 μελών της Εκκλησίας των Εβδόμων Ημερών στην Αμερική και τον Καναδά.

- Advertisement -

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ | Θάνατος τουρίστα από κακοψημένο κοτόπουλο σε εστιατόριο ξενοδοχείου πολυτελείας

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ | Προσοχή – ΕΦΕΤ: Αυτή είναι η κονσέρβα ψαριού που ανακαλείται λόγω υψηλής συγκέντρωσης ισταμίνης – Ποιοι κινδυνεύουν

- Advertisement -

Τα ευρήματα της έρευνας έδειξαν ότι οι χορτοφάγοι είχαν συνολικά περίπου 12% χαμηλότερο κίνδυνο να αναπτύξουν καρκίνο σε σχέση με όσους έτρωγαν κρέας τουλάχιστον μία φορά την εβδομάδα. Ο κίνδυνος για μια ομάδα καρκίνων «μέσης συχνότητας», όπως το μελάνωμα, ο καρκίνος του θυρεοειδούς, των ωοθηκών, του παγκρέατος, του στομάχου και τα λεμφώματα, ήταν 18% χαμηλότερος. Ειδικότερα, παρατηρήθηκαν σημαντικές μειώσεις στον καρκίνο του παχέος εντέρου (21%), του στομάχου (45%) και στους λεμφοπολλαπλασιαστικούς καρκίνους (25%).

Εγγραφείτε στα διαδικτυακά σεμινάρια Food Defense και Food Safety Culture τέλη Αυγούστου από TÜV HELLAS (TÜV NORD) και CIBUM 

Από όλες τις κατηγορίες χορτοφάγων, οι vegan είχαν τη χαμηλότερη πιθανότητα να αναπτύξουν καρκίνο συνολικά, με μείωση κατά 24%. Ο επικεφαλής συγγραφέας της μελέτης, Gary E. Fraser, τόνισε ότι παρά το γεγονός ότι πρόκειται για παρατηρητική μελέτη, οι συσχετίσεις ήταν ισχυρές και πειστικές.

Η μελέτη έρχεται να ενισχύσει τις ήδη υπάρχουσες ενδείξεις ότι οι φυτικές διατροφές συνδέονται με μειωμένο κίνδυνο καρκίνου και άλλων χρόνιων ασθενειών. Παρόλα αυτά, οι υγειονομικές αρχές σε όλο τον κόσμο έχουν δείξει ιστορικά απροθυμία να προωθήσουν ενεργά τις διατροφές χωρίς ζωικά προϊόντα. Η Dr. Shireen Kassam, συμβουλευτική αιματολόγος, δήλωσε ότι είναι καιρός ο κλάδος της υγείας να υποστηρίξει την εφαρμογή φυτικών διατροφών, καθώς αυτό όχι μόνο θα μείωνε το βάρος του καρκίνου, αλλά θα βελτίωνε και την καρδιομεταβολική υγεία.

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα.


Google news

Ακολουθήστε μας για την άμεση ενημέρωση σας στο google news.

Must read

Ψάρια στο αλουμινόχαρτο: Τι έδειξαν 7 επιστημονικές μελέτες για τη μεταφορά αλουμινίου και τις επιπτώσεις στην υγεία

Η μεταφορά αλουμινίου στο ψάρι αυξάνεται υπό συγκεκριμένες συνθήκες μαγειρέματος – Τι αναφέρουν οι ερευνητές για τη μακροχρόνια έκθεση και τις ευάλωτες ομάδες

Ελλάδα: Μία κρέπα σε καφετέρια έστειλε 6χρονο αγόρι στο Νοσοκομείο Σητείας – «Μας διαβεβαίωσαν ότι μπορούσε να τη φάει» λέει ο πατέρας

Από την καταγγελία στη Σητεία στα σοβαρά περιστατικά αναφυλαξίας διεθνώς και στα μεγάλα κενά ενημέρωσης για τα αλλεργιογόνα στην εστίαση

Aυτές είναι οι χειρότερες τροφές που μπορεί κανείς να φάει κατά τη διάρκεια καύσωνα – Του διαιτολόγου Ν. Ζορζοβίλη

Ορισμένες επιλογές επιβαρύνουν περισσότερο την ενυδάτωση και τη θερμορρύθμιση, ενώ άλλα τρόφιμα γίνονται επικίνδυνα όταν παραμένουν εκτός ψυγείου για πολλή ώρα