ΑρχικήΟικιακάLIFEΒρετανική παμπ σερβίρει την «Πικρή Μπύρα του Χάρι» ως απάντηση στο ντοκιμαντέρ...

Βρετανική παμπ σερβίρει την «Πικρή Μπύρα του Χάρι» ως απάντηση στο ντοκιμαντέρ του Netflix

2 λεπτά ανάγνωσης

H μπύρα «Harry’s Bitter» έχει περιεκτικότητα 3,9% και είναι «αδύναμη όσο ο συνονόματός της»…

Βρετανός ιδιοκτήτης παμπ λάνσαρε μια ολοκαίνουργια μπύρα ως απάντηση στο νέο πολυσυζητημένο ντοκιμαντέρ του πρίγκιπα Χάρι και της Μέγκαν Μαρκλ.

- Advertisement -

Στο ντοκιμαντέρ οι θεατές αποκτούν μία πιο ενδόμυχη ματιά στη ζωή του δούκα και της δούκισσας του Σάσσεξ.

Το «Harry & Meghan» έχει λάβει ανάμεικτες κριτικές από τους θεατές, με κάποιους να το αποκαλούν «απίστευτο», άλλους να υποστηρίζουν ότι «δεν τους αρέσει καθόλου», ενώ άλλοι το έχουν χαρακτηρίσει «υποκριτικό».

- Advertisement -

Ο ιδιοκτήτης παμπ στο Λονδίνο εξέφρασε τις απόψεις του για τη σειρά ντοκιμαντέρ με την ολοκαίνουργια μπύρα που ονομάζεται «Harry’s Bitter» (Η Πικρή του Χάρι). Το λογότυπο της μπύρας απεικονίζει το πρόσωπο του πρίγκιπα Χάρι σε κόκκινο, λευκό και μπλε χρωματικό συνδυασμό, όπως αναφέρουν δημοσιεύματα του βρετανικού Τύπου.

«Δίκαιο ή όχι, αυτό είναι αστείο» έγραψε χρήστης στο Twitter.

«Ο Γουίλ και η Κέιτ πρέπει να πάνε εκεί για ένα ποτό» σχολίασε άλλος χρήστης.

«Συγχαρητήρια στην παμπ στο Τσίσγουικ για αυτήν την όμορφη βρετανική απάντηση στο σόου αυτολύπησης του Χάρι και της Μέγκαν στο Netflix» αναφέρεται σε άλλο σχόλιο στο Twitter.

Ο δούκας και η δούκισσα του Σάσσεξ έχουν δεχθεί επικρίσεις μετά την προβολή του ντοκιμαντέρ, το οποίο διερευνά την απόφασή τους να αποχωρήσουν από τη βρετανική βασιλική οικογένεια και τα γεγονότα που ακολούθησαν.

Η συγγραφέας του «The New Statesman» Ρέιτσελ Κουκ επέκρινε το ζευγάρι επειδή δεν αποκάλυψε τίποτα καινούργιο, ενώ αμφισβήτησε την εγκυρότητα της αφήγησης.

O Τζον Άντερσον της «Wall Street Journal» χαρακτήρισε τη σειρά «βαρετή» αναφέροντας ότι θυμίζει «σαπουνόπερα».

Ο πρίγκιπας Χάρι και η σύζυγός του Μέγκαν κατηγορούν τη βασιλική οικογένεια ότι «είπε ψέματα για να προστατεύσει» τον πρίγκιπα Ουίλιαμ, τον διάδοχο του θρόνου, στο τρέιλερ των τελευταίων επεισοδίων του ντοκιμαντέρ.

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα.


Google news

Ακολουθήστε μας για την άμεση ενημέρωση σας στο google news.

Must read

Ψάρια στο αλουμινόχαρτο: Τι έδειξαν 7 επιστημονικές μελέτες για τη μεταφορά αλουμινίου και τις επιπτώσεις στην υγεία

Η μεταφορά αλουμινίου στο ψάρι αυξάνεται υπό συγκεκριμένες συνθήκες μαγειρέματος – Τι αναφέρουν οι ερευνητές για τη μακροχρόνια έκθεση και τις ευάλωτες ομάδες

Ελλάδα: Μία κρέπα σε καφετέρια έστειλε 6χρονο αγόρι στο Νοσοκομείο Σητείας – «Μας διαβεβαίωσαν ότι μπορούσε να τη φάει» λέει ο πατέρας

Από την καταγγελία στη Σητεία στα σοβαρά περιστατικά αναφυλαξίας διεθνώς και στα μεγάλα κενά ενημέρωσης για τα αλλεργιογόνα στην εστίαση

Aυτές είναι οι χειρότερες τροφές που μπορεί κανείς να φάει κατά τη διάρκεια καύσωνα – Του διαιτολόγου Ν. Ζορζοβίλη

Ορισμένες επιλογές επιβαρύνουν περισσότερο την ενυδάτωση και τη θερμορρύθμιση, ενώ άλλα τρόφιμα γίνονται επικίνδυνα όταν παραμένουν εκτός ψυγείου για πολλή ώρα