ΑρχικήΟικιακάΔιατροφή και ΥγείαΑμύγδαλα για απώλεια βάρους! Νέα επιστημονική μελέτη

Αμύγδαλα για απώλεια βάρους! Νέα επιστημονική μελέτη

2 λεπτά ανάγνωσης

Η μεγαλύτερη μέχρι σήμερα μελέτη, για την αξιολόγηση των πλεονεκτημάτων της ενσωμάτωσης των αμυγδάλων σε μια δίαιτα περιορισμένης ενέργειας για απώλεια βάρους.

Μέχρι σήμερα η γενική πεποίθηση ήταν πως οι ξηροί καρποί συμπεριλαμβανομένων των αμυγδάλων, δεν ενδείκνυνται για απώλεια βάρους, καθώς ενώ είναι πλούσια σε πρωτεΐνες είναι επίσης πλούσια σε λιπαρά. Όμως νέα έρευνα από το   Πανεπιστήμιο της Νότιας Αυστραλίας δείχνει ότι μπορείτε να φάτε αμύγδαλα και να χάσετε βάρος.

- Advertisement -

Στη μεγαλύτερη μελέτη του είδους της, οι ερευνητές διαπίστωσαν ότι η συμπερίληψη των αμυγδάλων σε μια δίαιτα περιορισμένης ενέργειας όχι μόνο βοήθησε τους ανθρώπους να χάσουν βάρος, αλλά βελτίωσαν και την καρδιομεταβολική τους υγεία.

Στη μελέτη (που χρηματοδοτήθηκε από το Almond Board of California) 106 υπέρβαροι ή παχύσαρκοι, ολοκλήρωσαν ένα πρόγραμμα διατροφής εννέα μηνών (μια δίαιτα περιορισμένης ενέργειας τριών μηνών για απώλεια βάρους, ακολουθούμενη από μια δίαιτα ελεγχόμενης ενέργειας έξι μηνών για διατήρηση βάρους). Και στις δύο φάσεις, το 15% της ενεργειακής πρόσληψης των συμμετεχόντων περιελάμβανε ανάλατα ολόκληρα αμύγδαλα με φλούδα (για τη δίαιτα ξηρών καρπών) ή 15% σνακ πλούσια σε υδατάνθρακες – όπως κράκερ ρυζιού ή ψητές μπάρες δημητριακών (για τη δίαιτα χωρίς ξηρούς καρπούς).

- Advertisement -

Εξετάζοντας τα αποτελέσματα των ενεργειακά περιορισμένων διατροφών που συμπληρώνονται με αμύγδαλα ή με σνακ πλούσια σε υδατάνθρακες, οι ερευνητές διαπίστωσαν ότι και οι δύο δίαιτες μείωσαν επιτυχώς το σωματικό βάρος κατά περίπου 7 κιλά. Αυτά τα ευρήματα παρέχουν περαιτέρω στοιχεία ότι οι διαιτολόγοι και οι διατροφολόγοι μπορούν να συστήσουν τα αμύγδαλα ως μέρος μιας ισορροπημένης δίαιτας απώλειας βάρους.

Για να διαβάσετε τη μελέτη πατήστε ΕΔΩ.

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα.


Google news

Ακολουθήστε μας για την άμεση ενημέρωση σας στο google news.

Must read

Ψάρια στο αλουμινόχαρτο: Τι έδειξαν 7 επιστημονικές μελέτες για τη μεταφορά αλουμινίου και τις επιπτώσεις στην υγεία

Η μεταφορά αλουμινίου στο ψάρι αυξάνεται υπό συγκεκριμένες συνθήκες μαγειρέματος – Τι αναφέρουν οι ερευνητές για τη μακροχρόνια έκθεση και τις ευάλωτες ομάδες

Ελλάδα: Μία κρέπα σε καφετέρια έστειλε 6χρονο αγόρι στο Νοσοκομείο Σητείας – «Μας διαβεβαίωσαν ότι μπορούσε να τη φάει» λέει ο πατέρας

Από την καταγγελία στη Σητεία στα σοβαρά περιστατικά αναφυλαξίας διεθνώς και στα μεγάλα κενά ενημέρωσης για τα αλλεργιογόνα στην εστίαση

Aυτές είναι οι χειρότερες τροφές που μπορεί κανείς να φάει κατά τη διάρκεια καύσωνα – Του διαιτολόγου Ν. Ζορζοβίλη

Ορισμένες επιλογές επιβαρύνουν περισσότερο την ενυδάτωση και τη θερμορρύθμιση, ενώ άλλα τρόφιμα γίνονται επικίνδυνα όταν παραμένουν εκτός ψυγείου για πολλή ώρα