ΑρχικήΟικιακάΗ συχνή κατανάλωση γάλακτος κάνει καλό στην καρδιά

Η συχνή κατανάλωση γάλακτος κάνει καλό στην καρδιά

cibum team

Όσοι καταναλώνουν τακτικά γάλα έχουν μικρότερο κίνδυνο  καρδιαγγειακών παθήσεων σύμφωνα με νέα έρευνα στο International Journal of Obesity.

Τα αποτελέσματα δείχνουν, μάλιστα, ότι δεν υπάρχει περιορισμός στην κατανάλωση γάλακτος, σε σχέση με το ρίσκο καρδιαγγειακών παθήσεων.

- Advertisement -

Η έρευνα, η οποία έγινε σε πάνω από 400.000 άτομα, παρουσίασε γενετικά στοιχεία για τη συσχέτιση της κατανάλωσης γάλακτος με αυξημένο δείκτη μάζας σώματος, αλλά και χαμηλότερα επίπεδα χοληστερόλης.

Σε συνεργασία με το Πανεπιστήμια του Ρίντινγκ, είναι η πρώτη έρευνα που χρησιμοποίησε τέτοια προσέγγιση για να ερευνήσει τη συσχέτιση της κατανάλωσης γάλακτος με τον κίνδυνο καρδιαγγειακών παθήσεων.

- Advertisement -

Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας, η αυξημένη κατανάλωση γάλακτος συσχετίστηκε με χαμηλότερη χοληστερόλη, χαμηλότερα  επίπεδα λιπιδίων στο αίμα και χαμηλότερο κίνδυνο για καρδιαγγειακές παθήσεις.

«Οι άνθρωποι έχουν μια σχέση αγάπης – μίσους με το γάλα, το οποίο δεν είναι παράξενο δεδομένων των μεικτών πληροφοριών που δέχονται για τα οφέλη του», είπε η καθηγήτρια και διευθύντρια του Αυστραλιανού Centre for Precision Health,  Elina Hypponen.

Οι καρδιαγγειακές παθήσεις είναι η νούμερο ένα αιτία θανάτου παγκοσμίως, στοιχίζοντας 17.9 εκατομμύρια ζωές κάθε χρόνο.

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα.


Google news

Ακολουθήστε μας για την άμεση ενημέρωση σας στο google news.

Must read

Ψάρια στο αλουμινόχαρτο: Τι έδειξαν 7 επιστημονικές μελέτες για τη μεταφορά αλουμινίου και τις επιπτώσεις στην υγεία

Η μεταφορά αλουμινίου στο ψάρι αυξάνεται υπό συγκεκριμένες συνθήκες μαγειρέματος – Τι αναφέρουν οι ερευνητές για τη μακροχρόνια έκθεση και τις ευάλωτες ομάδες

Ελλάδα: Μία κρέπα σε καφετέρια έστειλε 6χρονο αγόρι στο Νοσοκομείο Σητείας – «Μας διαβεβαίωσαν ότι μπορούσε να τη φάει» λέει ο πατέρας

Από την καταγγελία στη Σητεία στα σοβαρά περιστατικά αναφυλαξίας διεθνώς και στα μεγάλα κενά ενημέρωσης για τα αλλεργιογόνα στην εστίαση

Aυτές είναι οι χειρότερες τροφές που μπορεί κανείς να φάει κατά τη διάρκεια καύσωνα – Του διαιτολόγου Ν. Ζορζοβίλη

Ορισμένες επιλογές επιβαρύνουν περισσότερο την ενυδάτωση και τη θερμορρύθμιση, ενώ άλλα τρόφιμα γίνονται επικίνδυνα όταν παραμένουν εκτός ψυγείου για πολλή ώρα