ΑρχικήΟικιακάΦτιάξτε υπερτροφές στο σπίτι με βάση… το μήλο!

Φτιάξτε υπερτροφές στο σπίτι με βάση… το μήλο!

cibum team

Το μήλο από μόνο του αποτελεί μια εξαιρετική τροφή, η οποία προσφέρει σημαντική προστασία από την κακή χοληστερόλη.

Για να ενθαρρύνει τους καταναλωτές να τρώνε ακόμη περισσότερα μήλα, η Αμερικανική Ένωση Μήλων (USApple) σε συνεργασία με διατροφολόγους παρουσίασε τέσσερις περίφημους συνδυασμούς τροφών με μήλο, που συντελούν σε σπιτικές… υπερτροφές!

- Advertisement -

Συγκεκριμένα:

Μήλο και σολομός: προστατεύει την καρδιά από νοσήματα

- Advertisement -

Ένας υπέροχος συνδυασμός για την καρδιάς σας, στην οποία προσφέρετε τα οφέλη του μήλου στην προστασία από την κακή χοληστερόλη και τα οφέλη των λιπαρών ωμέγα 3 για την καρδιά, που ανεβάζουν την καλή χοληστερόλη.

Μήλο και βρώμη: βοηθά στο να βελτιωθεί η υγεία του εγκεφάλου

Κλινική μελέτη διαπίστωσε ότι καταναλώνοντας 250 ml από χυμό μήλου την ημέρα, βελτίωσε αισθητά τη διάθεση και τη συμπεριφορά σε ασθενείς, που είχαν διαγνωστεί σε μέτριο ή σοβαρό στάδιο της νόσου Αλτσχάιμερ.

Μήλο και ελληνικό γιαούρτι: βοηθά να διατηρήσετε την υγεία των οστών

Μια μελέτη, που δημοσιεύτηκε στο American Journal of Clinical Nutrition, αναφέρει ότι οι ηλικιωμένες γυναίκες, που τρώνε αρκετά φρούτα, εκ των οποίων πολλά μήλα, έχουν μικρότερες πιθανότητες για κατάγματα, από αυτές που δεν τρώνε. Ο συνδυασμός με το ελληνικό γιαούρτι, που είναι πλούσιο σε ασβέστιο και σε βιταμίνη D, είναι «δώρο» για τα κόκαλά μας.

Μήλο και τζίντζερ: Βοηθά στην καταπολέμηση των φλεγμονών

Οι φλεγμονές στο σώμα μας μπορούν να προκαλέσουν διαβήτη, παχυσαρκία, καρδιαγγειακές νόσους, Αλτσχάιμερ, αλλά και πολλούς τύπους καρκίνων. Οι πολυφαινόλες των μήλων έχει διαπιστωθεί ότι καταπολεμούν τις φλεγμονές και τις ελεύθερες ρίζες από το σώμα μας. Συνδυάστε τα με την εκπληκτική αντιφλεμονώδη δύναμη του τζίντζερ και «θωρακίστε» το σώμα σας, ειδικά μετά από μία δύσκολη άσκηση.

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα.


Google news

Ακολουθήστε μας για την άμεση ενημέρωση σας στο google news.

Must read

Ψάρια στο αλουμινόχαρτο: Τι έδειξαν 7 επιστημονικές μελέτες για τη μεταφορά αλουμινίου και τις επιπτώσεις στην υγεία

Η μεταφορά αλουμινίου στο ψάρι αυξάνεται υπό συγκεκριμένες συνθήκες μαγειρέματος – Τι αναφέρουν οι ερευνητές για τη μακροχρόνια έκθεση και τις ευάλωτες ομάδες

Ελλάδα: Μία κρέπα σε καφετέρια έστειλε 6χρονο αγόρι στο Νοσοκομείο Σητείας – «Μας διαβεβαίωσαν ότι μπορούσε να τη φάει» λέει ο πατέρας

Από την καταγγελία στη Σητεία στα σοβαρά περιστατικά αναφυλαξίας διεθνώς και στα μεγάλα κενά ενημέρωσης για τα αλλεργιογόνα στην εστίαση

Aυτές είναι οι χειρότερες τροφές που μπορεί κανείς να φάει κατά τη διάρκεια καύσωνα – Του διαιτολόγου Ν. Ζορζοβίλη

Ορισμένες επιλογές επιβαρύνουν περισσότερο την ενυδάτωση και τη θερμορρύθμιση, ενώ άλλα τρόφιμα γίνονται επικίνδυνα όταν παραμένουν εκτός ψυγείου για πολλή ώρα