ΑρχικήΟικιακάΔιατροφή και ΥγείαΒρέθηκε το είδος κρασιού που χαρίζει νεανικό δέρμα

Βρέθηκε το είδος κρασιού που χαρίζει νεανικό δέρμα

3 λεπτά ανάγνωσης

Έρευνα του πανεπιστημίου της Φλόριντα στις ΗΠΑ.

Τα οφέλη της κατανάλωσης κρασιού με μέτρο έχουν μελετηθεί μέχρι σήμερα εκτενώς και έχουν επιβεβαιωθεί από τους επιστήμονες καθώς έχει αποδειχθεί πως μπορεί να δράσει ως λειτουργικό συστατικό μιας ισορροπημένης διατροφής.

- Advertisement -

Και ενώ προηγούμενη μελέτη έχει δείξει πως η κατανάλωση κόκκινου κρασιού μπορεί να δώσει πιο νεανική όψη και πιο καθαρό δέρμα τώρα νέα έρευνα από το Πανεπιστήμιο της Φλόριντα λέει και ποιο είναι το είδος του κρασιού που χαρίζει νεανική επιδερμίδα.

Πρόκειται για τα κρασιά μουσκαδίνης που παρασκευάζονται από σταφύλια μουσκαδίνης, εγγενή στις ΗΠΑ. Υπάρχουν περισσότερα από 100 είδη σταφυλιών Muscadine που καλλιεργούνται στις Ηνωμένες Πολιτείες, αν και μόνο λίγα χρησιμοποιούνται για την οινοποίηση. Τα σταφύλια έχουν χοντρό δέρμα, πλούσια σε αντιοξειδωτικά και έχουν απόχρωση από πράσινο έως μαύρο. Ευδοκιμούν στη ζέστη και την υγρασία και αντιστέκονται σε πολλές ασθένειες και παράσιτα του αμπελώνα, όπως φυλλοξήρα.

- Advertisement -

Όμως οι επιστήμονες λένε πως για να δώσει το κρασί μουσκαδίνης υγιές και νεανικό δέρμα πρέπει να αφαιρεθεί το αλκοόλ. Στη μελέτη, γυναίκες που έπιναν δύο ποτήρια χωρίς αλκοόλ κρασί μουσκαδίνης κάθε μέρα εμφάνισαν βελτιωμένη ελαστικότητα δέρματος και κατακράτηση νερού μετά από έξι εβδομάδες σε σύγκριση με γυναίκες που ήπιαν ένα άλλο ποτό χωρίς πολυφαινόλες.

Οι συμμετέχοντες έπιναν 300 χιλιοστόλιτρα, που ισοδυναμεί με δύο ποτήρια κρασί, από το ποτό που τους είχε οριστεί καθημερινά για έξι εβδομάδες. Στη συνέχεια έκαναν ένα διάλειμμα τριών εβδομάδων προτού στραφούν στο αντίθετο ποτό για έξι εβδομάδες. Όταν οι γυναίκες έπιναν το κρασί, έδειχναν σημαντικές βελτιώσεις στην ελαστικότητα και την κατακράτηση νερού του δέρματός τους.

Η απώλεια ελαστικότητας είναι αυτό που κάνει το δέρμα να χαλαρώνει περισσότερο καθώς γερνάμε, και η καλύτερη κατακράτηση νερού υποδηλώνει ότι το δέρμα έχει πιο αποτελεσματικό φράγμα έναντι της βλάβης σύμφωνα με τη Daily Mail.

Ωστόσο, το κρασί δεν συνδέθηκε με καμία σημαντική διαφορά στην ποσότητα των ρυτίδων στο δέρμα, σύμφωνα με τα ευρήματα, τα οποία θα παρουσιαστούν στο NUTRITION 2023, την ετήσια συνάντηση της Αμερικανικής Εταιρείας Διατροφής.

Προηγούμενες μελέτες έχουν δείξει ότι οι πολυφαινόλες που βρίσκονται στο κρασί μουσκαδίνης, συμπεριλαμβανομένων των ανθοκυανινών, της κερκετίνης και του ελλαγικού οξέος, μπορούν να βοηθήσουν στη μείωση της φλεγμονής. Μπορούν επίσης να μειώσουν το οξειδωτικό στρες – την καταστροφική για το δέρμα ανισορροπία μεταξύ των επιβλαβών ενώσεων που ονομάζονται ελεύθερες ρίζες που παράγονται από διεργασίες στο σώμα και την ικανότητα του σώματος να τις καταστρέφει χρησιμοποιώντας το φυσικό αντιοξειδωτικό του σύστημα.

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα.


Google news

Ακολουθήστε μας για την άμεση ενημέρωση σας στο google news.

Must read

Ψάρια στο αλουμινόχαρτο: Τι έδειξαν 7 επιστημονικές μελέτες για τη μεταφορά αλουμινίου και τις επιπτώσεις στην υγεία

Η μεταφορά αλουμινίου στο ψάρι αυξάνεται υπό συγκεκριμένες συνθήκες μαγειρέματος – Τι αναφέρουν οι ερευνητές για τη μακροχρόνια έκθεση και τις ευάλωτες ομάδες

Ελλάδα: Μία κρέπα σε καφετέρια έστειλε 6χρονο αγόρι στο Νοσοκομείο Σητείας – «Μας διαβεβαίωσαν ότι μπορούσε να τη φάει» λέει ο πατέρας

Από την καταγγελία στη Σητεία στα σοβαρά περιστατικά αναφυλαξίας διεθνώς και στα μεγάλα κενά ενημέρωσης για τα αλλεργιογόνα στην εστίαση

Aυτές είναι οι χειρότερες τροφές που μπορεί κανείς να φάει κατά τη διάρκεια καύσωνα – Του διαιτολόγου Ν. Ζορζοβίλη

Ορισμένες επιλογές επιβαρύνουν περισσότερο την ενυδάτωση και τη θερμορρύθμιση, ενώ άλλα τρόφιμα γίνονται επικίνδυνα όταν παραμένουν εκτός ψυγείου για πολλή ώρα