ΑρχικήΟικιακάΔιατροφή και ΥγείαΤο διατροφικό χάσμα: Γιατί οι κάτοικοι του Ηνωμένου Βασιλείου απέχουν από μια...

Το διατροφικό χάσμα: Γιατί οι κάτοικοι του Ηνωμένου Βασιλείου απέχουν από μια υγιεινή διατροφή

3 λεπτά ανάγνωσης

Νέα έρευνα κρούει τον κώδωνα του κινδύνου για τις διατροφικές συνήθειες

Μια νέα, εις βάθος έρευνα έρχεται να επιβεβαιώσει αυτό που πολλοί υποψιάζονταν. Οι κάτοικοι του Ηνωμένου Βασιλείου, ανεξαρτήτως ηλικίας, απέχουν σημαντικά από τις επίσημες διατροφικές συστάσεις, καταναλώνοντας ελάχιστες φυτικές ίνες, φρούτα και λαχανικά. Τα ευρήματα της Εθνικής Έκθεσης Διατροφής και Διαιτολογίας, που δημοσιεύτηκε από το Υπουργείο Υγείας, την Υπηρεσία Προτύπων Τροφίμων (FSA) και την Safefood, αποτελούν μια σημαντική πηγή δεδομένων για τη δημόσια υγεία.

- Advertisement -

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ | Μηλόξυδο: Νέα μελέτη αποκαλύπτει την ποσότητα που πρέπει να λαμβάνετε καθημερινά για να χάσετε έως και 7,5 κιλά

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ | Ποια τρόφιμα αυξάνουν τα επίπεδα φυτοφαρμάκων στον οργανισμό – Τι έδειξε νέα μελέτη για την επίδραση στην υγεία μας

- Advertisement -

Η μελέτη, η οποία κάλυψε την περίοδο 2017-2023, είναι η μόνη αντιπροσωπευτική πηγή πληροφοριών για τη διατροφή του πληθυσμού. Τα αποτελέσματά της είναι άκρως αποκαλυπτικά και καταδεικνύουν ένα διατροφικό χάσμα μεταξύ των συστάσεων και της πραγματικότητας.

Εγγραφείτε στα FEA 2025 και ελάτε να γράψουμε μαζί μία ιστορία που αξίζει να ειπωθεί

Ένα από τα πιο ανησυχητικά ευρήματα της έκθεσης είναι η ελλιπής πρόσληψη φυτικών ινών σε όλες τις ηλικιακές ομάδες. Αυτή η ανεπάρκεια έχει σοβαρές επιπτώσεις στην υγεία του εντέρου και μπορεί να αυξήσει τον κίνδυνο χρόνιων παθήσεων. Παράλληλα, η κατανάλωση φρούτων, λαχανικών και λιπαρών ψαριών βρίσκεται σε εξαιρετικά χαμηλά επίπεδα, γεγονός που στερεί από τον οργανισμό απαραίτητες βιταμίνες, μέταλλα και ωμέγα-3 λιπαρά οξέα.

Αντίθετα με την έλλειψη υγιεινών τροφών, η κατανάλωση λιγότερο θρεπτικών είναι υπερβολική. Η έκθεση δείχνει ότι οι κάτοικοι του Ηνωμένου Βασιλείου καταναλώνουν υπερβολικές ποσότητες ζάχαρης, κορεσμένων λιπαρών και κόκκινου κρέατος. Οι έφηβοι, ηλικίας 11 έως 18 ετών, αναδεικνύονται ως οι μεγαλύτεροι παραβάτες, με την καθημερινή τους κατανάλωση ζαχαρούχων ποτών να φτάνει τα 167 ml. Επιπλέον, το 88% των εφήβων δήλωσε ότι αγοράζει φαγητό από καταστήματα εκτός σπιτιού, υπογραμμίζοντας τη διάδοση του πρόχειρου φαγητού σε αυτή την κρίσιμη ηλικιακή ομάδα.

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα.


Google news

Ακολουθήστε μας για την άμεση ενημέρωση σας στο google news.

Must read

Ψάρια στο αλουμινόχαρτο: Τι έδειξαν 7 επιστημονικές μελέτες για τη μεταφορά αλουμινίου και τις επιπτώσεις στην υγεία

Η μεταφορά αλουμινίου στο ψάρι αυξάνεται υπό συγκεκριμένες συνθήκες μαγειρέματος – Τι αναφέρουν οι ερευνητές για τη μακροχρόνια έκθεση και τις ευάλωτες ομάδες

Ελλάδα: Μία κρέπα σε καφετέρια έστειλε 6χρονο αγόρι στο Νοσοκομείο Σητείας – «Μας διαβεβαίωσαν ότι μπορούσε να τη φάει» λέει ο πατέρας

Από την καταγγελία στη Σητεία στα σοβαρά περιστατικά αναφυλαξίας διεθνώς και στα μεγάλα κενά ενημέρωσης για τα αλλεργιογόνα στην εστίαση

Aυτές είναι οι χειρότερες τροφές που μπορεί κανείς να φάει κατά τη διάρκεια καύσωνα – Του διαιτολόγου Ν. Ζορζοβίλη

Ορισμένες επιλογές επιβαρύνουν περισσότερο την ενυδάτωση και τη θερμορρύθμιση, ενώ άλλα τρόφιμα γίνονται επικίνδυνα όταν παραμένουν εκτός ψυγείου για πολλή ώρα