ΑρχικήΟικιακάΔιατροφή και ΥγείαΤο αφέψημα που μειώνει κατά 17% τον κίνδυνο διαβήτη

Το αφέψημα που μειώνει κατά 17% τον κίνδυνο διαβήτη

2 λεπτά ανάγνωσης

17% μικρότερος κίνδυνος εμφάνισης διαβήτη τύπου 2, εάν καταναλώνουμε τουλάχιστον τέσσερα φλυτζάνια, την ημέρα

Η συχνή κατανάλωση μαύρου ή πράσινου τσαγιού – τουλάχιστον τέσσερα φλιτζάνια τη μέρα – συνδέεται με 17% μικρότερο κίνδυνο εμφάνισης διαβήτη τύπου 2 μέσα στην επόμενη δεκαετία, δείχνει μια νέα μεγάλη κινεζική επιστημονική έρευνα.

- Advertisement -

         Η μελέτη – συστηματική ανασκόπηση και μετα-ανάλυση 19 ερευνών από οκτώ χώρες (Κίνα, ΗΠΑ, Ιαπωνία, Βρετανία, Ολλανδία, Γαλλία, Φινλανδία, Σιγκαπούρη) με στοιχεία συνολικά για περίπου ένα εκατομμύριο ανθρώπους – με επικεφαλής την Σιαγίνγκ Λιο του Πανεπιστημίου Επιστήμης και Τεχνολογίας της Γουχάν, παρουσιάστηκε στο ετήσιο συνέδριο της Ευρωπαϊκής Ένωσης Μελέτης του Διαβήτη (EASD) στη Στοκχόλμη (19-23 Σεπτεμβρίου).

         Η νέα μελέτη βρήκε ότι κάθε έξτρα φλιτζάνι τη μέρα μειώνει τον κίνδυνο διαβήτη κατά περίπου 1%. Σε σχέση με όσους δεν έπιναν καθόλου τσάι, εκείνοι που έπιναν ένα έως τρία φλιτζάνια καθημερινά, είχαν 4% μικρότερο κίνδυνο διαβήτη, ενώ η μείωση του κινδύνου έφτανε το 17% για όσους έπιναν περισσότερα από τέσσερα φλιτζάνια τη μέρα κατά μέσο όρο.

- Advertisement -

         Είναι γνωστό ότι το τσάι ωφελεί την υγεία, επειδή έχει διάφορες αντιοξειδωτικές, αντιφλεγμονώδεις και αντικαρκινικές ουσίες. Η μείωση του κινδύνου αφορά εξίσου άνδρες και γυναίκες, καθώς επίσης τόσο το πράσινο τσάι (που κατά την επεξεργασία του δεν αφήνεται να οξειδωθεί πολύ) όσο και το μαύρο τσάι (που οξειδώνεται εωσότου μαυρίσει).

         “Τα ευρήματα μας είναι πολύ ενθαρρυντικά, επειδή δείχνουν ότι οι άνθρωποι μπορούν να κάνουν κάτι τόσο απλό όσο το να πίνουν τέσσερα φλιτζάνια τσαγιού τη μέρα, προκειμένου να μειώσουν τον κίνδυνο για εμφάνιση διαβήτη τύπου 2”, δήλωσε η Λι.

ΑΠΕ

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα.


Google news

Ακολουθήστε μας για την άμεση ενημέρωση σας στο google news.

Must read

Ψάρια στο αλουμινόχαρτο: Τι έδειξαν 7 επιστημονικές μελέτες για τη μεταφορά αλουμινίου και τις επιπτώσεις στην υγεία

Η μεταφορά αλουμινίου στο ψάρι αυξάνεται υπό συγκεκριμένες συνθήκες μαγειρέματος – Τι αναφέρουν οι ερευνητές για τη μακροχρόνια έκθεση και τις ευάλωτες ομάδες

Ελλάδα: Μία κρέπα σε καφετέρια έστειλε 6χρονο αγόρι στο Νοσοκομείο Σητείας – «Μας διαβεβαίωσαν ότι μπορούσε να τη φάει» λέει ο πατέρας

Από την καταγγελία στη Σητεία στα σοβαρά περιστατικά αναφυλαξίας διεθνώς και στα μεγάλα κενά ενημέρωσης για τα αλλεργιογόνα στην εστίαση

Aυτές είναι οι χειρότερες τροφές που μπορεί κανείς να φάει κατά τη διάρκεια καύσωνα – Του διαιτολόγου Ν. Ζορζοβίλη

Ορισμένες επιλογές επιβαρύνουν περισσότερο την ενυδάτωση και τη θερμορρύθμιση, ενώ άλλα τρόφιμα γίνονται επικίνδυνα όταν παραμένουν εκτός ψυγείου για πολλή ώρα