ΑρχικήΟικιακάΔιατροφή και ΥγείαΤελικά ο καφές συμβάλλει και στην απώλεια βάρους

Τελικά ο καφές συμβάλλει και στην απώλεια βάρους

2 λεπτά ανάγνωσης

Ο καφές είναι γνωστός για το ότι μας βοηθά να μένουμε ξύπνιοι και μάλιστα ενισχύει τη διάθεσή μας. Αλλά γνωρίζατε πως μερικά φλυτζάνια καφέ τη μέρα θα μπορούσαν να συμβάλλουν στην απώλεια βάρους;

Ο καφές είναι ένα γνωστό διεγερτικό και μια αγαπημένη πρωινή συνήθεια. Αλλά μπορεί να μας βοηθήσει να χάσουμε βάρος; Σύμφωνα με το γνωστό διατροφολόγο Michael Mosley, ναι! Στο podcast του BBC, Just One Thing, ο ειδικός σε θέματα διατροφής συζήτησε τα ελάχιστα γνωστά οφέλη του καφέ στην απώλεια βάρους.

- Advertisement -

Αρχικά, ως γνωστόν, η καφεΐνη που μας βοηθά να αυξήσουμε τα επίπεδα ενέργειας, την εγρήγορσή μας και πράγματι, αυτό μπορεί να μας βοηθήσει να κάψουμε περισσότερες θερμίδες, καθώς κινούμαστε περισσότερο. Εκτός από την καφεΐνη, όμως, ο καφές είναι επίσης πλούσιος σε πολυφαινόλες, οι οποίες είναι αντιοξειδωτικές ουσίες που έχουν ισχυρή αντιφλεγμονώδη δράση και συμβάλλουν εξίσου στην απώλεια βάρους, φαίνεται να είπε ο Mosley, σύμφωνα με σχετικό δημοσίευμα της Liverpool Echo. Επιπλέον, ο καφές μας κάνει να αντέχουμε περισσότερο και κατά τη διάρκεια της γυμναστικής μας, παράγοντας εξίσου ωφέλιμος για την καύση λίπους.

Ο Mosley επεσήμανε και ορισμένες μελέτες που αποδεικνύουν τη συμβολή του καφέ στην απώλεια βάρους, με σημαντικότερη αυτή του Πανεπιστημίου του Nottingham το 2019, η οποία δημοσιεύτηκε στο περιοδικό Scientific Reports. Η εν λόγω μελέτη ανακάλυψε ότι η κατανάλωση ενός φλιτζάνι καφέ διεγείρει τον καφέ λιπώδη ιστό, γνωστό ως καφέ λίπος, του οποίου η κύρια λειτουργία είναι να παράγει θερμότητα σώματος με την καύση θερμίδων.

- Advertisement -

Ποια είναι η κατάλληλη στιγμή να πιεί κανείς καφέ; Ο Mosley στο podcast μοιράστηκε πως η καλύτερη στιγμή για να πιει κανείς έναν ωραίο, δυνατό καφέ ήταν μέσα σε μία ώρα από την προπόνησή . Αυτό βοηθά να μεγιστοποιήσετε την παραγωγή θερμίδων σας. Μάλιστα, συμβούλευσε τους αθλητές να συνυπολογίζουν και την καφεΐνη στα συμπληρώματα που λαμβάνουν για να μεγιστοποιήσουν τις επιδόσεις τους. Παρά τα δυνατά αυτά σημεία του καφέ, ο Mosley τονίζει πως δεν πρέπει κανείς να υπερβαίνει τη συνιστώμενη ημερήσια δόση (4 μέτριες κούπες την ημέρα).

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα.


Google news

Ακολουθήστε μας για την άμεση ενημέρωση σας στο google news.

Must read

Ψάρια στο αλουμινόχαρτο: Τι έδειξαν 7 επιστημονικές μελέτες για τη μεταφορά αλουμινίου και τις επιπτώσεις στην υγεία

Η μεταφορά αλουμινίου στο ψάρι αυξάνεται υπό συγκεκριμένες συνθήκες μαγειρέματος – Τι αναφέρουν οι ερευνητές για τη μακροχρόνια έκθεση και τις ευάλωτες ομάδες

Ελλάδα: Μία κρέπα σε καφετέρια έστειλε 6χρονο αγόρι στο Νοσοκομείο Σητείας – «Μας διαβεβαίωσαν ότι μπορούσε να τη φάει» λέει ο πατέρας

Από την καταγγελία στη Σητεία στα σοβαρά περιστατικά αναφυλαξίας διεθνώς και στα μεγάλα κενά ενημέρωσης για τα αλλεργιογόνα στην εστίαση

Aυτές είναι οι χειρότερες τροφές που μπορεί κανείς να φάει κατά τη διάρκεια καύσωνα – Του διαιτολόγου Ν. Ζορζοβίλη

Ορισμένες επιλογές επιβαρύνουν περισσότερο την ενυδάτωση και τη θερμορρύθμιση, ενώ άλλα τρόφιμα γίνονται επικίνδυνα όταν παραμένουν εκτός ψυγείου για πολλή ώρα