ΑρχικήΟικιακάΔιατροφή και ΥγείαΤελικά η κατανάλωση αλκοόλ κάνει καλό στην αρθρίτιδα;

Τελικά η κατανάλωση αλκοόλ κάνει καλό στην αρθρίτιδα;

1 λεπτά ανάγνωσης

Αρκετές προηγούμενες μελέτες έχουν δείξει ότι η μέτρια κατανάλωση αλκοόλ συνδέεται με ηπιότερη μορφή της νόσου και με καλύτερη ποιότητα ζωής σε ασθενείς με ρευματοειδή αρθρίτιδα, αλλά σύμφωνα με μια νέα μελέτη της Arthritis Care & Research, αυτό μπορεί να μην οφείλεται στο ότι η κατανάλωση αλκοόλ είναι ευεργετική.

Σε δείγμα 16.762 ασθενών, εκείνοι με σοβαρότερες μορφές της νόσου είχαν περισσότερες πιθανότητες να διακόψουν τη χρήση αλκοόλ και λιγότερες πιθανότητες να την ξεκινήσουν, ενώ οι ασθενείς με μεγαλύτερη αναπηρία και χαμηλότερο σωματικό και πνευματικό επίπεδο ζωής ήταν λιγότερο πιθανό να πιουν αλκοόλ σε βάθος χρόνου.

- Advertisement -

Επίσης, η κατανάλωση αλκοόλ ή οι πρόσφατες αλλαγές στο ποσοστό κατανάλωσης αλκοόλ δεν συσχετίστηκαν με δραστηριότητα της νόσου ή θάνατο εάν ληφθούν υπόψη τα υποκείμενα νοσήματα που επηρεάζουν τη συμπεριφορά της νόσου.

“Τα δεδομένα μας δείχνουν ότι όταν οι άνθρωποι δεν αισθάνονται καλά, τείνουν να μην πίνουν αλκοόλ. Αν και αυτό δημιουργεί την εντύπωση ότι οι άνθρωποι που πίνουν είναι καλύτερα, πιθανότατα αυτό δεν οφείλεται στο γεγονός ότι το ίδιο το αλκοόλ συμβάλλει”, δήλωσε ο πρώτος συγγραφέας Dr. Τζόσουα Μπέικερ του Πανεπιστημίου της Πενσυλβάνια.

- Advertisement -

Πηγή: https://www.sciencedaily.com/releases/2019/03/190320102033.htm

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα.


Google news

Ακολουθήστε μας για την άμεση ενημέρωση σας στο google news.

Must read

Ψάρια στο αλουμινόχαρτο: Τι έδειξαν 7 επιστημονικές μελέτες για τη μεταφορά αλουμινίου και τις επιπτώσεις στην υγεία

Η μεταφορά αλουμινίου στο ψάρι αυξάνεται υπό συγκεκριμένες συνθήκες μαγειρέματος – Τι αναφέρουν οι ερευνητές για τη μακροχρόνια έκθεση και τις ευάλωτες ομάδες

Ελλάδα: Μία κρέπα σε καφετέρια έστειλε 6χρονο αγόρι στο Νοσοκομείο Σητείας – «Μας διαβεβαίωσαν ότι μπορούσε να τη φάει» λέει ο πατέρας

Από την καταγγελία στη Σητεία στα σοβαρά περιστατικά αναφυλαξίας διεθνώς και στα μεγάλα κενά ενημέρωσης για τα αλλεργιογόνα στην εστίαση

Aυτές είναι οι χειρότερες τροφές που μπορεί κανείς να φάει κατά τη διάρκεια καύσωνα – Του διαιτολόγου Ν. Ζορζοβίλη

Ορισμένες επιλογές επιβαρύνουν περισσότερο την ενυδάτωση και τη θερμορρύθμιση, ενώ άλλα τρόφιμα γίνονται επικίνδυνα όταν παραμένουν εκτός ψυγείου για πολλή ώρα