ΑρχικήΕπιστήμηΣταφύλια: Ο μούστος της μακροζωίας

Σταφύλια: Ο μούστος της μακροζωίας

2 λεπτά ανάγνωσης

Μελέτη που δημοσιεύτηκε στο περιοδικό Foods αναδεικνύει ποικίλα οφέλη για τη διατροφή και την υγεία από την πρόσληψη σταφυλιών, συμπεριλαμβανομένης και της μακροζωίας.

Το φθινόπωρο πλησιάζει και ως γνωστόν είναι η εποχή της «ακμής» των σταφυλιών. Οι λάτρεις του κρασιού και του καλού φαγητού αγαπούν ιδιαιτέρως τα σταφύλια ως πρώτη ύλη για τα φαγητά και τα κρασιά τους, αλλά πλέον υπάρχει και ένας ακόμα λόγος για αυτό: χάρη στα σταφύλια μπορεί κανείς να ζήσει περισσότερο!

- Advertisement -

 Συγκεκριμένα, μια μελέτη που δημοσιεύτηκε στο περιοδικό Foods διαπίστωσε ότι τα σταφύλια μπορούν να έχουν πολλές θετικές επιπτώσεις στην υγεία. Μπορούν να μειώσουν τον κίνδυνο της νόσου του Αλτσχάιμερ και της λιπώδους νόσου του ήπατος  και, πράγματι, προσθέτουν ως και πέντε χρόνια στη ζωή μας. Για τις ανάγκες της μελέτης χρησιμοποιήθηκαν θηλυκά ποντίκια που τρέφονταν με δίαιτα υψηλή σε λιπαρά. Αλλά τα μισά από αυτά λάμβαναν και  συμπληρώματα σταφυλιού, ουτωσώστε οι επιστήμονες, στη συνέχεια να συγκρίνουν την υγεία του εγκεφάλου, του ήπατος και του μεταβολισμού των δύο ομάδων.

Τα συμπληρώματα, όπως αποδείχτηκε, προσέφεραν αρκετά οφέλη. Χάρη στα αντιοξειδωτικά που βρίσκονται στα σταφύλια, η κατανάλωσή τους μειώνει τον κίνδυνο ανάπτυξης  Αλτσχάιμερ, βελτιώνοντας τη λειτουργία των νευρώνων. Η μελέτη διαπίστωσε, επίσης, ότι τα συμπληρώματα σταφυλιού επέκτειναν τη διάρκεια ζωής των ποντικών. Επιπλέον, ανακάλυψαν ότι τα συμπληρώματα σταφυλιού ενισχύουν το μεταβολισμό και μειώνουν τον κίνδυνο λιπώδους ηπατικής νόσου, η οποία συνδέεται με την κακή διατροφή που κάνει η πλειοψηφία των ανθρώπων του σύγχρονου δυτικού κόσμου.  

- Advertisement -

Όπως αναφέρει ο συν-συγγραφέας της μελέτης και πρύτανης του Κολλεγίου Φαρμακευτικών Επιστημών και Επιστημών Υγείας στο Πανεπιστήμιο της Δυτικής Νέας Αγγλίας, Δρ. John M. Pezzuto, πράγματι είμαστε ό τι τρώμε. Αυτό σημαίνει ότι αν προσθέσουμε περισσότερα σταφύλια στη διατροφή μας, όχι μόνο θα κάνουμε καλό στη δική μας υγεία, αλλά ενδεχομένως να «δημιουργήσουμε» γενιές με σωστά διατροφικά πρότυπα συμπεριφοράς.

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα.


Google news

Ακολουθήστε μας για την άμεση ενημέρωση σας στο google news.

Must read

Ψάρια στο αλουμινόχαρτο: Τι έδειξαν 7 επιστημονικές μελέτες για τη μεταφορά αλουμινίου και τις επιπτώσεις στην υγεία

Η μεταφορά αλουμινίου στο ψάρι αυξάνεται υπό συγκεκριμένες συνθήκες μαγειρέματος – Τι αναφέρουν οι ερευνητές για τη μακροχρόνια έκθεση και τις ευάλωτες ομάδες

Ελλάδα: Μία κρέπα σε καφετέρια έστειλε 6χρονο αγόρι στο Νοσοκομείο Σητείας – «Μας διαβεβαίωσαν ότι μπορούσε να τη φάει» λέει ο πατέρας

Από την καταγγελία στη Σητεία στα σοβαρά περιστατικά αναφυλαξίας διεθνώς και στα μεγάλα κενά ενημέρωσης για τα αλλεργιογόνα στην εστίαση

Aυτές είναι οι χειρότερες τροφές που μπορεί κανείς να φάει κατά τη διάρκεια καύσωνα – Του διαιτολόγου Ν. Ζορζοβίλη

Ορισμένες επιλογές επιβαρύνουν περισσότερο την ενυδάτωση και τη θερμορρύθμιση, ενώ άλλα τρόφιμα γίνονται επικίνδυνα όταν παραμένουν εκτός ψυγείου για πολλή ώρα