ΑρχικήΟικιακάΔιατροφή και ΥγείαΜελέτη: Τα καρύδια μπορεί να αποτρέψουν τις αρνητικές επιπτώσεις του άγχους στους...

Μελέτη: Τα καρύδια μπορεί να αποτρέψουν τις αρνητικές επιπτώσεις του άγχους στους φοιτητές

2 λεπτά ανάγνωσης

Οι επιδράσεις των καρυδιών και του ακαδημαϊκού στρες στην ψυχική υγεία, τη γενική ευεξία και τη μικροβίωση του εντέρου σε φοιτητές Πανεπιστημίου.

Η κακή ψυχική υγεία είναι συχνή στους προπτυχιακούς φοιτητές λόγω του άγχους των μαθημάτων και των εξετάσεων. Μεταξύ του ακαδημαϊκού στρες και τη διατροφής φαίνεται να υπάρχει μία αλληλεπίδραση ενώ το άγχος επηρεάζει και τις διατροφικές επιλογές δημιουργώντας έναν φαύλο κύκλο.

- Advertisement -

Μελέτη επιστημόνων από το  Πανεπιστήμιο Νότιας Αυστραλίας διαπίστωσε ότι οι διατροφικές παρεμβάσεις μπορεί να είναι αποτελεσματικές στην πρόληψη της υποβάθμισης της ψυχικής υγείας λόγω των πολύπλοκων αμφίδρομων αλληλεπιδράσεων μεταξύ του εγκεφάλου, του εντέρου και της μικροχλωρίδας του εντέρου. 

Προηγούμενες μελέτες έχουν δείξει ότι η κατανάλωση καρυδιών έχει θετική επίδραση στην ψυχική υγεία. Τώρα οι ερευνητές  χρησιμοποιώντας μια τυχαιοποιημένη κλινική δοκιμή διερεύνησαν  την επίδραση της καθημερινής κατανάλωσης καρυδιών σε φοιτητές πανεπιστημίου, στην ψυχική υγεία, στους βιοχημικούς δείκτες της γενικής υγείας και στη μικροβιακή χλωρίδα του εντέρου. 

- Advertisement -

Η μελέτη έδειξε πως το ακαδημαϊκό άγχος είχε αρνητικό αντίκτυπο στην αυτοαναφερόμενη διάθεση και την κατάσταση της ψυχικής υγείας, ενώ η καθημερινή κατανάλωση καρυδιών βελτίωσε τους δείκτες ψυχικής υγείας και απέτρεψε ορισμένες από τις αρνητικές επιπτώσεις του ακαδημαϊκού στρες στους βιοδείκτες του μεταβολισμού και του στρες. Το ακαδημαϊκό στρες συσχετίστηκε με χαμηλότερη μικροβιακή ποικιλότητα του εντέρου στις γυναίκες, η οποία βελτιώθηκε με την κατανάλωση καρυδιών, η οπαία επίσης βελτίωσε και την ποιότητα του ύπνου μακροπρόθεσμα.

Συμπερασματικά η κατανάλωση καρυδιών μπορεί να έχει προστατευτική επίδραση έναντι ορισμένων από τις αρνητικές επιπτώσεις του ακαδημαϊκού στρες, ωστόσο οι μηχανισμοί που εξαρτώνται από το φύλο απαιτούν περαιτέρω μελέτη. 

Για να διαβάσετε τη μελέτη πατήστε ΕΔΩ.

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα.


Google news

Ακολουθήστε μας για την άμεση ενημέρωση σας στο google news.

Must read

Ψάρια στο αλουμινόχαρτο: Τι έδειξαν 7 επιστημονικές μελέτες για τη μεταφορά αλουμινίου και τις επιπτώσεις στην υγεία

Η μεταφορά αλουμινίου στο ψάρι αυξάνεται υπό συγκεκριμένες συνθήκες μαγειρέματος – Τι αναφέρουν οι ερευνητές για τη μακροχρόνια έκθεση και τις ευάλωτες ομάδες

Ελλάδα: Μία κρέπα σε καφετέρια έστειλε 6χρονο αγόρι στο Νοσοκομείο Σητείας – «Μας διαβεβαίωσαν ότι μπορούσε να τη φάει» λέει ο πατέρας

Από την καταγγελία στη Σητεία στα σοβαρά περιστατικά αναφυλαξίας διεθνώς και στα μεγάλα κενά ενημέρωσης για τα αλλεργιογόνα στην εστίαση

Aυτές είναι οι χειρότερες τροφές που μπορεί κανείς να φάει κατά τη διάρκεια καύσωνα – Του διαιτολόγου Ν. Ζορζοβίλη

Ορισμένες επιλογές επιβαρύνουν περισσότερο την ενυδάτωση και τη θερμορρύθμιση, ενώ άλλα τρόφιμα γίνονται επικίνδυνα όταν παραμένουν εκτός ψυγείου για πολλή ώρα