ΑρχικήΟικιακάΔιατροφή και ΥγείαΚαφές: Αν το συνοδεύσουμε με αυτές τις τροφές προκαλούμε σοβαρή φλεγμονή στο...

Καφές: Αν το συνοδεύσουμε με αυτές τις τροφές προκαλούμε σοβαρή φλεγμονή στο στομάχι!

3 λεπτά ανάγνωσης

Με τι συνοδεύετε τον καφέ σας; Οι συνδυασμοί που βλάπτουν το στομάχι

Αν συνηθίζετε να πίνετε τον πρωινό σας καφέ με φρούτα ή αναψυκτικά, ίσως ήρθε η ώρα να το ξανασκεφτείτε. Ο συνδυασμός καφέ με ορισμένες τροφές μπορεί να προκαλέσει σοβαρή φλεγμονή στο στομάχι ή ακόμη και στον οισοφάγο. Οι ειδικοί προειδοποιούν: Καφές με εσπεριδοειδή (π.χ. πορτοκάλι, λεμόνι) προκαλούν έντονη οξύτητα και κίνδυνος για γαστροοισοφαγική παλινδρόμηση και καούρες, ενώ ο καφές με τα αναψυκτικά προκαλεί υπερπαραγωγή αερίων, φούσκωμα και πιθανή επιδείνωση του ευερέθιστου εντέρου.

- Advertisement -

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ | Ανακαλείται κι άλλη κουτάλα λόγω μετανάστευσης καρκινογόνου ουσίας – Προειδοποίηση για τη δημόσια υγεία

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ | Το καλό σεξ ξεκινά από… τις δουλειές του σπιτιού – Απρόσμενα αποτελέσματα έρευνας!

- Advertisement -

Σε πρόσφατο άρθρο στο Journal of Gastroenterology and Hepatology, επιστήμονες αναφέρουν ότι η λήψη καφεΐνης μαζί με ισχυρά όξινες τροφές ή αναψυκτικά μπορεί να αυξήσει έως και κατά 30‑40 % την έκκριση γαστρικού υγρού, με έντονα συμπτώματα γαστροοισοφαγικής παλινδρόμησης σε ευάλωτα άτομα. Επιπλέον, μελέτη από το Πανεπιστήμιο Leiden επισήμανε ότι η κατανάλωση ανθρακούχων ποτών μαζί με καφέ συνδέεται με αυξημένη συχνότητα φουσκωμάτων κατά 25 % σε δοκιμαστική ομάδα 120 ενηλίκων.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ | Και στην Ελλάδα τα φρούτα κομπόστα με υψηλή ποσότητα φυτοφαρμάκου – Ευρωπαϊκή παρέμβαση (Δείτε φωτογραφία)

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ | Ολόκληρη σαύρα σε τιραμισού! Η απίστευτη ανακάλυψη καταναλώτριας σε viral video

Η καφεΐνη από μόνη της ενισχύει την παραγωγή γαστρικού οξέος. Όταν αυτή η δράση συνδυάζεται με τα οξέα από εσπεριδοειδή ή τα ανθρακικά των αναψυκτικών, η επίπτωση στο γαστρεντερικό μπορεί να είναι έντονη και επίμονη.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ | Αυτό είναι το πρώτο μέρος στο εξοχικό όπου πρέπει να ελέγξετε για φίδια

Οι γιατροί συνιστούν να αποφεύγουμε την κατανάλωση καφέ μαζί με όξινες ή ανθρακούχες τροφές. Προτείνουν να πίνουμε τον καφέ σκέτο ή με μια μικρή ποσότητα γάλακτος και να τον συνοδεύουμε από ήπια, μη ερεθιστικά τρόφιμα – όπως φρυγανιά ή ψωμί. Η απόλαυση του καφέ δεν χρειάζεται να έρχεται με κόστος για την υγεία του στομάχου μας. Το μυστικό είναι στην ισορροπία και την επιλογή των σωστών συνδυασμών.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ | Γιατί τρέχουμε στην τουαλέτα μόλις πιούμε καφέ; Οι επιστήμονες απαντούν

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ | Γίναμε διεθνές θέμα! Εκδιώχθηκε από ξενοδοχείο της Κέρκυρας ζευγάρι βρετανών μετά την έντονη διαμαρτυρία τους για το φαγητό

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα.


Google news

Ακολουθήστε μας για την άμεση ενημέρωση σας στο google news.

Must read

Ψάρια στο αλουμινόχαρτο: Τι έδειξαν 7 επιστημονικές μελέτες για τη μεταφορά αλουμινίου και τις επιπτώσεις στην υγεία

Η μεταφορά αλουμινίου στο ψάρι αυξάνεται υπό συγκεκριμένες συνθήκες μαγειρέματος – Τι αναφέρουν οι ερευνητές για τη μακροχρόνια έκθεση και τις ευάλωτες ομάδες

Ελλάδα: Μία κρέπα σε καφετέρια έστειλε 6χρονο αγόρι στο Νοσοκομείο Σητείας – «Μας διαβεβαίωσαν ότι μπορούσε να τη φάει» λέει ο πατέρας

Από την καταγγελία στη Σητεία στα σοβαρά περιστατικά αναφυλαξίας διεθνώς και στα μεγάλα κενά ενημέρωσης για τα αλλεργιογόνα στην εστίαση

Aυτές είναι οι χειρότερες τροφές που μπορεί κανείς να φάει κατά τη διάρκεια καύσωνα – Του διαιτολόγου Ν. Ζορζοβίλη

Ορισμένες επιλογές επιβαρύνουν περισσότερο την ενυδάτωση και τη θερμορρύθμιση, ενώ άλλα τρόφιμα γίνονται επικίνδυνα όταν παραμένουν εκτός ψυγείου για πολλή ώρα