ΑρχικήΟικιακάΔιατροφή και ΥγείαΗ διαλλειματική νηστεία μπορεί να αποτρέψει τον διαβήτη τύπου 2

Η διαλλειματική νηστεία μπορεί να αποτρέψει τον διαβήτη τύπου 2

2 λεπτά ανάγνωσης

Τα γεύματα σε περιορισμένο χρόνο, μπορούν να βελτιώσουν και την υγεία του εντέρου, προτείνει νέα έρευνα.

   Η διαλειμματική νηστεία (Intermittent fasting) μπορεί να μειώσει τις πιθανότητες εμφάνισης διαβήτη τύπου 2 και να βελτιώσει τη συνολική υγεία, προτείνει νέα έρευνα του πανεπιστημίου της Τζόρτζια που δημοσιεύτηκε στο Nutrients. Πρόκειται για μια δίαιτα που προβλέπει κατανάλωση φαγητού σε ένα περιορισμένο χρόνο μέσα στη μέρα που συχνά περιορίζεται σε ένα 8ωρο μικρών και αρκετών γευμάτων. Δγλαδή τακτικά αλλά μικρά γεύματα, διακοπή των σνακ αργά το βράδυ και μη κατανάλωση φαγητού για 12 έως 14 ώρες (συχνά όλη τη νύχτα).

- Advertisement -

  “Αυτό που μας διδάσκουν εδώ και πολλές δεκαετίες είναι ότι πρέπει να τρώμε τρία γεύματα την ημέρα και ενδιάμεσα σνακ”, είπε ο Krzysztof Czaja, αναπληρωτής καθηγητής βιοϊατρικών επιστημών στο Κολέγιο Κτηνιατρικής της UGA. “Δυστυχώς, αυτό φαίνεται να είναι μία από τις αιτίες της παχυσαρκίας”. Με τρία γεύματα μέσα στη μέρα εμποδίζεται η μείωση των επιπέδων ινσουλίνης με αποτέλεσμα να υπερφορτώνεται ο οργανισμός με αυτή. Συνεπώς δυσχεραίνεται η απώλεια βάρους. “Γι’ αυτό είναι τόσο δύσκολο να χάσει κάποιος σωματικό λίπος”, είπε ο Czaja. “Δεν δίνουμε στο σώμα μας την ευκαιρία να τη χρησιμοποιήσει. Η λήψη λιγότερων γευμάτων την ημέρα θα επιτρέψει σε αυτές τις εναποθέσεις λίπους να χρησιμοποιηθούν ως πηγή ενέργειας και όχι ως ζάχαρη που συνεχίζουμε να καταναλώνουμε”.

    Αντιθέτως με τα πολλά μικρά γεύματα που θα περιορίζεται σε σχετικά μικρό χρονικό διάστημα μέσα στη μέρα, επιτρέπει στο σώμα να χαλαρώσει και να μειώσει τα επίπεδα ινσουλίνης και γλυκόζης, τα οποία με τη σειρά τους μπορούν να βελτιώσουν την αντίσταση στην ινσουλίνη, την υγεία του εγκεφάλου, του εντέρου και του γλυκαιμικού έλεγχο.

- Advertisement -

Μπορούν επίσης να μειωθούν οι προσλαμβάνουσες θερμίδες κατα 550 ημερισίως. Επιπλέον, η ανασκόπηση προτείνει ότι η χρονικά διαλλειματική νηστεία  μπορεί να βοηθήσει στη ρύθμιση των ορμονών που είναι υπεύθυνες για τη ρύθμιση της όρεξης και τα επίπεδα ενέργειας. Ωστόσο οι ερευνητές τονίζουν πως δεν υπάρχει κάποιος κανόνας που να ταιριάζει σε όλους καθώς κάθε άνθρωπος έχει διαφορετικές ανάγκες έτσι διερευνάστε τι δικές σας ανάγκες ή απευθυνθείτε σε κάποιον ειδικό. 

Για να διαβάσετε ολόκληρη την επιστημονική μελέτη πατήστε ΕΔΩ.

Πηγή: Science Daily

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα.


Google news

Ακολουθήστε μας για την άμεση ενημέρωση σας στο google news.

Must read

Ψάρια στο αλουμινόχαρτο: Τι έδειξαν 7 επιστημονικές μελέτες για τη μεταφορά αλουμινίου και τις επιπτώσεις στην υγεία

Η μεταφορά αλουμινίου στο ψάρι αυξάνεται υπό συγκεκριμένες συνθήκες μαγειρέματος – Τι αναφέρουν οι ερευνητές για τη μακροχρόνια έκθεση και τις ευάλωτες ομάδες

Ελλάδα: Μία κρέπα σε καφετέρια έστειλε 6χρονο αγόρι στο Νοσοκομείο Σητείας – «Μας διαβεβαίωσαν ότι μπορούσε να τη φάει» λέει ο πατέρας

Από την καταγγελία στη Σητεία στα σοβαρά περιστατικά αναφυλαξίας διεθνώς και στα μεγάλα κενά ενημέρωσης για τα αλλεργιογόνα στην εστίαση

Aυτές είναι οι χειρότερες τροφές που μπορεί κανείς να φάει κατά τη διάρκεια καύσωνα – Του διαιτολόγου Ν. Ζορζοβίλη

Ορισμένες επιλογές επιβαρύνουν περισσότερο την ενυδάτωση και τη θερμορρύθμιση, ενώ άλλα τρόφιμα γίνονται επικίνδυνα όταν παραμένουν εκτός ψυγείου για πολλή ώρα