ΑρχικήΟικιακάΔιατροφή και ΥγείαΦλεγμονώδης νόσος του εντέρου: Η επίδραση της κατανάλωση κόκκινου κρέατος - Νέα...

Φλεγμονώδης νόσος του εντέρου: Η επίδραση της κατανάλωση κόκκινου κρέατος – Νέα μελέτη

2 λεπτά ανάγνωσης

Η δίαιτα με κόκκινο κρέας επιδεινώνει την κολίτιδα προωθώντας τη συσσώρευση μυελοειδών κυττάρων και διαταράσσοντας την εντερική μικροχλωρίδα σύμφωνα με νέα μελέτη

Νέα μελέτη επιβεβαιώνει προηγούμενες οι οποίες έχουν αποκαλύψει μια ισχυρή συσχέτιση μεταξύ της κατανάλωσης κόκκινου κρέατος και της ανάπτυξης φλεγμονώδους νόσου του εντέρου. Η νέα μελέτη που δημοσιεύτηκε στο Molecular Nutrition and Food Research και διεξήχθη σε ποντίκια, διαπίστωσε ότι η κατανάλωση κόκκινου κρέατος προκάλεσε ανισορροπία βακτηρίων στο εντερικό μικροβίωμα. 

- Advertisement -

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ | Και στην Ελλάδα πωλείται το εισαγόμενο προϊόν με καρκινογόνο ουσία (RASFF) – Δείτε φωτογραφία και μάρκα

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ | Δηλητηριασμένο ψάρι σε μπουφέ πίσω από 100 τροφικές δηλητηριάσεις – Χαοτική η εικόνα σε τετράστερο ξενοδοχείο

- Advertisement -

Οι ερευνητές τάισαν ποντίκια με διάφορα είδη κόκκινου κρέατος, όπως χοιρινό, μοσχάρι και αρνί, για δύο εβδομάδες και στη συνέχεια προκάλεσαν φλεγμονή στο παχύ έντερο. Η πρόσληψη αυτών των τριών ειδών κόκκινου κρέατος επιδείνωσε τη φλεγμονή του παχέος εντέρου. Οι αναλύσεις αποκάλυψαν υπερπαραγωγή προφλεγμονωδών κυτοκινών και διείσδυση ανοσοκυττάρων στο παχύ έντερο ποντικών που τράφηκαν με κόκκινο κρέας. 

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ | Πλυντήριο ρούχων: Σταματήσετε τη μούχλα με δύο κοινά συστατικά από την κουζίνα

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ | Αυξάνει το κοτόπουλο τον κίνδυνο θνησιμότητας από καρκίνο; Ευρήματα μελέτης 19 ετών σε 4.869 ανθρώπους

Τα ευρήματα των αναλύσεων έδειξαν ότι αυτή η διατροφή οδήγησε σε αξιοσημείωτη μείωση της σχετικής αφθονίας των βακτηριακών στελεχών Streptococcus , Akkermansia , Faecalibacterium και Lactococcus , σε συνδυασμό με αύξηση των Clostridium και Mucispirillum .  

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ | Καρπούζι: Το λάθος που κάνουμε όταν το τρώμε και ο απόλυτος τρόπος να το διορθώσουμε

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ | Σουβλάκι: Σε ποια Ελληνική πόλη ξεπερνά τα 6 ευρώ

«Αυτή η μελέτη συμβάλλει στη βελτίωση των προσεγγίσεων τροφικής νεύρωσης για τη θεραπεία φλεγμονωδών παθήσεων του εντέρου και υποδεικνύει μια στενή αλληλεπίδραση μεταξύ της διατροφής, της εντερικής μικροχλωρίδας και της εντερικής ανοσίας», δήλωσε ο συν-αντίστοιχος συγγραφέας Dan Tian, ​​MD, PhD, του Ιατρικού Πανεπιστημίου της Πρωτεύουσας στην Κίνα. 

URL κατά τη δημοσίευση: 
https://onlinelibrary.wiley.com/doi/10.1002/mnfr.70203

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα.


Google news

Ακολουθήστε μας για την άμεση ενημέρωση σας στο google news.

Must read

Ψάρια στο αλουμινόχαρτο: Τι έδειξαν 7 επιστημονικές μελέτες για τη μεταφορά αλουμινίου και τις επιπτώσεις στην υγεία

Η μεταφορά αλουμινίου στο ψάρι αυξάνεται υπό συγκεκριμένες συνθήκες μαγειρέματος – Τι αναφέρουν οι ερευνητές για τη μακροχρόνια έκθεση και τις ευάλωτες ομάδες

Ελλάδα: Μία κρέπα σε καφετέρια έστειλε 6χρονο αγόρι στο Νοσοκομείο Σητείας – «Μας διαβεβαίωσαν ότι μπορούσε να τη φάει» λέει ο πατέρας

Από την καταγγελία στη Σητεία στα σοβαρά περιστατικά αναφυλαξίας διεθνώς και στα μεγάλα κενά ενημέρωσης για τα αλλεργιογόνα στην εστίαση

Aυτές είναι οι χειρότερες τροφές που μπορεί κανείς να φάει κατά τη διάρκεια καύσωνα – Του διαιτολόγου Ν. Ζορζοβίλη

Ορισμένες επιλογές επιβαρύνουν περισσότερο την ενυδάτωση και τη θερμορρύθμιση, ενώ άλλα τρόφιμα γίνονται επικίνδυνα όταν παραμένουν εκτός ψυγείου για πολλή ώρα