ΑρχικήΟικιακάΔιατροφή και ΥγείαΦασόλια – Ρεβίθια: Κάνουν πολύ περισσότερο καλό απ΄όσο νομίζετε

Φασόλια – Ρεβίθια: Κάνουν πολύ περισσότερο καλό απ΄όσο νομίζετε

2 λεπτά ανάγνωσης

Η προσθήκη ενός φλιτζανιού μαγειρεμένων φασολιών ή ρεβιθιών καθημερινά μπορεί να αυξήσει τη συνολική ποιότητα διατροφής έως και 20%!

 Σκοπός μελέτης που δημοσιεύτηκε στο ιατρικό επιστημονικό περιοδικό Maturitas, ήταν να αξιολογήσει την επίδραση της αυξημένης κατανάλωσης φασολιών και ρεβιθιών, στην πρόσληψη θρεπτικών συστατικών και στη συνολική ποιότητα της διατροφής. Χρησιμοποιώντας δεδομένα από την Εθνική Έρευνα Εξέτασης Υγείας και Διατροφής των ΗΠΑ, από περίπου 99.000 ενήλικες, οι ερευνητές κατέληξαν στο συμπέρασμα πως τα φασόλια και τα ρεβίθια κάνουν πολύ περισσότερο καλό στην υγεία από όσο νομίζουμε.

- Advertisement -

Σύμφωνα με τη μελέτη η κατανάλωση φασολιών συμπεριλαμβανομένων και των κονσερβοποιημένων απλών και μαύρων φασολιών και ρεβιθιών, συνδέεται με σημαντικά υψηλότερες βαθμολογίες ποιότητας διατροφής και με μεγαλύτερη πρόσληψη ελλιπών θρεπτικών συστατικών, συμπεριλαμβανομένων διαιτητικών ινών, καλίου, μαγνησίου, σιδήρου, φυλλικού οξέος και χολίνης, η έλλειψη των οποίων προκαλεί ανησυχία για τη δημόσια υγεία.  Συνολικά η προσθήκη μίας ή δύο μερίδων από αυτά τα όσπρια στην καθημερινή διατροφή αύξησε σημαντικά τη τη συνολική ποιότητα της διατροφής από τα φασόλια κατά 15-16% και από τα ρεβίθια κατά 19-20%.

Αυτά τα νέα ευρήματα προωθούν το σύνολο των υφιστάμενων μελετών που δείχνουν ότι η κατανάλωση οσπρίων (φασόλια, ρεβίθια, μπιζέλια και φακές) ως μέρος μιας υγιεινής διατροφής, προσδίδει αμέτρητα οφέλη για την υγεία όπως καρδιακά, μεταβολικά όπως και προστασία του εντέρου, βελτιωμένα αποτελέσματα βάρους, χαμηλό βαθμό φλεγμονών και ενίσχυση του ανοσοποιητικού.

- Advertisement -

Για να διαβάσετε ολόκληρη τη μελέτη πατήστε ΕΔΩ.

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα.


Google news

Ακολουθήστε μας για την άμεση ενημέρωση σας στο google news.

Must read

Ψάρια στο αλουμινόχαρτο: Τι έδειξαν 7 επιστημονικές μελέτες για τη μεταφορά αλουμινίου και τις επιπτώσεις στην υγεία

Η μεταφορά αλουμινίου στο ψάρι αυξάνεται υπό συγκεκριμένες συνθήκες μαγειρέματος – Τι αναφέρουν οι ερευνητές για τη μακροχρόνια έκθεση και τις ευάλωτες ομάδες

Ελλάδα: Μία κρέπα σε καφετέρια έστειλε 6χρονο αγόρι στο Νοσοκομείο Σητείας – «Μας διαβεβαίωσαν ότι μπορούσε να τη φάει» λέει ο πατέρας

Από την καταγγελία στη Σητεία στα σοβαρά περιστατικά αναφυλαξίας διεθνώς και στα μεγάλα κενά ενημέρωσης για τα αλλεργιογόνα στην εστίαση

Aυτές είναι οι χειρότερες τροφές που μπορεί κανείς να φάει κατά τη διάρκεια καύσωνα – Του διαιτολόγου Ν. Ζορζοβίλη

Ορισμένες επιλογές επιβαρύνουν περισσότερο την ενυδάτωση και τη θερμορρύθμιση, ενώ άλλα τρόφιμα γίνονται επικίνδυνα όταν παραμένουν εκτός ψυγείου για πολλή ώρα