ΑρχικήΕπιστήμηΆρθρα / Δημοσιεύσεις / Βιβλία«Εκπληκτικές» οι επιδράσεις των σταφυλιών με αξιοσημείωτες δυνατότητες για οφέλη στην υγεία

«Εκπληκτικές» οι επιδράσεις των σταφυλιών με αξιοσημείωτες δυνατότητες για οφέλη στην υγεία

2 λεπτά ανάγνωσης

Πρόσφατες μελέτες που δημοσιεύθηκαν από μια ερευνητική ομάδα του Πανεπιστημίου της Δυτικής Νέας Αγγλίας δείχνουν «εκπληκτικές» επιπτώσεις της κατανάλωσης σταφυλιών στην υγεία και στη διάρκεια ζωής.

Μια μελέτη που δημοσιεύθηκε στο περιοδικό Foods, έδειξε ότι η προσθήκη σταφυλιών σε ποσότητα ίση με μόλις κάτω από δύο φλιτζάνια σταφύλια την ημέρα σε μια δίαιτα με υψηλή περιεκτικότητα σε λιπαρά, που συνήθως καταναλώνεται στις δυτικές χώρες, απέδωσε μειώσεις στο λιπώδες ήπαρ και επέκτεινε τη διάρκεια ζωής. Σημειώνοντας ότι αυτές οι μελέτες προσθέτουν μια εντελώς νέα διάσταση στο παλιό ρητό «είσαι αυτό που τρως», ο Δρ John Pezzuto, ο οποίος έχει συγγράψει πάνω από 600 επιστημονικές μελέτες, είπε ότι η εργασία με τα σταφύλια έδειξε πραγματικές αλλαγές στη γενετική έκφραση. «Αυτό είναι πραγματικά αξιοσημείωτο».

- Advertisement -

Η προσθήκη σταφυλιών σε μια δίαιτα με υψηλή περιεκτικότητα σε λιπαρά αύξησε επίσης τα επίπεδα αντιοξειδωτικών γονιδίων και καθυστέρησε τον φυσικό θάνατο. Αναγνωρίζοντας ότι δεν είναι ακριβής επιστήμη η μετάφραση ετών ζωής από ποντίκι σε άνθρωπο, ο Pezzuto είπε ότι η καλύτερη εκτίμησή του είναι ότι η αλλαγή που παρατηρήθηκε στη μελέτη θα αντιστοιχούσε σε επιπλέον 4-5 χρόνια στη ζωή ενός ανθρώπου.

Μια άλλη μελέτη του Δρ Pezzuto και της ομάδας του που δημοσιεύθηκε στο περιοδικό Antioxidants, ανέφερε ότι η κατανάλωση σταφυλιών άλλαξε τη γονιδιακή έκφραση στον εγκέφαλο και είχε θετικές επιδράσεις στη συμπεριφορά και τη γνωστική λειτουργία που επηρεάστηκαν από μια δίαιτα με υψηλή περιεκτικότητα σε λιπαρά. Μια τρίτη μελέτη, που δημοσιεύθηκε από μια ομάδα με επικεφαλής τον Δρ Jeffrey Idle στο περιοδικό Food & Nutrition, έδειξε ότι εκτός από τις αλλαγές στη γενετική έκφραση, τα σταφύλια αλλάζουν επίσης το μεταβολισμό.

- Advertisement -

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με αυτές τις μελέτες, ακολουθήστε τον σύνδεσμο:  https://www1.wne.edu/news/2022/08/effects-of-dietary-grapes-john-pezzuto.cfm

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα.


Google news

Ακολουθήστε μας για την άμεση ενημέρωση σας στο google news.

Must read

Ψάρια στο αλουμινόχαρτο: Τι έδειξαν 7 επιστημονικές μελέτες για τη μεταφορά αλουμινίου και τις επιπτώσεις στην υγεία

Η μεταφορά αλουμινίου στο ψάρι αυξάνεται υπό συγκεκριμένες συνθήκες μαγειρέματος – Τι αναφέρουν οι ερευνητές για τη μακροχρόνια έκθεση και τις ευάλωτες ομάδες

Ελλάδα: Μία κρέπα σε καφετέρια έστειλε 6χρονο αγόρι στο Νοσοκομείο Σητείας – «Μας διαβεβαίωσαν ότι μπορούσε να τη φάει» λέει ο πατέρας

Από την καταγγελία στη Σητεία στα σοβαρά περιστατικά αναφυλαξίας διεθνώς και στα μεγάλα κενά ενημέρωσης για τα αλλεργιογόνα στην εστίαση

Aυτές είναι οι χειρότερες τροφές που μπορεί κανείς να φάει κατά τη διάρκεια καύσωνα – Του διαιτολόγου Ν. Ζορζοβίλη

Ορισμένες επιλογές επιβαρύνουν περισσότερο την ενυδάτωση και τη θερμορρύθμιση, ενώ άλλα τρόφιμα γίνονται επικίνδυνα όταν παραμένουν εκτός ψυγείου για πολλή ώρα