ΑρχικήPicksNews LineΕίναι καλό να δίνουμε τσάι στα μικρά παιδιά;

Είναι καλό να δίνουμε τσάι στα μικρά παιδιά;

2 λεπτά ανάγνωσης

Το τσάι είναι μια καθημερινή συνήθεια ανθρώπων πάσης ηλικίας. Πολλοί γονείς, μάλιστα, προσφέρουν στα παιδιά τους τσάι για τις ευεργετικές του ιδιότητες και για τη γεύση του. Ωστόσο, το τσάι έχει αρκετή ποσότητα καφεΐνης και, μάλιστα, μπορεί να επηρεάσει την απορρόφηση του σιδήρου. Οπότε, τελικά είναι καλό τα μικρά παιδιά να πίνουν τσάι;

 Ο διαιτολόγος Chris Cashin, εκπρόσωπος της Βρετανικής Διαιτολογικής Εταιρείας δίνει ορισμένες απαντήσεις. «Το τσάι περιέχει ενώσεις, που ονομάζονται πολυφαινόλες, οι οποίες συνδέονται με τον σίδηρο, καθιστώντας πιο δύσκολο για το σώμα μας να τον απορροφήσει», εξήγησε ο διαιτολόγος. «Η έλλειψη σιδήρου προκαλεί συμπτώματα όπως κόπωση και λήθαργο και μπορεί να δυσκολέψει τη συγκέντρωση». Για τα μικρά παιδιά, αυτό μπορεί να σημαίνει ότι φτάνουν αργότερα στην ανάπτυξη, καθώς ο σίδηρος είναι ζωτικής σημασίας για την ανάπτυξη του εγκεφάλου. Άλλοι ειδικοί στην υγεία ισχυρίζονται ότι τα επίπεδα καφεΐνης στο τσάι μπορεί να προκαλέσουν υπερκινητικότητα στα παιδιά, καθώς και ανεπάρκεια ασβεστίου. Οι οδοντίατροι είναι και αυτοί κατά του τσαγιού για νήπια επειδή περιέχει τανίνη, η οποία μπορεί να λερώσει τα δόντια.

- Advertisement -

Από την άλλη, ο  Δρ Christian Jessen  δίνει μια πιο καθησυχαστική απάντηση. «Υπάρχουν πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα στα μικρά παιδιά που πίνουν τσάι. Το τσάι περιέχει υψηλά επίπεδα φλαβονοειδών που είναι καλά για την υγεία της καρδιάς και δεν αφυδατώνει όπως λανθασμένα νομίζουν οι άνθρωποι.», αναφέρει.

«Η μικρή ποσότητα καφεΐνης στο αδύναμο τσάι μπορεί να ενισχύσει την αθλητική απόδοση των μαθητών.» συνεχίζει ο Jessen. «Αλλά το τσάι μπορεί να μειώσει την ποσότητα του σιδήρου που απορροφάται από τα τρόφιμα, ειδικά αν πίνεται με τα γεύματα, και θα μπορούσε να οδηγήσει σε λεκέδες στα δόντια εάν δεν τα πλένουν προσεκτικά».

- Advertisement -

Καταλήγει, λοιπόν, στο εξής συμπέρασμα. «Η άποψή μου; Εάν στο παιδί σας αρέσει το τσάι, τότε ένα ή δύο φλιτζάνια αδύναμου τσαγιού την ημέρα δεν θα του κάνουν καθόλου κακό. Είναι σίγουρα καλύτερο από πολλούς από τους χυμούς με υψηλή περιεκτικότητα σε ζάχαρη που πίνουν τόσα πολλά παιδιά.»

Πηγή: https://closeronline.co.uk/family/news/dr-christian-toddler-child-drink-tea-bad-health-expert/

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα.


Google news

Ακολουθήστε μας για την άμεση ενημέρωση σας στο google news.

Must read

Ψάρια στο αλουμινόχαρτο: Τι έδειξαν 7 επιστημονικές μελέτες για τη μεταφορά αλουμινίου και τις επιπτώσεις στην υγεία

Η μεταφορά αλουμινίου στο ψάρι αυξάνεται υπό συγκεκριμένες συνθήκες μαγειρέματος – Τι αναφέρουν οι ερευνητές για τη μακροχρόνια έκθεση και τις ευάλωτες ομάδες

Ελλάδα: Μία κρέπα σε καφετέρια έστειλε 6χρονο αγόρι στο Νοσοκομείο Σητείας – «Μας διαβεβαίωσαν ότι μπορούσε να τη φάει» λέει ο πατέρας

Από την καταγγελία στη Σητεία στα σοβαρά περιστατικά αναφυλαξίας διεθνώς και στα μεγάλα κενά ενημέρωσης για τα αλλεργιογόνα στην εστίαση

Aυτές είναι οι χειρότερες τροφές που μπορεί κανείς να φάει κατά τη διάρκεια καύσωνα – Του διαιτολόγου Ν. Ζορζοβίλη

Ορισμένες επιλογές επιβαρύνουν περισσότερο την ενυδάτωση και τη θερμορρύθμιση, ενώ άλλα τρόφιμα γίνονται επικίνδυνα όταν παραμένουν εκτός ψυγείου για πολλή ώρα