ΑρχικήΟικιακάΔιατροφή και ΥγείαΕγκυμοσύνη: Tα ευεργετικά οφέλη της κατανάλωσης παρθένου ελαιόλαδου

Εγκυμοσύνη: Tα ευεργετικά οφέλη της κατανάλωσης παρθένου ελαιόλαδου

2 λεπτά ανάγνωσης

Σύμφωνα με επιστημονική μελέτη, η κατανάλωση ελαιόλαδου κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης «ενισχύει την ποιότητα του μητρικού γάλακτος» και όχι μόνο!

Εάν το μητρικό γάλα είναι η καλύτερη πηγή διατροφής για τα βρέφη, τότε η διατροφή της εγκύου με εξαιρετικό παρθένο ελαιόλαδο θα μπορούσε να τροποποιήσει ή ακόμα και να αυξήσει τη χημική περιεκτικότητα του μητρικού γάλακτος, με πιθανά οφέλη για την υγεία του βρέφους. Το έξτρα παρθένο λάδι στη σαλάτα της εγκύου, πλούσιο σε ωμέγα 3 και ωμέγα 6  μπορεί να τροφοδοτήσει την ανάπτυξη του εμβρύου, καθώς τα ευεργετικά συστατικά διαπερνούν ακόμη και τον φραγμό του πλακούντα, βελτιώνοντας την ανάπτυξη του εμβρύου .

- Advertisement -

Πρόκειται για τα συμπεράσματα της πρώτης μελέτης σχετικά με την μετάδοση φυτικών ενώσεων έξτρα παρθένου ελαιόλαδου από τη μητέρα στους απογόνους κατά τη διάρκεια του θηλασμού. Τα ευρήματα της έρευνας σύμφωνα με την επικεφαλής της συγγραφής, Δρ Maria Rodrigues-Lagunas βασίζονται σε  δοκιμές με θηλυκούς αρουραίους που τρέφονταν με ελαιόλαδο για έξι εβδομάδες. Η ανάλυση των δειγμάτων αίματος εντόπισε χημικά παράγωγα στις μητέρες και τα νεογνά τους. Αποδείχτηκε ότι τα  αντιοξειδωτικά που ονομάζονται υδροξυτυροσόλη και τυροσόλη καταστρέφουν τις ελεύθερες ρίζες που καταστρέφουν το DNA.

Επίσης, σύμφωνα με την ίδια έρευνα, εντοπίστηκε χαμηλότερος κίνδυνος άσθματος σε μητέρες που έχουν καταναλώσει σταθερή ποσότητα ελαιόλαδου κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης. Τα μωρά τους είχαν  πιο ανεπτυγμένο ανοσοποιητικό σύστημα καθώς και χαμηλότερο κίνδυνο ρινίτιδας και αλλεργιών.

- Advertisement -

Το εξαιρετικό παρθένο ελαιόλαδο είναι εύκολο στην πέψη και βοηθά στη λειτουργία του στομάχου, αποτρέποντας τη δυσκοιλιότητα και τους κολικούς. Βοηθά στην απορρόφηση της βιταμίνης D, σημαντική για τα μωρά και τα παιδιά που μεγαλώνουν γιατί ρυθμίζει το ασβέστιο. Ενθαρρύνει επίσης την πρόσληψη μετάλλων που είναι απαραίτητα για την ενδυνάμωση των οστών και των μυών. Αυτό παρέχει στα παιδιά πρόσθετη προστασία από κατάγματα οστών στα τρυφερά τους χρόνια και τον κίνδυνο οστεοπόρωσης σε μεγάλη ηλικία

ΠΗΓΗ: Independent

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα.


Google news

Ακολουθήστε μας για την άμεση ενημέρωση σας στο google news.

Must read

Ψάρια στο αλουμινόχαρτο: Τι έδειξαν 7 επιστημονικές μελέτες για τη μεταφορά αλουμινίου και τις επιπτώσεις στην υγεία

Η μεταφορά αλουμινίου στο ψάρι αυξάνεται υπό συγκεκριμένες συνθήκες μαγειρέματος – Τι αναφέρουν οι ερευνητές για τη μακροχρόνια έκθεση και τις ευάλωτες ομάδες

Ελλάδα: Μία κρέπα σε καφετέρια έστειλε 6χρονο αγόρι στο Νοσοκομείο Σητείας – «Μας διαβεβαίωσαν ότι μπορούσε να τη φάει» λέει ο πατέρας

Από την καταγγελία στη Σητεία στα σοβαρά περιστατικά αναφυλαξίας διεθνώς και στα μεγάλα κενά ενημέρωσης για τα αλλεργιογόνα στην εστίαση

Aυτές είναι οι χειρότερες τροφές που μπορεί κανείς να φάει κατά τη διάρκεια καύσωνα – Του διαιτολόγου Ν. Ζορζοβίλη

Ορισμένες επιλογές επιβαρύνουν περισσότερο την ενυδάτωση και τη θερμορρύθμιση, ενώ άλλα τρόφιμα γίνονται επικίνδυνα όταν παραμένουν εκτός ψυγείου για πολλή ώρα