ΑρχικήΟικιακάΑπίστευτο! Η ανώτερη εκπαίδευση προστατεύει το έντερο

Απίστευτο! Η ανώτερη εκπαίδευση προστατεύει το έντερο

2 λεπτά ανάγνωσης

Η καλύτερη εκπαίδευση έχει ισχυρή γενετική συσχέτιση και προστατευτική αιτιολογική συσχέτιση με αρκετές εντερικές διαταραχές.

Τα υψηλά επίπεδα εκπαίδευσης προστατεύουν από διαταραχές στη λειτουργία του εντέρου. Αυτό διαπίστωσε έρευνα του Πανεπιστημίου Edith Cowan (ECU) που δημοσιεύτηκε στο International Journal of Molecular Sciences .

- Advertisement -

Αυτή η μεγάλης κλίμακας μελέτη εξέτασε τις γενετικές πληροφορίες περισσότερων από 766.000 ατόμων, με έμφαση στην νόσο Αλστχάιμερ (AD), σε σχέση με τα γνωστικά χαρακτηριστικά και τις διαταραχές του εντέρου, όπως η νόσος του πεπτικού έλκους (PUD), η γαστρίτιδα-δωδεκαδακτυλίτιδα, η γαστροοισοφαγική παλινδρόμηση (GERD), το σύνδρομο ευερέθιστου εντέρου, εκκολπωμάτωση και φλεγμονώδη νόσο του εντέρου (IBD).

 Η μελέτη διαπίστωσε ότι τα υψηλότερα επίπεδα εκπαίδευσης και γνωστικής λειτουργίας μείωσαν τον κίνδυνο εντερικών διαταραχών. Είναι ενδιαφέρον ότι τα υψηλότερα επίπεδα εκπαίδευσης, που προστατεύουν από διαταραχές του εντέρου ίσχυαν για όλες τις διαταραχές που εξετάστηκαν στη μελέτη, με εξαίρεση τη φλεγμονώδη νόσο του εντέρου.

- Advertisement -

Τα αποτελέσματα υποστηρίζουν την εκπαίδευση ως μια πιθανή οδό για τη μείωση του κινδύνου εντερικών διαταραχών. «Τα αποτελέσματα υποστηρίζουν την εκπαίδευση ως μια πιθανή οδό για τη μείωση του κινδύνου εντερικών διαταραχών, με την ενθάρρυνση, για παράδειγμα, του ανώτερου μορφωτικού επιπέδου ή πιθανή αύξηση της διάρκειας του σχολείου», είπε ο επικεφαλής ερευνητής Δρ Emmanuel Adewuyi.

Ως εκ τούτου, οι προσπάθειες πολιτικής που στοχεύουν στην αύξηση του μορφωτικού επιπέδου ή της γνωστικής κατάρτισης μπορεί να συμβάλουν σε υψηλότερο επίπεδο νοημοσύνης, το οποίο θα μπορούσε να οδηγήσει σε καλύτερα αποτελέσματα για την υγεία, συμπεριλαμβανομένου του μειωμένου κινδύνου διαταραχών του εντέρου.

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα.


Google news

Ακολουθήστε μας για την άμεση ενημέρωση σας στο google news.

Must read

Ψάρια στο αλουμινόχαρτο: Τι έδειξαν 7 επιστημονικές μελέτες για τη μεταφορά αλουμινίου και τις επιπτώσεις στην υγεία

Η μεταφορά αλουμινίου στο ψάρι αυξάνεται υπό συγκεκριμένες συνθήκες μαγειρέματος – Τι αναφέρουν οι ερευνητές για τη μακροχρόνια έκθεση και τις ευάλωτες ομάδες

Ελλάδα: Μία κρέπα σε καφετέρια έστειλε 6χρονο αγόρι στο Νοσοκομείο Σητείας – «Μας διαβεβαίωσαν ότι μπορούσε να τη φάει» λέει ο πατέρας

Από την καταγγελία στη Σητεία στα σοβαρά περιστατικά αναφυλαξίας διεθνώς και στα μεγάλα κενά ενημέρωσης για τα αλλεργιογόνα στην εστίαση

Aυτές είναι οι χειρότερες τροφές που μπορεί κανείς να φάει κατά τη διάρκεια καύσωνα – Του διαιτολόγου Ν. Ζορζοβίλη

Ορισμένες επιλογές επιβαρύνουν περισσότερο την ενυδάτωση και τη θερμορρύθμιση, ενώ άλλα τρόφιμα γίνονται επικίνδυνα όταν παραμένουν εκτός ψυγείου για πολλή ώρα