ΑρχικήΟικιακάΑν το πρώτο πράγμα που κάνετε όταν ξυπνάτε είναι να πίνετε καφέ,...

Αν το πρώτο πράγμα που κάνετε όταν ξυπνάτε είναι να πίνετε καφέ, τότε είστε λάθος

cibum team

Οι περισσότεροι από εμάς αναζητούμε μια κούπα καφέ λίγο μετά αφού ξυπνήσουμε, χωρίς μάλιστα να έχουμε πάρει πρωινό.

Είναι, όμως, σωστή αυτή μας η συνήθεια;

- Advertisement -

Νέα μελέτη έδειξε ότι ένας καφές το πρωί μπορεί να επηρεάσει αρνητικά τον έλεγχο των επιπέδων σακχάρου στο αίμα.

Η έρευνα από το Κέντρο Διατροφής, Άσκησης & Μεταβολισμού του Πανεπιστημίου του Μπαθ, εξέτασε την επίδραση του διακοπτόμενου ύπνου και του πρωινού καφέ σε μια σειρά διαφορετικών μεταβολικών δεικτών.

- Advertisement -

Οι επιστήμονες διαπίστωσαν ότι παρότι μία νύχτα κακού ύπνου έχει περιορισμένο αντίκτυπο στον μεταβολισμό μας, η κατανάλωση καφέ ως μέσου αναζωογόνησης, μπορεί να έχει αρνητική επίδραση στον έλεγχο της γλυκόζης στο αίμα.

Συγκεκριμένα, ο δυνατός καφές, που καταναλώθηκε πριν το πρωινό γεύμα, αύξησε το μεταγευματικό γλυκαιμικό φορτίο κατά περίπου 50%.

«Με απλά λόγια, ο έλεγχος του σακχάρου στο αίμα μας εξασθενεί όταν το πρώτο πράγμα που έρχεται σε επαφή με τον οργανισμό μας είναι ο καφές, ειδικά έπειτα από μια νύχτα διαταραγμένου ύπνου. Θα μπορούσαμε να το βελτιώσουμε αυτό τρώγοντας πρώτα και πίνοντας καφέ αργότερα» επισημαίνει ο καθηγητής James Betts, από το Κέντρο Διατροφής, Άσκησης και Μεταβολισμού του Πανεπιστημίου Μπαθ.

Δεδομένης της σημασίας της διατήρησης των επιπέδων σακχάρου στο αίμα μας σε ασφαλή επίπεδα για τη μείωση του κινδύνου διαβήτη και καρδιοπαθειών, οι επιστήμονες σημειώνουν ότι αυτά τα ευρήματα θα μπορούσαν να έχουν σημαντικά οφέλη για τη δημόσια υγεία, λαμβάνοντας υπόψη την παγκόσμια δημοτικότητα του καφέ.

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα.


Google news

Ακολουθήστε μας για την άμεση ενημέρωση σας στο google news.

Must read

Ψάρια στο αλουμινόχαρτο: Τι έδειξαν 7 επιστημονικές μελέτες για τη μεταφορά αλουμινίου και τις επιπτώσεις στην υγεία

Η μεταφορά αλουμινίου στο ψάρι αυξάνεται υπό συγκεκριμένες συνθήκες μαγειρέματος – Τι αναφέρουν οι ερευνητές για τη μακροχρόνια έκθεση και τις ευάλωτες ομάδες

Ελλάδα: Μία κρέπα σε καφετέρια έστειλε 6χρονο αγόρι στο Νοσοκομείο Σητείας – «Μας διαβεβαίωσαν ότι μπορούσε να τη φάει» λέει ο πατέρας

Από την καταγγελία στη Σητεία στα σοβαρά περιστατικά αναφυλαξίας διεθνώς και στα μεγάλα κενά ενημέρωσης για τα αλλεργιογόνα στην εστίαση

Aυτές είναι οι χειρότερες τροφές που μπορεί κανείς να φάει κατά τη διάρκεια καύσωνα – Του διαιτολόγου Ν. Ζορζοβίλη

Ορισμένες επιλογές επιβαρύνουν περισσότερο την ενυδάτωση και τη θερμορρύθμιση, ενώ άλλα τρόφιμα γίνονται επικίνδυνα όταν παραμένουν εκτός ψυγείου για πολλή ώρα