ΑρχικήΝέαΠρωτοφανής κρατική σύσταση για κατανάλωση μόνο 2 ποτών την εβδομάδα - Έντονες...

Πρωτοφανής κρατική σύσταση για κατανάλωση μόνο 2 ποτών την εβδομάδα – Έντονες αντιδράσεις

2 λεπτά ανάγνωσης

Τι αποτελέσματα αναμένεται να φέρει η σύσταση για μείωση κατανάλωσης αλκοόλ από 15 σε δύο ποτά την εβδομάδα στον Καναδά;

Mάλλον το Καναδικό Κέντρο για τη χρήση ουσιών και τον εθισμό (CCSA) πήρε τον “Ιανουάριο χωρίς αλκοόλ” πολύ σοβαρά, συνιστώντας ως μέρος των οδηγιών τους στους συνολικά 38 εκατ. Καναδούς να περιορίσουν την κατανάλωση αλκοόλ τους σε μόλις δύο ποτά την εβδομάδα.

- Advertisement -

Σύμφωνα με τη Daily Mail, η συμβουλή αυτή των κυβερνητικών ειδικών αναίρεσε κατά πολύ τις προηγούμενες συστάσεις τους, οι οποίες περιελάμβαναν 10 ποτά την εβδομάδα για τις γυναίκες και 15 για τους άνδρες.

Έρευνα που συντονίστηκε από τα Κέντρα Ελέγχου και Πρόληψης Νοσημάτων (CDC) διαπίστωσε ότι υπήρχαν περίπου 90.000 θάνατοι μεταξύ ενηλίκων ηλικίας 20 έως 65 ετών ετησίως μεταξύ 2015-2019, όπου το ποτό ήταν μια υποκείμενη ή συνεισφέρουσα αιτία.

- Advertisement -

Διαπιστώθηκε, επιπλέον, ότι το αλκοόλ αποτελεί το 12% των θανάτων από όλες τις αιτίες κατά τη διάρκεια της τελευταίας πενταετίας, καθιστώντας την 1 στις 5 κορυφαίες αιτίες θνησιμότητας στη Βόρεια Αμερική. Οι αιτίες θανάτου που αποδίδονται στη χρήση αλκοόλ περιλαμβάνουν αλκοολική ηπατική νόσο, δηλητηρίαση, τροχαία ατυχήματα, ανθρωποκτονίες, κίρρωση και υπέρταση.

Αλλά ενώ πράγματι το αλκοόλ ευθύνεται για την πρόκληση αρκετών αρνητικών στον ανθρώπινο οργανισμό, οι Καναδοί ειδικοί αμφισβητούν την αποτελεσματικότητα των κρατικών οδηγιών στην κατανάλωση δύο ποτών την ημέρα.

Ένα εκ των επιχειρημάτων τους αποτελεί ότι σε άλλες χώρες, όπως οι γειτονικές τους ΗΠΑ, προτείνουν 7 ποτά για τις γυναίκες και 14 για τους άνδρες.

Επιπλέον, πολλοί ειδικοί επεσήμαναν τη δόση υπερβολής που εμπεριέχει η σύσταση των δύο ποτών την ημέρα. Θεωρούν πως η συμβουλή θα προκαλέσει άγχος στους Καναδούς, αλλά και μια έλλειψη εμπιστοσύνης προς τις κρατικές συμβουλές υγείας.

Αν και ο ΠΟΥ έχει δηλώσει πως “καμια ποσότητα αλκοόλ στην πραγματικότητα δεν είναι ασφαλής”, μια μέτρια κατανάλωση την εβδομάδα θα μπορούσε να ενέχει πολλά πλεονεκτήματα για έναν ενήλικα, καθώς μπορεί να τον χαλαρώσει μετά από μια στρεσογόνο μέρα. Άλλωστε, όπως έλεγαν και οι αρχαίοι μας πρόγονοι “παν μέτρον άριστον”, δεν χρειάζονται υπερβολές.

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα.


Google news

Ακολουθήστε μας για την άμεση ενημέρωση σας στο google news.

Must read

Ψάρια στο αλουμινόχαρτο: Τι έδειξαν 7 επιστημονικές μελέτες για τη μεταφορά αλουμινίου και τις επιπτώσεις στην υγεία

Η μεταφορά αλουμινίου στο ψάρι αυξάνεται υπό συγκεκριμένες συνθήκες μαγειρέματος – Τι αναφέρουν οι ερευνητές για τη μακροχρόνια έκθεση και τις ευάλωτες ομάδες

Ελλάδα: Μία κρέπα σε καφετέρια έστειλε 6χρονο αγόρι στο Νοσοκομείο Σητείας – «Μας διαβεβαίωσαν ότι μπορούσε να τη φάει» λέει ο πατέρας

Από την καταγγελία στη Σητεία στα σοβαρά περιστατικά αναφυλαξίας διεθνώς και στα μεγάλα κενά ενημέρωσης για τα αλλεργιογόνα στην εστίαση

Aυτές είναι οι χειρότερες τροφές που μπορεί κανείς να φάει κατά τη διάρκεια καύσωνα – Του διαιτολόγου Ν. Ζορζοβίλη

Ορισμένες επιλογές επιβαρύνουν περισσότερο την ενυδάτωση και τη θερμορρύθμιση, ενώ άλλα τρόφιμα γίνονται επικίνδυνα όταν παραμένουν εκτός ψυγείου για πολλή ώρα