ΑρχικήΝέαΥγείαΗ σοκολάτα ρίχνει και την πίεση! Τι δείχνει νέα επιστημονική μελέτη

Η σοκολάτα ρίχνει και την πίεση! Τι δείχνει νέα επιστημονική μελέτη

3 λεπτά ανάγνωσης

Σε ορισμένες περιπτώσεις, τα μέσα αποτελέσματα μείωσης της αρτηριακής πίεσης ήταν συγκρίσιμα με αυτά που παρατηρήθηκαν με ορισμένα φάρμακα. 

Ένας ακόμη καλός λόγος για να απολαμβάνουμε το καθημερινό μας φλιτζάνι τσάι ή ένα μικρό κομμάτι μαύρης σοκολάτας, καθώς μια πρόσφατη μελέτη από το Πανεπιστήμιο του Surrey αποκαλύπτει ότι οι φυσικές ενώσεις flavan-3-ols που βρίσκονται σε τρόφιμα όπως το κακάο, το τσάι, τα μήλα και τα σταφύλια, μπορούν να βελτιώσουν την αρτηριακή πίεση και την υγεία των αιμοφόρων αγγείων. Η μελέτη, που δημοσιεύτηκε στο European Journal of Preventive Cardiology, ανέλυσε δεδομένα από 145 τυχαιοποιημένες κλινικές δοκιμές και διαπίστωσε ότι η τακτική κατανάλωση αυτών των ενώσεων μπορεί να μειώσει σημαντικά την αρτηριακή πίεση, ιδιαίτερα σε άτομα με αυξημένη ή υψηλή πίεση.

- Advertisement -
 Εγγραφείτε στο πρώτο ειδικό Σεμινάριο για την ορθή χρήση του όρου ”Μπορεί να περιέχει…” και άλλα περί αλλεργιογόνων στην Ελλάδα.

Σε ορισμένες περιπτώσεις, η μείωση της πίεσης ήταν συγκρίσιμη με τα αποτελέσματα ορισμένων φαρμάκων. Επιπλέον, οι flavan-3-ols βελτίωσαν τη λειτουργία του ενδοθηλίου, του εσωτερικού στρώματος των αιμοφόρων αγγείων, κάτι που είναι ζωτικής σημασίας για την καρδιαγγειακή υγεία.

Ο καθηγητής Christian Heiss, επικεφαλής της έρευνας, σημείωσε: «Τα αποτελέσματα είναι ενθαρρυντικά για όσους αναζητούν προσιτούς τρόπους να διαχειριστούν την αρτηριακή τους πίεση και να στηρίξουν την καρδιά τους μέσω ευχάριστων διατροφικών αλλαγών. Η προσθήκη μικρών ποσοτήτων τροφίμων πλούσιων σε flavan-3-ols, όπως το τσάι, τα μήλα και η μαύρη σοκολάτα, στην καθημερινή διατροφή μπορεί να προσφέρει σημαντικά οφέλη.»

- Advertisement -

Παρόλο που τα αποτελέσματα δεν αντικαθιστούν την ιατρική θεραπεία, η ενσωμάτωση αυτών των φυσικών τροφίμων στη διατροφή μπορεί να αποτελέσει χρήσιμη συμπλήρωση για όσους έχουν υψηλή πίεση και επιθυμούν έναν πιο υγιεινό τρόπο ζωής.

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα.


Google news

Ακολουθήστε μας για την άμεση ενημέρωση σας στο google news.

Must read

Ψάρια στο αλουμινόχαρτο: Τι έδειξαν 7 επιστημονικές μελέτες για τη μεταφορά αλουμινίου και τις επιπτώσεις στην υγεία

Η μεταφορά αλουμινίου στο ψάρι αυξάνεται υπό συγκεκριμένες συνθήκες μαγειρέματος – Τι αναφέρουν οι ερευνητές για τη μακροχρόνια έκθεση και τις ευάλωτες ομάδες

Ελλάδα: Μία κρέπα σε καφετέρια έστειλε 6χρονο αγόρι στο Νοσοκομείο Σητείας – «Μας διαβεβαίωσαν ότι μπορούσε να τη φάει» λέει ο πατέρας

Από την καταγγελία στη Σητεία στα σοβαρά περιστατικά αναφυλαξίας διεθνώς και στα μεγάλα κενά ενημέρωσης για τα αλλεργιογόνα στην εστίαση

Aυτές είναι οι χειρότερες τροφές που μπορεί κανείς να φάει κατά τη διάρκεια καύσωνα – Του διαιτολόγου Ν. Ζορζοβίλη

Ορισμένες επιλογές επιβαρύνουν περισσότερο την ενυδάτωση και τη θερμορρύθμιση, ενώ άλλα τρόφιμα γίνονται επικίνδυνα όταν παραμένουν εκτός ψυγείου για πολλή ώρα