ΑρχικήΝέαΥγείαΑνακάλυψη: Η βιταμίνη D μειώνει στο μισό τον κίνδυνο δεύτερου εμφράγματος

Ανακάλυψη: Η βιταμίνη D μειώνει στο μισό τον κίνδυνο δεύτερου εμφράγματος

2 λεπτά ανάγνωσης

Μελέτη δείχνει ότι η στοχευμένη διαχείριση των επιπέδων βιταμίνης D μπορεί να προστατεύσει τους ασθενείς που έχουν ήδη υποστεί καρδιακό επεισόδιο

Μια κλινική μελέτη από το Intermountain Healthcare στις Ηνωμένες Πολιτείες έφερε στο φως ένα σημαντικό εύρημα σχετικά με τον ρόλο της βιταμίνης D3 στην καρδιαγγειακή υγεία. Η έρευνα, η οποία δημοσιεύθηκε στο ScienceDaily, υποδεικνύει ότι η σκόπιμη διατήρηση των επιπέδων βιταμίνης D σε συγκεκριμένο εύρος μπορεί να μειώσει τον κίνδυνο ενός δεύτερου εμφράγματος του μυοκαρδίου κατά το ήμισυ σε ασθενείς που έχουν ήδη βιώσει καρδιακό επεισόδιο.

- Advertisement -

Η στοχευμένη δόση είναι το κλειδί

Στη μελέτη, 630 συμμετέχοντες χωρίστηκαν σε δύο ομάδες. Η πρώτη ομάδα έλαβε στοχευμένη θεραπεία βιταμίνης D με σκοπό τη διατήρηση των επιπέδων της στο αίμα πάνω από τα 40 νανογραμμάρια ανά χιλιοστόλιτρο (ng/mL), ενώ η δεύτερη ομάδα έλαβε την τυπική φροντίδα.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ | Νέα ανάκληση καρκινογόνας κουτάλας – Σύσταση να μην χρησιμοποιείται για οποιαδήποτε επαφή με τρόφιμα

- Advertisement -

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ | Τα 14 πιο συχνά αυτοάνοσα και ποιοι διατρέχουν μεγαλύτερο κίνδυνο για κάθε ένα από αυτά

Οι ερευνητές παρακολούθησαν τα Μείζονα Καρδιαγγειακά Συμβάντα (MACE), συμπεριλαμβανομένων εμφραγμάτων, εγκεφαλικών επεισοδίων, νοσηλειών λόγω καρδιακής ανεπάρκειας ή θανάτων. Συνολικά 107 συμμετέχοντες παρουσίασαν τέτοια συμβάντα.

Αν και δεν παρατηρήθηκε σημαντική διαφορά στον συνολικό κίνδυνο MACE μεταξύ των δύο ομάδων, οι ερευνητές ανακάλυψαν πως η πιθανότητα ενός δεύτερου εμφράγματος μειώθηκε στο μισό μεταξύ των ασθενών που έλαβαν τη στοχευμένη θεραπεία βιταμίνης D.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ | Ακατάσχετοι εμετοί από τροφική δηλητηρίαση στους παίκτες ομάδας πριν από κρίσιμο αγώνα – Υποψίες για μολυσμένη σαλάτα

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ | Σόγια: Τελικά προστατεύει ή προκαλεί καρκίνο του μαστού;

Επόμενα βήματα

Οι ερευνητές σχεδιάζουν τώρα να επεκτείνουν το έργο τους με μια μεγαλύτερη κλινική δοκιμή για να επιβεβαιώσουν αυτά τα ευρήματα. Όπως δήλωσε ο Dr. May, ένας από τους ερευνητές, μια μεγαλύτερη ομάδα μελέτης θα επιτρέψει την πλήρη αξιολόγηση του κατά πόσο η στοχευμένη διαχείριση της βιταμίνης D μπορεί να μειώσει όχι μόνο τα επαναλαμβανόμενα εμφράγματα, αλλά και άλλες μορφές καρδιαγγειακής νόσου.

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα.


Google news

Ακολουθήστε μας για την άμεση ενημέρωση σας στο google news.

Must read

Ψάρια στο αλουμινόχαρτο: Τι έδειξαν 7 επιστημονικές μελέτες για τη μεταφορά αλουμινίου και τις επιπτώσεις στην υγεία

Η μεταφορά αλουμινίου στο ψάρι αυξάνεται υπό συγκεκριμένες συνθήκες μαγειρέματος – Τι αναφέρουν οι ερευνητές για τη μακροχρόνια έκθεση και τις ευάλωτες ομάδες

Ελλάδα: Μία κρέπα σε καφετέρια έστειλε 6χρονο αγόρι στο Νοσοκομείο Σητείας – «Μας διαβεβαίωσαν ότι μπορούσε να τη φάει» λέει ο πατέρας

Από την καταγγελία στη Σητεία στα σοβαρά περιστατικά αναφυλαξίας διεθνώς και στα μεγάλα κενά ενημέρωσης για τα αλλεργιογόνα στην εστίαση

Aυτές είναι οι χειρότερες τροφές που μπορεί κανείς να φάει κατά τη διάρκεια καύσωνα – Του διαιτολόγου Ν. Ζορζοβίλη

Ορισμένες επιλογές επιβαρύνουν περισσότερο την ενυδάτωση και τη θερμορρύθμιση, ενώ άλλα τρόφιμα γίνονται επικίνδυνα όταν παραμένουν εκτός ψυγείου για πολλή ώρα