ΑρχικήΝέαΤι τρώνε οι Ιάπωνες και έχουν τους λιγότερους ασθενείς με καρκίνο του...

Τι τρώνε οι Ιάπωνες και έχουν τους λιγότερους ασθενείς με καρκίνο του εντέρου;

cibum team


Χρόνια τώρα υπήρχε η απορία γιατί η Ιαπωνία έχει τον μικρότερο αριθμό ασθενών με καρκίνο του εντέρου.

Ενώ υπήρχε, προφανώς, η υποψία ότι σχετίζεται με κάποια πτυχή της διατροφής των Ιαπώνων, η ερευνητική ομάδα από το Carl R. Woese Institute for Genomic Biology αναρωτήθηκε εάν η πτυχή αυτή αφορά συγκεκριμένα την κατανάλωση φυκιών, που αποτελούν μια αγαπημένη λιχουδιά των Ιαπώνων.

- Advertisement -

Έβαλαν, λοιπόν, κάτω τα κόκκινα φύκια και μελέτησαν τον μοριακό μηχανισμό, ο οποίος – όπως αποδείχθηκε – είναι αυτός που τα κάνει να έχουν ευεργετική δράση κατά του συγκεκριμένου τύπου καρκίνου.

Διέσπασαν διάφορους τύπους κόκκινων φυκιών με τη βοήθεια ενζύμων, ώστε να παραχθούν σάκχαρα, και μετά επιστράτευσαν προβιοτικά βακτήρια, για να ελέγξουν την πρεβιοτική δραστηριότητα των σακχάρων.

- Advertisement -

Ανακάλυψαν πως ένα από τα έξι σάκχαρα, που παράγονται, αποτελεί «λιχουδιά» για τα προβιοτικά βακτήρια, είναι δηλαδή πολύτιμο πρεβιοτικό, ενώ άλλο αναστέλλει την ανάπτυξη των καρκινικών κυττάρων στο έντερο.

Μήπως να τα εντάξουμε και εμείς στη διατροφή μας, τι λέτε;

Πηγή: Real Taste


Δείτε επίσης:

Γάμος: όταν η διατροφή γίνεται αιτία σύγκρουσης. Πώς να αντιμετωπίσετε τις διαφορετικές διατροφικές συνήθειες του συντρόφου σας 

Τροφικές δηλητηριάσεις από άψητο μείγμα για κέικ 

Η 28χρονη από τη Χίο που εξάγει αρωματικά φυτά και βότανα σε όλο τον κόσμο 

Έρευνα: Ασαφείς οι ετικέτες αλλεργιογόνων για τους καταναλωτές 

Catherine Zeta Jones: H δίαιτα που την κρατά… κορμάρα στα 51 της! 

Βοηθάει ο καφές στην απώλεια βάρους; 

Νεκρή σαύρα σε σαλάτα σοκάρει την κοινή γνώμη στο Σιάτλ 

Διακοπές και δίαιτα: 13 απόλυτα ρεαλιστικοί τρόποι για να χάσετε βάρος 

Επιστημονική μελέτη: Το κοτόπουλο είναι η κύρια πηγή Campylobacter σε ανθρώπους 

Η Βρετανική κυβέρνηση δίνει κίνητρα στους πολίτες να κάνουν δίαιτα!  

Μηχανικώς Διαχωρισμένο Κρέας (ΜΔΚ): Τι ορίζει η νομοθεσία  

«Ύποπτα» για σαλμονέλα μπαχαρικά γνωστής εταιρείας  

Καινοτομία: Παπούτσια, τσάντες και αξεσουάρ από Vegan δέρμα με βάση τα φυτά

Νέα νοθεία φέτας: Βαραίνει το κατηγορητήριο  

X RAY στα τρόφιμα: Λειτουργία- εφαρμογές- εγκατάσταση-κόστος- μειονεκτήματα-απόδοση 

Alert: Έκτακτη ανακοίνωση από τα σούπερ μάρκετ Σκλαβενίτης  

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα.


Google news

Ακολουθήστε μας για την άμεση ενημέρωση σας στο google news.

Must read

Ψάρια στο αλουμινόχαρτο: Τι έδειξαν 7 επιστημονικές μελέτες για τη μεταφορά αλουμινίου και τις επιπτώσεις στην υγεία

Η μεταφορά αλουμινίου στο ψάρι αυξάνεται υπό συγκεκριμένες συνθήκες μαγειρέματος – Τι αναφέρουν οι ερευνητές για τη μακροχρόνια έκθεση και τις ευάλωτες ομάδες

Ελλάδα: Μία κρέπα σε καφετέρια έστειλε 6χρονο αγόρι στο Νοσοκομείο Σητείας – «Μας διαβεβαίωσαν ότι μπορούσε να τη φάει» λέει ο πατέρας

Από την καταγγελία στη Σητεία στα σοβαρά περιστατικά αναφυλαξίας διεθνώς και στα μεγάλα κενά ενημέρωσης για τα αλλεργιογόνα στην εστίαση

Aυτές είναι οι χειρότερες τροφές που μπορεί κανείς να φάει κατά τη διάρκεια καύσωνα – Του διαιτολόγου Ν. Ζορζοβίλη

Ορισμένες επιλογές επιβαρύνουν περισσότερο την ενυδάτωση και τη θερμορρύθμιση, ενώ άλλα τρόφιμα γίνονται επικίνδυνα όταν παραμένουν εκτός ψυγείου για πολλή ώρα