ΑρχικήΝέαΠολεμικό Ναυτικό: Συσχέτιση του Δείκτη Μάζας σώματος με την κατανάλωση fast food

Πολεμικό Ναυτικό: Συσχέτιση του Δείκτη Μάζας σώματος με την κατανάλωση fast food

2 λεπτά ανάγνωσης

Μελέτη για την κατανάλωση γευμάτων fast food από άνδρες και γυναίκες του Ελληνικού Πολεμικού Ναυτικού.

Επιστημονική μελέτη που δημοσιεύτηκε στο επιστημονικό περιοδικό Metabolic Syndrome and Related Disorders ανέλυσε την επίδραση των γευμάτων από fast food σε άνδρες και γυναίκες του Ελληνικού Πολεμικού Ναυτικού κατά τη διάρκεια 10 ετών. Πιο συγκεκριμένα η μελέτη διερεύνησε τις αιτίες που σχετίζονται με αλλαγές στον δείκτη μάζας σώματος (ΔΜΣ) σε ένα δείγμα νεαρών ενηλίκων του Πολεμικού Ναυτικού.

- Advertisement -

Οι ερευνητές  πραγματοποίησαν μια μονοκεντρική προοπτική μελέτη παρατήρησης, συμπεριλαμβανομένων διαδοχικών υγιών νεαρών ενήλικων αξιωματικών και ναυτών (>18 ετών) στη Ναυτική Βάση Σαλαμίνας. Ο ΔΜΣ μετρήθηκε στην αρχή της μελέτης καθώς και μετά από 10 χρόνια.  Χρησιμοποιήθηκε ερωτηματολόγιο για τη συλλογή δεδομένων που αφορούν την καθημερινή διατροφή και τη σωματική άσκηση.

Συνολικά συμμετείχαν 284 νέοι ενήλικες (25 γυναίκες και 259 άνδρες).  Ο αρχικός διάμεσος ΔΜΣ ήταν 24,1 kg/m 2, ενώ 10 χρόνια αργότερα, ο διάμεσος ΔΜΣ ήταν 24,8 kg/m 2. Η φυσική δραστηριότητα δεν συσχετίστηκε σημαντικά με την αλλαγή του ΔΜΣ. Αντίθετα η ανάλυση έδειξε σημαντική συσχέτιση μεταξύ της αύξησης του ΔΜΣ και της συχνής κατανάλωσης γρήγορου φαγητού.

- Advertisement -

Η μελέτη καταλήγει στο συμπέρασμα πως η συχνή κατανάλωση φαγητού από fast food συνδέεται με σημαντική αύξηση του ΔΜΣ, ανεξάρτητα από τη φυσική δραστηριότητα. Αυτό έχει προφανείς διατροφικές επιπτώσεις και πρέπει να εξεταστεί στον γενικό πληθυσμό.

Για να διαβάσετε τη μελέτη πατήστε ΕΔΩ.

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα.


Google news

Ακολουθήστε μας για την άμεση ενημέρωση σας στο google news.

Must read

Ψάρια στο αλουμινόχαρτο: Τι έδειξαν 7 επιστημονικές μελέτες για τη μεταφορά αλουμινίου και τις επιπτώσεις στην υγεία

Η μεταφορά αλουμινίου στο ψάρι αυξάνεται υπό συγκεκριμένες συνθήκες μαγειρέματος – Τι αναφέρουν οι ερευνητές για τη μακροχρόνια έκθεση και τις ευάλωτες ομάδες

Ελλάδα: Μία κρέπα σε καφετέρια έστειλε 6χρονο αγόρι στο Νοσοκομείο Σητείας – «Μας διαβεβαίωσαν ότι μπορούσε να τη φάει» λέει ο πατέρας

Από την καταγγελία στη Σητεία στα σοβαρά περιστατικά αναφυλαξίας διεθνώς και στα μεγάλα κενά ενημέρωσης για τα αλλεργιογόνα στην εστίαση

Aυτές είναι οι χειρότερες τροφές που μπορεί κανείς να φάει κατά τη διάρκεια καύσωνα – Του διαιτολόγου Ν. Ζορζοβίλη

Ορισμένες επιλογές επιβαρύνουν περισσότερο την ενυδάτωση και τη θερμορρύθμιση, ενώ άλλα τρόφιμα γίνονται επικίνδυνα όταν παραμένουν εκτός ψυγείου για πολλή ώρα