ΑρχικήΝέαΠάνω από το 60% των νέων Αμερικανών υποστηρίζουν τους φόρους κρέατος

Πάνω από το 60% των νέων Αμερικανών υποστηρίζουν τους φόρους κρέατος

2 λεπτά ανάγνωσης

“Ναι” στο φόρο κρέατος ως τρόπο μείωσης της κατανάλωσής τους λένε οι Αμερικανοί, με τη νέα γενιά να είναι η θερμότερη υποστηρικτής της ιδέας.

Οι Αμερικανοί θέλουν οι άνθρωποι να τρώνε λιγότερα προϊόντα κρέατος, όπως δείχνει μια νέα έρευνα της Veylinx. Είναι σε πρόθυμοι να αντιμετωπίσουν αυξημένες τιμές με αυξημένους φόρους για να συμβεί αυτό.

Η νέα αυτή έρευνα ζήτησε από περισσότερους από 3.500 καταναλωτές των ΗΠΑ τη γνώμη τους σχετικά με τη φορολόγηση του κρέατος με σκοπό τη μείωση της κατανάλωσής του.

Τα ευρήματα έδειξαν ότι, συνολικά, σχεδόν το 40% των συμμετεχόντων θα στήριζαν έναν φόρο κρέατος της τάξης του 10%, με τη νεότερη γενιά των ερωτηθέντων να είναι πιο θερμοί υποστηρικτές της ιδέας. Πάνω από το 60% της Γενιάς Ζ είπε ότι ήταν υπέρ ενός φόρου. Αντίστοιχα, σε μια άλλη οπτική λύσης με παρόμοιο αποτέλεσμα, πάνω από το 70% υποστήριξε τις κρατικές επιδοτήσεις για τη μείωση των τιμών των φυτικών προϊόντων και την προώθηση της καινοτομίας στο χώρο.

- Advertisement -

Η μελέτη διαπίστωσε επίσης ότι σχεδόν το 80% των συμμετεχόντων “θα μπορούσαν να πειστούν” να αγοράζουν περισσότερες εναλλακτικές λύσεις κρέατος συχνά, με σημαντικό παράγοντα επιλογής μια βελτιωμένη γεύση και το 30% με χαμηλότερες τιμές, μια και τα είδη αυτά είναι κάπως… τσιμπημένα.

Ο φόρος κρέατος είναι «λογικός» και «δίκαιος»

Η ιδέα της προσθήκης φόρου συζητείται εδώ και πολύ καιρό ως μια πιθανή λύση για τη μείωση της ζήτησης κρέατος, η οποία, με τη σειρά της, θα μετριάσει την πίεση στο περιβάλλον, όπως αναφέρει το Plant Based News. Η βιομηχανία κρέατος αποτελεί την κύρια αιτία αποψίλωσης των δασών και επίσης σημαντικό παράγοντα εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου.

Στην Ευρώπη, ο μέσος άνθρωπος καταναλώνει περίπου 80 κιλά κρέατος κάθε χρόνο. Μια πρόσφατη μελέτη από το Πανεπιστήμιο της Βόννης στη Γερμανία, συνέστησε στις πλούσιες δυτικές χώρες να μειώσουν την κατανάλωση κρέατος κατά τουλάχιστον 75% για χάρη του πλανήτη.

Εκείνη την εποχή, ο επικεφαλής συγγραφέας της μελέτης Δρ Matin Qaim πρότεινε τη λύση του φόρου κρέατος, ο οποίος θα μπορούσε να είναι ένας αποτελεσματικός, “λογικός” και “δίκαιος” τρόπος για να κάνει τους ανθρώπους να μειώσουν την κατανάλωσή τους.

- Advertisement -

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα.


Google news

Ακολουθήστε μας για την άμεση ενημέρωση σας στο google news.

Must read

Ψάρια στο αλουμινόχαρτο: Τι έδειξαν 7 επιστημονικές μελέτες για τη μεταφορά αλουμινίου και τις επιπτώσεις στην υγεία

Η μεταφορά αλουμινίου στο ψάρι αυξάνεται υπό συγκεκριμένες συνθήκες μαγειρέματος – Τι αναφέρουν οι ερευνητές για τη μακροχρόνια έκθεση και τις ευάλωτες ομάδες

Ελλάδα: Μία κρέπα σε καφετέρια έστειλε 6χρονο αγόρι στο Νοσοκομείο Σητείας – «Μας διαβεβαίωσαν ότι μπορούσε να τη φάει» λέει ο πατέρας

Από την καταγγελία στη Σητεία στα σοβαρά περιστατικά αναφυλαξίας διεθνώς και στα μεγάλα κενά ενημέρωσης για τα αλλεργιογόνα στην εστίαση

Aυτές είναι οι χειρότερες τροφές που μπορεί κανείς να φάει κατά τη διάρκεια καύσωνα – Του διαιτολόγου Ν. Ζορζοβίλη

Ορισμένες επιλογές επιβαρύνουν περισσότερο την ενυδάτωση και τη θερμορρύθμιση, ενώ άλλα τρόφιμα γίνονται επικίνδυνα όταν παραμένουν εκτός ψυγείου για πολλή ώρα