ΑρχικήΝέαΟποιαδήποτε ποσότητα αλκοόλ αυξάνει τον κίνδυνο ανάπτυξης περισσότερων από 60 ασθενειών

Οποιαδήποτε ποσότητα αλκοόλ αυξάνει τον κίνδυνο ανάπτυξης περισσότερων από 60 ασθενειών

2 λεπτά ανάγνωσης

Νέα έρευνα συνδέει την κατανάλωση αλκοόλ οποιασδήποτε ποσότητας με την εμφάνιση 60 ασθενειών- 33 εκ των οποίων δεν είχαν συσχετιστεί με αυτό στο παρελθόν.

To ότι το αλκοόλ είναι ο «σιωπηλός σύμμαχος» της εμφάνισης πολλών ασθενειών σε μεγάλες ποσότητες είναι γνωστό.

- Advertisement -

Αλλά μάλλον τα πράγματα είναι σοβαρότερα από ότι νομίζαμε, καθώς  νέα έρευνα που δημοσιεύτηκε την Πέμπτη στο περιοδικό  Nature Medicine αποδεικνύει πως οποιαδήποτε ποσότητα είναι υπεύθυνη για την αύξηση του κινδύνου εμφάνισης τουλάχιστον μίας από περισσότερες από 60 ασθένειες.

Ερευνητές του Πανεπιστημίου της Οξφόρδης μελέτησαν τις επιπτώσεις του αλκοόλ σε  512.000 συμμετέχοντες, εκ των οποίων το 41% ​​ήταν άνδρες, στην Κίνα, διαπιστώνοντας ότι ακόμη και οι περιστασιακά καταναλωτές αλκοόλ διατρέχουν υψηλότερο κίνδυνο για ορισμένες παθήσεις.

- Advertisement -

Μάλιστα, ο  επικεφαλής συγγραφέας της μελέτης Pek Kei Im, ερευνητής στο Oxford Population Health, δήλωσε πως τα ευρήματα πλέον περιλαμβάνουν και περισσότερες από 30 ασθένειες που δεν συνδέονταν προηγουμένως με το αλκοόλ.

Μεταξύ αυτών που έπιναν, το 62% ανέφερε ότι έπινε καθημερινά και το 37% έκανε βαριά κατανάλωση αλκοόλ, ενώ το 33% έπινε τουλάχιστον 1 φορά την εβδομάδα.

Μετά από 12 χρόνια παρακολούθησης, η ομάδα των ερευνητών διαπίστωσε ότι η κατανάλωση αλκοόλ συσχετίστηκε με αυξημένο κίνδυνο 61 συνολικά ασθενειών, συγκεκριμένα για τους άνδρες.

Από αυτές, 28 ασθένειες είχαν ήδη συνδεθεί με το ποτό, όπως ο καρκίνος του οισοφάγου, η ηπατική νόσος και ο διαβήτης, αλλά οι υπόλοιπες 33 που δεν είχαν συσχετιστεί με αυτό αφορούσαν καρκίνο του στομάχου και του πνεύμονα, γαστρικό έλκος και ουρική αρθρίτιδα.

Ορισμένα πρότυπα κατανάλωσης αλκοόλ, η καθημερινή ή η υπερβολική κατανάλωση, αυξάνουν επίσης τους κινδύνους.

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα.


Google news

Ακολουθήστε μας για την άμεση ενημέρωση σας στο google news.

Must read

Ψάρια στο αλουμινόχαρτο: Τι έδειξαν 7 επιστημονικές μελέτες για τη μεταφορά αλουμινίου και τις επιπτώσεις στην υγεία

Η μεταφορά αλουμινίου στο ψάρι αυξάνεται υπό συγκεκριμένες συνθήκες μαγειρέματος – Τι αναφέρουν οι ερευνητές για τη μακροχρόνια έκθεση και τις ευάλωτες ομάδες

Ελλάδα: Μία κρέπα σε καφετέρια έστειλε 6χρονο αγόρι στο Νοσοκομείο Σητείας – «Μας διαβεβαίωσαν ότι μπορούσε να τη φάει» λέει ο πατέρας

Από την καταγγελία στη Σητεία στα σοβαρά περιστατικά αναφυλαξίας διεθνώς και στα μεγάλα κενά ενημέρωσης για τα αλλεργιογόνα στην εστίαση

Aυτές είναι οι χειρότερες τροφές που μπορεί κανείς να φάει κατά τη διάρκεια καύσωνα – Του διαιτολόγου Ν. Ζορζοβίλη

Ορισμένες επιλογές επιβαρύνουν περισσότερο την ενυδάτωση και τη θερμορρύθμιση, ενώ άλλα τρόφιμα γίνονται επικίνδυνα όταν παραμένουν εκτός ψυγείου για πολλή ώρα