ΑρχικήΝέαΟ Καναδάς προειδοποιεί πως η υπερβολική κατανάλωση καφέ μπορεί να είναι επιβλαβής...

Ο Καναδάς προειδοποιεί πως η υπερβολική κατανάλωση καφέ μπορεί να είναι επιβλαβής για το 50% του παγκόσμιου πληθυσμού

2 λεπτά ανάγνωσης

Επιστήμονες από το Πανεπιστήμιο του Τορόντο διατυπώνουν πως η υπερκατανάλωση καφέ μπορεί να φέρει αρνητικές επιπτώσεις για όσους μεταβολίζουν πιο αργά την καφεΐνη.

Μετά τις κρατικές οδηγίες που συνιστούν την κατανάλωση 1-2 ποτών την εβδομάδα, ο επόμενος στόχος του Καναδά είναι ο καφές.  

- Advertisement -

Πρόσφατα, μια νέα έρευνα από το Πανεπιστήμιο του Τορόντο παρουσίασε ευρήματα που καταδεικνύουν ότι η μεγάλη κατανάλωση καφέ προκαλεί είναι ανησυχητική, αφού σχετίζεται με αυξήσεις στον κίνδυνο νεφρικής δυσλειτουργίας μεταξύ των ανθρώπων που μεταβολίζουν αργά την καφεΐνη.

Αυτή η κατηγορία ανθρώπων συνιστά περίπου το 50% του πληθυσμού παγκοσμίως και αν καταναλώνουν μεγάλες ποσότητες καφεΐνης, κινδυνεύουν να εμφανίσουν και ασθένειες, όπως η υπέρταση.

- Advertisement -

Σύμφωνα με τον Ahmed El-Sohemy, καθηγητής διατροφικών επιστημών στην Ιατρική Σχολή Temerty στο Πανεπιστήμιο του Τορόντο, η ανακάλυψη που έκαναν σχετικά με την καφεΐνη χρονολογείται πίσω στο 2006, όποτε ανακάλυψαν ότι αυξάνει τον κίνδυνο καρδιακής προσβολής, αλλά μόνο σε όσους έχουν μια συγκεκριμένη εκδοχή ενός γονιδίου που τους κάνει να επιβραδύνουν τους μεταβολιστές της καφεΐνης, άρα και να την αποβάλλουν από το σώμα.

Ωστόσο, το αν ένα φλιτζάνι καφέ σας κρατά ξύπνιους τη νύχτα ή αν παθαίνετε «σύνδρομο στέρησης» αν δεν πιείτε καφέ μια μέρα ουδεμία σχέση με το πώς ο οργανισμός σας μεταβολίζει την καφεΐνη ή τουλάχιστον δεν έχει ακόμα συσχετιστεί. Για να δείτε πώς και αν ο μεταβολισμός σας αντιδρά στον καφέ υπάρχει ένας γενετικός έλεγχος.

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα.


Google news

Ακολουθήστε μας για την άμεση ενημέρωση σας στο google news.

Must read

Ψάρια στο αλουμινόχαρτο: Τι έδειξαν 7 επιστημονικές μελέτες για τη μεταφορά αλουμινίου και τις επιπτώσεις στην υγεία

Η μεταφορά αλουμινίου στο ψάρι αυξάνεται υπό συγκεκριμένες συνθήκες μαγειρέματος – Τι αναφέρουν οι ερευνητές για τη μακροχρόνια έκθεση και τις ευάλωτες ομάδες

Ελλάδα: Μία κρέπα σε καφετέρια έστειλε 6χρονο αγόρι στο Νοσοκομείο Σητείας – «Μας διαβεβαίωσαν ότι μπορούσε να τη φάει» λέει ο πατέρας

Από την καταγγελία στη Σητεία στα σοβαρά περιστατικά αναφυλαξίας διεθνώς και στα μεγάλα κενά ενημέρωσης για τα αλλεργιογόνα στην εστίαση

Aυτές είναι οι χειρότερες τροφές που μπορεί κανείς να φάει κατά τη διάρκεια καύσωνα – Του διαιτολόγου Ν. Ζορζοβίλη

Ορισμένες επιλογές επιβαρύνουν περισσότερο την ενυδάτωση και τη θερμορρύθμιση, ενώ άλλα τρόφιμα γίνονται επικίνδυνα όταν παραμένουν εκτός ψυγείου για πολλή ώρα