ΑρχικήΝέαΗ άποψη του Άρνολντ Σβαρτσενέγκερ για τα γλυκαντικά

Η άποψη του Άρνολντ Σβαρτσενέγκερ για τα γλυκαντικά

3 λεπτά ανάγνωσης

Τι είπε ο δημοφιλής ηθοποιός για τις τεχνητές γλυκαντικές ουσίες.

Το 148ο επεισόδιο του Arnold’s Pump Club, το καθημερινό podcast από τον αυστριακής καταγωγής Αμερικανό ηθοποιό και πρώην κυβερνήτη της Καλιφόρνια, Arnold Schwarzenegger ήταν αφιερωμένο στις τεχνητές γλυκαντικές ουσίες.

- Advertisement -

Ενώ πολλοί άνθρωποι επιμένουν ότι οι τεχνητές γλυκαντικές ουσίες παχαίνουν ή προκαλούν ασθένειες, και ο δημοφιλής ηθοποιός δηλώνει πως «δεν καταλαβαίνει τον ντόρο που γίνεται».

Όπως μοιράστηκε στο podcast, εξέφρασε τη πεποίθηση ότι οι περισσότεροι φόβοι του κοινού δεν υποστηρίζονταν από έρευνες. Δήλωσε πως σε όσους δεν αρέσει η γεύση της τεχνητής ζάχαρης, τότε καλύτερα μη τη χρησιμοποιούν. Αλλά σίγουρα να μη την αποφεύγουν για λόγους υγείας.

Συμπλήρωσε: «Όπως σε τόσα πολλά πράγματα στην ευεξία, οι άνθρωποι επιμένουν να αποδεικνύουν μια άποψη αντί να βρουν τι τους βολεύει. Η δουλειά μας εδώ και στο ενημερωτικό δελτίο δεν είναι να σας πούμε τι να κάνετε.»

- Advertisement -

«Είναι να σας δείξουμε όλους τους διαφορετικούς τρόπους με τους οποίους μπορείτε να είστε υγιείς, να κατανοήσουμε τις διαφορετικές επιλογές σας, να ξεπεράσουμε τις βλακείες και να σας διευκολύνουμε να αναλάβετε δράση».

«Ένα από τα μεγαλύτερα επιχειρήματα κατά της τεχνητής γλυκύτητας είναι ότι σας κάνουν να επιθυμείτε γλυκές τροφές παρά την απουσία θερμίδων. Παρά τις θεωρίες, πρόσφατες έρευνες δείχνουν ότι τα τεχνητά γλυκαντικά δεν σας κάνουν να επιθυμείτε περισσότερα γλυκά τρόφιμα ή να αυξάνουν την πείνα».

Ο Σβαρτσενέγκερ υποστήριξε επίσης πως η κατανάλωση τροφίμων με τεχνητά ή φυτικά γλυκαντικά μπορεί να βοηθήσει στη μείωση του σακχάρου και της ινσουλίνης στο αίμα σας.

Ενώ αυτό μπορεί να φαίνεται εντυπωσιακό, τα οφέλη των μη θερμιδικών γλυκαντικών ουσιών δεν είναι καινούργια. Προηγούμενη ανασκόπηση διαπίστωσε ότι τα μη θρεπτικά γλυκαντικά, η ονομασία για τα γλυκαντικά χωρίς θερμίδες, δεν αυξάνουν την όρεξη ή τη θερμιδική πρόσληψη.

Πιθανώς γι’ αυτό τόσες πολλές μελέτες έχουν διαπιστώσει ότι τα ροφήματα χωρίς ζάχαρη τείνουν να οδηγούν σε απώλεια βάρους. Σε τυχαιοποιημένη ελεγχόμενη δοκιμή 152 εβδομάδων, οι άνθρωποι που έπιναν καθημερινά ποτά χωρίς ζάχαρη έχασαν περισσότερο βάρος από εκείνους που έπιναν νερό.

Αυτό δεν σημαίνει ότι θα πρέπει να αντικαταστήσετε το νερό στη διατροφή σας και αν δεν σας αρέσουν τα τεχνητά ή φυτικά γλυκαντικά ή αν διαταράσσουν το στομάχι σας, δεν υπάρχει λόγος να τα καταναλώνετε.

Αλλά αν ανησυχείτε για την όρεξη, την πείνα ή την αύξηση βάρους, δεκάδες μελέτες επιμένουν ότι τα τεχνητά γλυκαντικά είναι πιθανότατα ασφαλή και θα μπορούσαν να βοηθήσουν στην υποστήριξη των στόχων σας για την υγεία.

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα.


Google news

Ακολουθήστε μας για την άμεση ενημέρωση σας στο google news.

Must read

Ψάρια στο αλουμινόχαρτο: Τι έδειξαν 7 επιστημονικές μελέτες για τη μεταφορά αλουμινίου και τις επιπτώσεις στην υγεία

Η μεταφορά αλουμινίου στο ψάρι αυξάνεται υπό συγκεκριμένες συνθήκες μαγειρέματος – Τι αναφέρουν οι ερευνητές για τη μακροχρόνια έκθεση και τις ευάλωτες ομάδες

Ελλάδα: Μία κρέπα σε καφετέρια έστειλε 6χρονο αγόρι στο Νοσοκομείο Σητείας – «Μας διαβεβαίωσαν ότι μπορούσε να τη φάει» λέει ο πατέρας

Από την καταγγελία στη Σητεία στα σοβαρά περιστατικά αναφυλαξίας διεθνώς και στα μεγάλα κενά ενημέρωσης για τα αλλεργιογόνα στην εστίαση

Aυτές είναι οι χειρότερες τροφές που μπορεί κανείς να φάει κατά τη διάρκεια καύσωνα – Του διαιτολόγου Ν. Ζορζοβίλη

Ορισμένες επιλογές επιβαρύνουν περισσότερο την ενυδάτωση και τη θερμορρύθμιση, ενώ άλλα τρόφιμα γίνονται επικίνδυνα όταν παραμένουν εκτός ψυγείου για πολλή ώρα