ΑρχικήΝέαΙστορία Τροφίμων2.600 ετών κρασί περιείχε ίχνη βανίλιας σύμφωνα με νέα ανακάλυψη

2.600 ετών κρασί περιείχε ίχνη βανίλιας σύμφωνα με νέα ανακάλυψη

1 λεπτά ανάγνωσης

Ίχνη βανίλιας βρέθηκαν σε κρασί, το οποίο χρονολογείται πριν από 2.600 χρόνια.

Ερευνητές από το Πανεπιστήμιο του Τελ Αβίβ και της Ισραηλινή Αρχή Αρχαιοτήτων ανέλυσαν θραύσματα από βάζα κρασιού 2.600 ετών και εντόπισαν ίχνη από βανίλια. Θραύσματα βάζων κρασιού στα ερείπια κτιρίων στην Πόλη του Δαβίδ, χρονολογούνται πριν από τη Βαβυλωνιακή καταστροφή της Ιερουσαλήμ γύρω στο 587 π.Χ. Να σημειωθεί πως η βανίλια ήταν γενικά ένα μπαχαρικό που απολάμβανε, κυρίως, η υψηλή κοινωνία στην εποχή εκείνη. Φαίνεται, έτσι, πως το μπαχαρικό άρεσε τόσο στην αρχαία ελίτ της Ιερουσαλήμ που πρόσθεταν το μπαχαρικό και στο κρασί.

- Advertisement -

Αν και η βανίλια συνδέεται γεωγραφικά με τη Μαδαγασκάρη και την Ταϊτή στη σύγχρονη εποχή, οι ερευνητές υποψιάζονται ότι η Νότια Ασία μπορεί να ήταν η προέλευση του μπαχαρικού, γεγονός που αποτελεί ένδειξη για τα είδη των μπαχαρικών που έφτασαν στην πόλη μέσω της Ιερουσαλήμ, που αποτελούσε διεθνή εμπορικό διάδρομο. Τα ευρήματα αντικατοπτρίζουν, ακόμη, τη συμμετοχή της Ιερουσαλήμ στο διαπεριφερειακό εμπόριο μπαχαρικών και άλλων κερδοφόρων αγαθών στη Νότια Αραβία, σύμφωνα με τους ερευνητές. Αρχικά, το εμπόριο γινόταν υπό την αιγίδα της Ασσυριακής Αυτοκρατορίας και αργότερα πιθανώς υπό τους Αιγύπτιους και Βαβυλώνιους.

Πηγές:

- Advertisement -

https://english.news.cn/20220331/82b5031f961943db8ca5c6404dc7bf9e/c.html
https://www.thedrinksbusiness.com/2022/04/israeli-researchers-find-presence-of-vanilla-in-old-testament-era-wine/

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα.


Google news

Ακολουθήστε μας για την άμεση ενημέρωση σας στο google news.

Must read

Ψάρια στο αλουμινόχαρτο: Τι έδειξαν 7 επιστημονικές μελέτες για τη μεταφορά αλουμινίου και τις επιπτώσεις στην υγεία

Η μεταφορά αλουμινίου στο ψάρι αυξάνεται υπό συγκεκριμένες συνθήκες μαγειρέματος – Τι αναφέρουν οι ερευνητές για τη μακροχρόνια έκθεση και τις ευάλωτες ομάδες

Ελλάδα: Μία κρέπα σε καφετέρια έστειλε 6χρονο αγόρι στο Νοσοκομείο Σητείας – «Μας διαβεβαίωσαν ότι μπορούσε να τη φάει» λέει ο πατέρας

Από την καταγγελία στη Σητεία στα σοβαρά περιστατικά αναφυλαξίας διεθνώς και στα μεγάλα κενά ενημέρωσης για τα αλλεργιογόνα στην εστίαση

Aυτές είναι οι χειρότερες τροφές που μπορεί κανείς να φάει κατά τη διάρκεια καύσωνα – Του διαιτολόγου Ν. Ζορζοβίλη

Ορισμένες επιλογές επιβαρύνουν περισσότερο την ενυδάτωση και τη θερμορρύθμιση, ενώ άλλα τρόφιμα γίνονται επικίνδυνα όταν παραμένουν εκτός ψυγείου για πολλή ώρα