ΑρχικήΝέαΙχθυέλαιο: Παραπλανητικοί οι ισχυρισμοί υγείας στις ετικέτες

Ιχθυέλαιο: Παραπλανητικοί οι ισχυρισμοί υγείας στις ετικέτες

2 λεπτά ανάγνωσης

Αξιολόγηση των ισχυρισμών υγείας που αναφέρονται στις ετικέτες των συμπληρωμάτων ιχθυελαίου στις ΗΠΑ.

Αποτελέσματα μελέτης από το University of Texas Southwestern Medical Center, έδειξαν ότι η πλειονότητα των ετικετών συμπληρωμάτων ιχθυελαίου κάνουν ισχυρισμούς υγείας, συνήθως με τη μορφή ισχυρισμών δομής/λειτουργίας, που συνεπάγονται όφελος για την υγεία σε διάφορα συστήματα οργάνων, παρά την έλλειψη δεδομένων δοκιμών αυξάνοντας την πιθανότητα παραπληροφόρησης των καταναλωτών.

- Advertisement -

Στόχος της μελέτης ήταν να αξιολογηθούν οι ισχυρισμοί υγείας που αναφέρονται στις ετικέτες των συμπληρωμάτων ιχθυελαίου στις ΗΠΑ και να εξεταστούν οι δόσεις εικοσαπεντανοϊκού οξέος (EPA) και εικοσιδυαεξανοϊκού οξέος (DHA) σε κοινά διαθέσιμα σκευάσματα.

Οι ερευνητές ανέλυσαν 2819 συμπληρώματα ιχθυελαίου από τα οποία, το 73,9% κατείχε τουλάχιστον 1 ισχυρισμό υγείας, που συνήθως σχετίζεται με την υγεία της καρδιάς, ακολουθούμενο από την υγεία του εγκεφάλου και των αρθρώσεων. Οι ισχυρισμοί καρδιαγγειακής υγείας ήταν οι πιο συχνοί (1747 [62,0%). Μόνο μια μικρή μειοψηφία συμπληρωμάτων περιείχε 2 g την ημέρα συνδυασμού EPA+DHA, που μπορεί να συνιστάται για μείωση των τριγλυκεριδίων, αλλά μπορεί επίσης να αυξήσει τον κίνδυνο κολπικής μαρμαρυγής.  Κανένα συμπλήρωμα δεν περιλάμβανε πιθανές προειδοποιήσεις σχετικά με αυτόν τον κίνδυνο, αν και αυτό δεν απαιτείται προς το παρόν από τον FDA.

- Advertisement -

Για να διαβάσετε τη μελέτη πατήστε ΕΔΩ.

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα.


Google news

Ακολουθήστε μας για την άμεση ενημέρωση σας στο google news.

Must read

Ψάρια στο αλουμινόχαρτο: Τι έδειξαν 7 επιστημονικές μελέτες για τη μεταφορά αλουμινίου και τις επιπτώσεις στην υγεία

Η μεταφορά αλουμινίου στο ψάρι αυξάνεται υπό συγκεκριμένες συνθήκες μαγειρέματος – Τι αναφέρουν οι ερευνητές για τη μακροχρόνια έκθεση και τις ευάλωτες ομάδες

Ελλάδα: Μία κρέπα σε καφετέρια έστειλε 6χρονο αγόρι στο Νοσοκομείο Σητείας – «Μας διαβεβαίωσαν ότι μπορούσε να τη φάει» λέει ο πατέρας

Από την καταγγελία στη Σητεία στα σοβαρά περιστατικά αναφυλαξίας διεθνώς και στα μεγάλα κενά ενημέρωσης για τα αλλεργιογόνα στην εστίαση

Aυτές είναι οι χειρότερες τροφές που μπορεί κανείς να φάει κατά τη διάρκεια καύσωνα – Του διαιτολόγου Ν. Ζορζοβίλη

Ορισμένες επιλογές επιβαρύνουν περισσότερο την ενυδάτωση και τη θερμορρύθμιση, ενώ άλλα τρόφιμα γίνονται επικίνδυνα όταν παραμένουν εκτός ψυγείου για πολλή ώρα