ΑρχικήΝέαΓερμανία: Αυξάνεται η δημοτικότητα του κρασιού χωρίς αλκοόλ

Γερμανία: Αυξάνεται η δημοτικότητα του κρασιού χωρίς αλκοόλ

2 λεπτά ανάγνωσης

Το κρασί χωρίς αλκοόλ κατακτά συχνά έδαφος στις καταναλωτικές προτιμήσεις στη Γερμανία.

Η βιομηχανία ποτών χωρίς αλκοόλ έχει εξελιχθεί σε μια αρκετά επικερδή αγορά. Για αυτό και πολλές εταιρείες αλκοόλ, όπως η Jack Daniel’s, η Gordon’s και τη Stella Artois προβαίνουν είτε σε συνεργασίες με αναψυκτικά, είτε στη δημιουργία προϊόντων χωρίς αλκοόλ.

- Advertisement -

Αν και το κρασί χωρίς αλκοόλ ακούγεται λιγότερο, σταδιακά αναπτύσσονται νέα προϊόντα και σε αυτή την κατηγορία. Όπως αναφέρει η Deutsche Welle, το κρασί «Κόμμα, τίποτα» μιας ομάδας αμπελουργών «Frank & Frei» από το Ράμσταλ στη Βαυαρία αποτελεί μια νέα προσθήκη στην κατηγορία κρασιών χωρίς αλκοόλ, ενώ υπάρχουν και διάφορες άλλες επωνυμίες που δραστηριοποιούνται στην κατηγορία.

Ένας από τους λόγους που το οινοποιείο Juliusspital στο Βύρτσμπουργκ πρόσθεσε το μη αλκοολούχο κρασί στη γκάμα του πριν από δύο χρόνια ήταν η μεγάλη ζήτηση, ειδικά μετά την πάροδο δύο ετών από την προσθήκη του, σύμφωνα με την υπεύθυνη πωλήσεων Τάνια Στρετς.

- Advertisement -

Η συνολική κατανάλωση κρασιού χωρίς αλκοόλ στη Γερμανία, σύμφωνα με το γερμανικό Ινστιτούτο Οίνου στο Μποντενχάιμ είναι μόλις 1%, αλλά με προοπτικές αύξησης. Ένας από τους λόγους που η τάση “άνευ” αλκοόλ επικρατεί παγκοσμίως είναι η γενικότερη στροφή των καταναλωτών προς την υγεία και την ευεξία.

Ωστόσο, η διαδικασία αφαίρεσης αλκοόλ από το κρασί δεν είναι εύκολη διαδικασία και δημιουργεί την πρόκληση της γεύσης και της παστερίωσης στο κρασί, το οποίο σε αυτή την περίπτωση, θερμαίνεται στο μπουκάλι. Αυτά τα πρόσθετα βήματα εργασίας έχουν αντίκτυπο όμως και στην τιμή, με το κρασί χωρίς αλκοόλ να είναι, τελικά, πιο ακριβό από το αλκοολούχο.

Στην Ελλάδα έχουν ήδη γίνει τα πρώτα βήματα εισόδου στον τομέα του κρασιού χωρίς αλκοόλ. Νωρίτερα φέτος, επιστήμονες από το Πανεπιστήμιο Πάτρας, μετά από χρόνια έρευνας, ανακάλυψαν μια καινοτόμα μέθοδο για την απομάκρυνση της αλκοόλης, χωρίς το κρασί να χάνει από το άρωμα, τη γεύση και τα οργανοληπτικά χαρακτηριστικά του.

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα.


Google news

Ακολουθήστε μας για την άμεση ενημέρωση σας στο google news.

Must read

Ψάρια στο αλουμινόχαρτο: Τι έδειξαν 7 επιστημονικές μελέτες για τη μεταφορά αλουμινίου και τις επιπτώσεις στην υγεία

Η μεταφορά αλουμινίου στο ψάρι αυξάνεται υπό συγκεκριμένες συνθήκες μαγειρέματος – Τι αναφέρουν οι ερευνητές για τη μακροχρόνια έκθεση και τις ευάλωτες ομάδες

Ελλάδα: Μία κρέπα σε καφετέρια έστειλε 6χρονο αγόρι στο Νοσοκομείο Σητείας – «Μας διαβεβαίωσαν ότι μπορούσε να τη φάει» λέει ο πατέρας

Από την καταγγελία στη Σητεία στα σοβαρά περιστατικά αναφυλαξίας διεθνώς και στα μεγάλα κενά ενημέρωσης για τα αλλεργιογόνα στην εστίαση

Aυτές είναι οι χειρότερες τροφές που μπορεί κανείς να φάει κατά τη διάρκεια καύσωνα – Του διαιτολόγου Ν. Ζορζοβίλη

Ορισμένες επιλογές επιβαρύνουν περισσότερο την ενυδάτωση και τη θερμορρύθμιση, ενώ άλλα τρόφιμα γίνονται επικίνδυνα όταν παραμένουν εκτός ψυγείου για πολλή ώρα