ΑρχικήΝέαΦάτε καρύδια…. Χαρίζουν μακροζωία!

Φάτε καρύδια…. Χαρίζουν μακροζωία!

cibum team

Η κατανάλωση καρυδιών αυξάνει το προσδόκιμο ζωής και μειώνει το ρίσκο θανάτου, σύμφωνα με νέα έρευνα σε γηραιότερους στις ΗΠΑ.

Η έρευνα, η οποία δημοσιεύτηκε στο περιοδικό Nutrients, έγινε από ερευνητές του τμήματος Chan School Δημόσιας Υγείας του Harvard.

- Advertisement -

«Αυτό που διαπιστώσαμε από την έρευνα είναι ακόμη και μία χούφτα από καρύδια την εβδομάδα μπορεί να βοηθήσει στη μακροζωία, ειδικά σε αυτούς που η δίαιτά τους δεν είναι πλήρης. Είναι πολύ σημαντικό να τα εντάξουν στη διατροφή τους, όσοι αναζητούν τρόπους να βελτιώσουν την υγεία τους», είπε ο Yanping Li, επικεφαλής ερευνητής στο Τμήμα Διατροφής του Chan School Δημόσιας Υγείας.

Αυτό που διαπίστωσε η έρευνα είναι ότι ακόμη και μία χούφτα καρύδια (5-6) την εβδομάδα μπορούν να βοηθήσουν στη μακροζωία και τη μείωση του ρίσκου θανάτου.

- Advertisement -

Όσοι καταναλώνουν πέντε ή περισσότερες χούφτες την εβδομάδα διαπιστώθηκε ότι έχουν 14%΄χαμηλότερο ρίσκο θανάτου (από κάθε αιτία), 25% μικρότερες πιθανότητες θανάτου από καρδιαγγειακή νόσο και να κερδίσουν επιπλέον περίπου 1,3 χρόνια προσδόκιμου ζωής, σε σχέση με όσους δεν κατανάλωναν καθόλου καρύδια.

Αντίστοιχα, όσοι καταναλώνουν δύο έως τέσσερις χούφτες καρύδια την εβδομάδα διαπιστώθηκε ότι έχουν 13%΄χαμηλότερο ρίσκο θανάτου (από κάθε αιτία), 14% μικρότερες πιθανότητες θανάτου από καρδιαγγειακή νόσο και να κερδίσουν επιπλέον περίπου 1 χρόνο προσδόκιμου ζωής, σε σχέση με όσους δεν κατανάλωναν καθόλου καρύδια.

Μία χούφτα καρύδια έχουν περίπου 4 γραμμάρια πρωτεΐνης, 2 γραμμάρια φυτικών ινών, καλή ποσότητα μαγνήσιου (45 mg) και αποτελούν και εξαιρετική πηγή λιπαρών ωμέγα 3 (2,5 γραμμάρια).

Πηγή: medicaldialogues.in

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα.


Google news

Ακολουθήστε μας για την άμεση ενημέρωση σας στο google news.

Must read

Ψάρια στο αλουμινόχαρτο: Τι έδειξαν 7 επιστημονικές μελέτες για τη μεταφορά αλουμινίου και τις επιπτώσεις στην υγεία

Η μεταφορά αλουμινίου στο ψάρι αυξάνεται υπό συγκεκριμένες συνθήκες μαγειρέματος – Τι αναφέρουν οι ερευνητές για τη μακροχρόνια έκθεση και τις ευάλωτες ομάδες

Ελλάδα: Μία κρέπα σε καφετέρια έστειλε 6χρονο αγόρι στο Νοσοκομείο Σητείας – «Μας διαβεβαίωσαν ότι μπορούσε να τη φάει» λέει ο πατέρας

Από την καταγγελία στη Σητεία στα σοβαρά περιστατικά αναφυλαξίας διεθνώς και στα μεγάλα κενά ενημέρωσης για τα αλλεργιογόνα στην εστίαση

Aυτές είναι οι χειρότερες τροφές που μπορεί κανείς να φάει κατά τη διάρκεια καύσωνα – Του διαιτολόγου Ν. Ζορζοβίλη

Ορισμένες επιλογές επιβαρύνουν περισσότερο την ενυδάτωση και τη θερμορρύθμιση, ενώ άλλα τρόφιμα γίνονται επικίνδυνα όταν παραμένουν εκτός ψυγείου για πολλή ώρα