ΑρχικήΝέαΕστίαση / ΤουρισμόςΜενού εστιατορίων: Ποια μηνύματα προωθούν τις φυτικές επιλογές - Μεγάλη δημοσκόπηση

Μενού εστιατορίων: Ποια μηνύματα προωθούν τις φυτικές επιλογές – Μεγάλη δημοσκόπηση

2 λεπτά ανάγνωσης

Η παραγωγή τροφίμων αντιπροσωπεύει το ένα τέταρτο του συνόλου των αερίων του θερμοκηπίου, καθιστώντας τη μετατόπιση της διατροφής των ανθρώπων προς τρόφιμα με χαμηλότερη περιεκτικότητα σε άνθρακα μια κρίσιμη στρατηγική για τη μείωση των εκπομπών.

Μελέτη του World Resources Institute διαπιστώνει ότι η εμφάνιση προσεκτικά πλαισιωμένων περιβαλλοντικών μηνυμάτων στα μενού των εστιατορίων μπορεί να αυξήσει σημαντικά την επιλογή από τους πελάτες πιάτων με χαμηλότερη περιεκτικότητα σε άνθρακα και πλούσια σε φυτικά. Το WRI διαπιστώνει ότι τα δύο πιο αποτελεσματικά περιγραφικά μηνύματα διπλασίασαν την πιθανότητα ένας καταναλωτής να παραγγείλει ένα είδος μενού για χορτοφάγους. Αυτά τα θέματα είναι «οι μικρές αλλαγές μπορούν να κάνουν μεγάλη διαφορά» και «βοηθούν όσους επιλέγουν τρόφιμα με μικρότερο αντίκτυπο στο κλίμα». 

- Advertisement -

Τα εστιατόρια και οι επιχειρήσεις τροφίμων θα πρέπει να χρησιμοποιήσουν αυτά τα ευρήματα για να αυξήσουν τις πωλήσεις των ειδών μενού χαμηλότερης περιεκτικότητας σε άνθρακα, βοηθώντας παράλληλα τους καταναλωτές να επιλέξουν τρόφιμα που ταιριάζουν σε έναν φιλικό προς το κλίμα τρόπο ζωής. Ενώ η μελέτη WRI πραγματοποιήθηκε διαδικτυακά με περισσότερους από 6.000 συμμετέχοντες, τα ευρήματα μπορούν να προσαρμοστούν σε μια μεγάλη ποικιλία πλαισίων λιανικής και υπηρεσιών τροφίμων.

Περισσότερη έρευνα και εκμάθηση στον πραγματικό κόσμο θα ενισχύσουν τη βάση της γνώσης μας. Αυτή η μελέτη, ωστόσο, δείχνει ότι η προσθήκη περιβαλλοντικών μηνυμάτων μπορεί να είναι ένας εύκολος, οικονομικά αποδοτικός και πολλά υποσχόμενος τρόπος για τις εταιρείες να δουν τον αντίκτυπο και να μετατοπίσουν τις επιλογές των καταναλωτών σε πιο φιλικές προς το κλίμα επιλογές.​

- Advertisement -

Από το World Resources Institute

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα.


Google news

Ακολουθήστε μας για την άμεση ενημέρωση σας στο google news.

Must read

Ψάρια στο αλουμινόχαρτο: Τι έδειξαν 7 επιστημονικές μελέτες για τη μεταφορά αλουμινίου και τις επιπτώσεις στην υγεία

Η μεταφορά αλουμινίου στο ψάρι αυξάνεται υπό συγκεκριμένες συνθήκες μαγειρέματος – Τι αναφέρουν οι ερευνητές για τη μακροχρόνια έκθεση και τις ευάλωτες ομάδες

Ελλάδα: Μία κρέπα σε καφετέρια έστειλε 6χρονο αγόρι στο Νοσοκομείο Σητείας – «Μας διαβεβαίωσαν ότι μπορούσε να τη φάει» λέει ο πατέρας

Από την καταγγελία στη Σητεία στα σοβαρά περιστατικά αναφυλαξίας διεθνώς και στα μεγάλα κενά ενημέρωσης για τα αλλεργιογόνα στην εστίαση

Aυτές είναι οι χειρότερες τροφές που μπορεί κανείς να φάει κατά τη διάρκεια καύσωνα – Του διαιτολόγου Ν. Ζορζοβίλη

Ορισμένες επιλογές επιβαρύνουν περισσότερο την ενυδάτωση και τη θερμορρύθμιση, ενώ άλλα τρόφιμα γίνονται επικίνδυνα όταν παραμένουν εκτός ψυγείου για πολλή ώρα