ΑρχικήΝέαΕπιστήμονες συσχετίζουν την υπερβολική κατανάλωση αλκοόλ με την οπλοφορία

Επιστήμονες συσχετίζουν την υπερβολική κατανάλωση αλκοόλ με την οπλοφορία

2 λεπτά ανάγνωσης

Στις αγροτικές περιοχές, ένας έφηβος που πίνει πολύ αλκοόλ, έχει 43% μεγαλύτερη πιθανότητα να κρατήσει όπλο το επόμενο έτος.

Μελέτη που δημοσιεύτηκε στο The Journal of Rural Health, συσχετίζει την υπερβολική κατανάλωση αλκοόλ με την οπλοφορία, σε νέους που ζουν στην ύπαιθρο. Η μελέτη περιελάμβανε ένα διαχρονικό δείγμα 2.002 νέων, ηλικίας 12 έως 26 ετών, σε 12 αγροτικές κοινότητες σε επτά πολιτείες, συμπεριλαμβανομένης της Ουάσιγκτον. Στις αγροτικές περιοχές των Ηνωμένων Πολιτειών, ένας έφηβος που πίνει πολύ αλκοόλ, έχει 43% μεγαλύτερη πιθανότητα να κρατήσει όπλο το επόμενο έτος.

- Advertisement -

Πιο συγκεκριμένα κατά τη διάρκεια της εφηβείας (ηλικίες 12-18), όσοι έπιναν πολύ είχαν 1,43 φορές περισσότερες πιθανότητες να φέρουν όπλο στη συνέχεια σε σύγκριση με εκείνους που δεν έπιναν αλκοόλ και εκείνοι που κατανάλωναν αλκοόλ αλλά όχι υπερβολικά είχαν 1,30 φορές περισσότερες πιθανότητες να κρατήσουν όπλο στη συνέχεια σε σύγκριση με εκείνους που δεν έπιναν. 

Οι συγγραφείς λένε ότι τα ευρήματά τους μπορούν να κατευθύνουν στρατηγικές για την αποθάρρυνση της κατανάλωσης οινοπνεύματος και έτσι να μειώσουν την πιθανότητα οπλοφορίας μεταξύ των νέων και των νεαρών ενηλίκων στις αγροτικές περιοχές. Τα ευρήματα, σε συνδυασμό με τις υπάρχουσες προσεγγίσεις που βασίζονται σε στοιχεία, μπορεί επίσης να προσφέρουν βασικές τακτικές για τη μείωση των ποσοστών ανθρωποκτονιών και αυτοκτονιών μεταξύ των εφήβων στις αγροτικές περιοχές, κατέληξε η μελέτη.

- Advertisement -

«Η μελέτη μας καθιερώνει μια σαφή σύνδεση μεταξύ αυτών των δύο συμπεριφορών στις αγροτικές περιοχές και υπάρχουν προγράμματα πρόληψης βασισμένα σε στοιχεία για την αντιμετώπιση και των δύο», είπε η επικεφαλής συγγραφέας Alice Ellyson, αναπληρώτρια καθηγήτρια  παιδιατρικής, στην Ιατρική Σχολή του Πανεπιστημίου της Ουάσιγκτον και ερευνητής στο Πρόγραμμα Έρευνας Πυροβολικού Τραυματισμού & Πολιτικής της UW Medicine. Η Ellyson είπε ότι ήταν έκπληκτη που η συσχέτιση μεταξύ της μεγάλης κατανάλωσης αλκοόλ και της οπλοφορίας ήταν παρόμοια και διατηρήθηκε μεταξύ των εφήβων και των νεαρών ενηλίκων ερωτηθέντων καθώς περίμενε ότι ο συσχετισμός θα εξασθενούσε περισσότερο ή θα εξαφανιζόταν με την ηλικία.

Για να διαβάσετε τη μελέτη πατήστε ΕΔΩ.

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα.


Google news

Ακολουθήστε μας για την άμεση ενημέρωση σας στο google news.

Must read

Ψάρια στο αλουμινόχαρτο: Τι έδειξαν 7 επιστημονικές μελέτες για τη μεταφορά αλουμινίου και τις επιπτώσεις στην υγεία

Η μεταφορά αλουμινίου στο ψάρι αυξάνεται υπό συγκεκριμένες συνθήκες μαγειρέματος – Τι αναφέρουν οι ερευνητές για τη μακροχρόνια έκθεση και τις ευάλωτες ομάδες

Ελλάδα: Μία κρέπα σε καφετέρια έστειλε 6χρονο αγόρι στο Νοσοκομείο Σητείας – «Μας διαβεβαίωσαν ότι μπορούσε να τη φάει» λέει ο πατέρας

Από την καταγγελία στη Σητεία στα σοβαρά περιστατικά αναφυλαξίας διεθνώς και στα μεγάλα κενά ενημέρωσης για τα αλλεργιογόνα στην εστίαση

Aυτές είναι οι χειρότερες τροφές που μπορεί κανείς να φάει κατά τη διάρκεια καύσωνα – Του διαιτολόγου Ν. Ζορζοβίλη

Ορισμένες επιλογές επιβαρύνουν περισσότερο την ενυδάτωση και τη θερμορρύθμιση, ενώ άλλα τρόφιμα γίνονται επικίνδυνα όταν παραμένουν εκτός ψυγείου για πολλή ώρα