ΑρχικήΝέαΑυστραλία: Χιλιάδες έγκυες γυναίκες στο όριο της πείνας

Αυστραλία: Χιλιάδες έγκυες γυναίκες στο όριο της πείνας

3 λεπτά ανάγνωσης

Μία στις δέκα έγκυες Αυστραλές αντιμετωπίζει επισιτιστική ανασφάλεια.

Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα στην Αυστραλία, χιλιάδες έγκυες γυναίκες αντιμετωπίζουν επισιτιστική ανασφάλεια, με πάνω από το 10% να βρίσκεται στο όριο της πείνας και πολλές να ανησυχούν για την πρόσβασή τους σε τρόφιμα.

- Advertisement -

Η έρευνα, η οποία συμπεριέλαβε πάνω από 1.500 γυναίκες, διαπίστωσε ότι δύο στις πέντε μειώνουν την ποσότητα και την ποιότητα των τροφίμων που καταναλώνουν, ενώ καμία από τις συμμετέχουσες δεν κατάφερε να τηρήσει πλήρως τις πέντε διατροφικές οδηγίες για την εγκυμοσύνη.

Η καθηγήτρια Danielle Gallegos, ειδική σε θέματα επισιτιστικής ασφάλειας από το Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο του Queensland (QUT), επισήμανε ότι το πρόβλημα δεν περιορίζεται μόνο σε γυναίκες χαμηλού εισοδήματος, καθώς ακόμη και εκείνες με υψηλότερο εισόδημα αντιμετωπίζουν δυσκολίες.

- Advertisement -

Τα αποτελέσματα της έρευνας υποδεικνύουν ότι η πραγματική έκταση του προβλήματος ενδέχεται να είναι μεγαλύτερη από ό,τι αρχικά καταγράφηκε, καθώς το δείγμα περιλάμβανε κυρίως γυναίκες από αστικές περιοχές με υψηλότερο μορφωτικό επίπεδο.

Η αύξηση του πληθωρισμού και οι επαναλαμβανόμενες αυξήσεις των επιτοκίων επιδείνωσαν την επισιτιστική ανασφάλεια, καθιστώντας πιο δύσκολη την πρόσβαση σε επαρκή τρόφιμα. Οι περισσότερες γυναίκες που αντιμετωπίζουν αυτό το πρόβλημα δεν έχουν λάβει ποτέ βοήθεια από προγράμματα επισιτιστικής βοήθειας ή τράπεζες τροφίμων, καθώς φοβούνται ότι αν ζητήσουν βοήθεια, μπορεί να επηρεαστεί αρνητικά η οικογένειά τους, όπως η πιθανότητα απομάκρυνσης των παιδιών τους.

Παράλληλα, η φιλανθρωπική οργάνωση Treasure Boxes, η οποία παρέχει είδη πρώτης ανάγκης σε οικογένειες, κατέγραψε αύξηση 49% στη ζήτηση των υπηρεσιών της. Η διευθύνουσα σύμβουλος Rikki Cooke ανέφερε ότι πολλοί γονείς, παρόλο που έχουν δουλειές και σταθερά εισοδήματα, αδυνατούν να καλύψουν τις ανάγκες τους.

Η καθηγήτρια Gallegos υπογράμμισε την ανάγκη να αναπτυχθούν προγράμματα στήριξης για εγκύους, παρόμοια με αυτά που υπάρχουν στις Ηνωμένες Πολιτείες και το Ηνωμένο Βασίλειο, τα οποία παρέχουν πρόσβαση σε θρεπτικά τρόφιμα. Προγράμματα όπως το WIC στις ΗΠΑ υποστηρίζουν τις έγκυες γυναίκες προσφέροντας τρόφιμα και διατροφικά συμπληρώματα, και θα μπορούσαν να αποτελέσουν παράδειγμα για την Αυστραλία.

Τέλος, η καθηγήτρια Gallegos τόνισε ότι η κακή διατροφή κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης συνδέεται με σοβαρές συνέπειες για την υγεία των παιδιών, όπως χαμηλό βάρος γέννησης και αυξημένο κίνδυνο χρόνιων ασθενειών στο μέλλον. Πρότεινε ότι η διανομή τροφίμων στις έγκυες γυναίκες στα προγεννητικά τους ραντεβού θα μπορούσε να αποτελέσει ένα πρώτο βήμα για τη στήριξή τους.

https://www.abc.net.au/news/2024-09-29/new-study-reveals-thousands-of-pregnant-women/104411068

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα.


Google news

Ακολουθήστε μας για την άμεση ενημέρωση σας στο google news.

Must read

Ψάρια στο αλουμινόχαρτο: Τι έδειξαν 7 επιστημονικές μελέτες για τη μεταφορά αλουμινίου και τις επιπτώσεις στην υγεία

Η μεταφορά αλουμινίου στο ψάρι αυξάνεται υπό συγκεκριμένες συνθήκες μαγειρέματος – Τι αναφέρουν οι ερευνητές για τη μακροχρόνια έκθεση και τις ευάλωτες ομάδες

Ελλάδα: Μία κρέπα σε καφετέρια έστειλε 6χρονο αγόρι στο Νοσοκομείο Σητείας – «Μας διαβεβαίωσαν ότι μπορούσε να τη φάει» λέει ο πατέρας

Από την καταγγελία στη Σητεία στα σοβαρά περιστατικά αναφυλαξίας διεθνώς και στα μεγάλα κενά ενημέρωσης για τα αλλεργιογόνα στην εστίαση

Aυτές είναι οι χειρότερες τροφές που μπορεί κανείς να φάει κατά τη διάρκεια καύσωνα – Του διαιτολόγου Ν. Ζορζοβίλη

Ορισμένες επιλογές επιβαρύνουν περισσότερο την ενυδάτωση και τη θερμορρύθμιση, ενώ άλλα τρόφιμα γίνονται επικίνδυνα όταν παραμένουν εκτός ψυγείου για πολλή ώρα