ΑρχικήΝέαΑγρότεςΕΛΓΟ-ΔΗΜΗΤΡΑ: Ξεκίνησαν στην Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου τα σεμινάρια για αγρότες

ΕΛΓΟ-ΔΗΜΗΤΡΑ: Ξεκίνησαν στην Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου τα σεμινάρια για αγρότες

2 λεπτά ανάγνωσης

Την έναρξη δυο ταχύρρυθμων προγραμμάτων κατάρτισης σε Μυτιλήνη και στη Σάμο, τα οποία απευθύνονται σε επαγγελματίες αγρότες, ανακοίνωσε ο πρόεδρος του ΕΛΓΟ-ΔΗΜΗΤΡΑ, Σέρκος Χαρουτουνιάν, σε τελετή που πραγματοποιήθηκε, στην Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου.

«Η θεματολογία των σεμιναρίων είναι σχεδιασμένη ώστε να ανταποκρίνονται στο έλλειμμα εκπαίδευσης- κατάρτισης που παρουσιάζουν οι ασχολούμενοι με τον πρωτογενή τομέα της χώρας και να καλύπτει όλες τις σύγχρονες τάσεις στην άσκηση της γεωργίας σε μια σειρά από καίριες εξειδικεύσεις» δήλωσε σχετικά ο κ. Χαρουτουνιάν και συμπλήρωσε: «Χαρακτηριστικό τους είναι η έμφαση στην πρακτική άσκηση, αφού τουλάχιστον το 50% των καταρτίσεων αφορά εφαρμογές πεδίου. Επιπλέον, εξειδικευμένα στελέχη της αγοράς θα εκπαιδεύσουν τους ωφελούμενους σε θέματα χρηματοοικονομικής και επιχειρηματικότητας, για να είναι σε θέση να ανταποκριθούν στο ρόλο του αγρότη-επιχειρηματία».

- Advertisement -

Τα προγράμματα θα ολοκληρωθούν στις 25 Νοεμβρίου (σ.σ. θα είναι διάρκειας τεσσάρων ημερών) και μπορούν να συμμετέχουν 20 με 25 καταρτιζόμενοι αγρότες.

Η Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου στηρίζει οικονομικά το όλο εγχείρημα, ενώ τον σχεδιασμό και υλοποίηση των καταρτίσεων υλοποιούν ερευνητές και στελέχη του ΕΛΓΟ – ΔΗΜΗΤΡΑ, σε συνεργασία με καθηγητές Πανεπιστημίων, επιστήμονες και εκπαιδευτές διαφόρων ειδικοτήτων.

- Advertisement -

Σύμφωνα με την ανακοίνωση του ΕΛΓΟ-ΔΗΜΗΤΡΑ, «θα ακολουθήσουν αντίστοιχα σεμινάρια στη Χίο και στη Λήμνο, ενώ ανάλογες δράσεις θα γίνουν σε όλες τις Περιφέρειες της χώρας. Πέρα από τα αντικείμενα που ήδη έχουν ξεκινήσει, το πλαίσιο των προγραμμάτων συμπεριλαμβάνει για το άμεσο μέλλον και τις καταρτίσεις στα παρακάτω αντικείμενα: εντατική και εκτατική κτηνοτροφία, δενδροκομία, αρωματικά – φαρμακευτικά φυτά, αλιεία, αμπελουργία, ορθολογική χρήση ύδατος και εισροών».

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα.


Google news

Ακολουθήστε μας για την άμεση ενημέρωση σας στο google news.

Must read

Ψάρια στο αλουμινόχαρτο: Τι έδειξαν 7 επιστημονικές μελέτες για τη μεταφορά αλουμινίου και τις επιπτώσεις στην υγεία

Η μεταφορά αλουμινίου στο ψάρι αυξάνεται υπό συγκεκριμένες συνθήκες μαγειρέματος – Τι αναφέρουν οι ερευνητές για τη μακροχρόνια έκθεση και τις ευάλωτες ομάδες

Ελλάδα: Μία κρέπα σε καφετέρια έστειλε 6χρονο αγόρι στο Νοσοκομείο Σητείας – «Μας διαβεβαίωσαν ότι μπορούσε να τη φάει» λέει ο πατέρας

Από την καταγγελία στη Σητεία στα σοβαρά περιστατικά αναφυλαξίας διεθνώς και στα μεγάλα κενά ενημέρωσης για τα αλλεργιογόνα στην εστίαση

Aυτές είναι οι χειρότερες τροφές που μπορεί κανείς να φάει κατά τη διάρκεια καύσωνα – Του διαιτολόγου Ν. Ζορζοβίλη

Ορισμένες επιλογές επιβαρύνουν περισσότερο την ενυδάτωση και τη θερμορρύθμιση, ενώ άλλα τρόφιμα γίνονται επικίνδυνα όταν παραμένουν εκτός ψυγείου για πολλή ώρα