ΑρχικήΑριστερό ΕξτρέμΤι λες τώρα? Με μια ένεση αδυνατίζεις και προστατεύεις την καρδιά σου...

Τι λες τώρα? Με μια ένεση αδυνατίζεις και προστατεύεις την καρδιά σου κιόλας!

2 λεπτά ανάγνωσης

Μελέτες που… στραβά αρμενίζουν.

Τα νέα σήμερα μάς έρχονται από τους Times του Λονδίνου όπου σύμφωνα με μια νέα μελέτη: “Weight-loss jab ‘cuts heart disease deaths by 20%”.

- Advertisement -

Το φάρμακο, Semaglutide, που είναι γνωστό και ως Ozempic ή Wegovy, υπόσχεται να μεταμορφώσει την αντιμετώπιση των καρδιαγγειακών νοσημάτων. https://link.thetimes.co.uk/click/35368245.413596/aHR0cHM6Ly93d3cudGhldGltZXMuY28udWsvYXJ0aWNsZS91ay13ZWlnaHQtbG9zcy1qYWJzLXByZXNjcmlwdGlvbi1kcnVncy1vemVtcGljLTdkYnN2a2JsZw/64fc34345d6f767a5104db0eB3f73e4b3

Η έρευνα έγινε σε 17.064 ενήλικες πάνω από 45 ετών που είχαν καρδιακά νοσήματα, από τα οποία πάσχουν 7,6 εκατομμύρια ανθρώπων στη Μεγ. Βρετανία. Ήταν όλοι τους υπέρβαροι ή παχύσαρκοι. Στους μισούς ανθρώπους χορηγήθηκε το Semaglutide σε εβδομαδιαία βάση και στους άλλους μισούς placebo. Στην ομάδα που της χορηγήθηκε το φάρμακο, βρέθηκε ότι είχαν κατά 20% μειωμένο ρίσκο καρδιακών ασθενειών.

- Advertisement -

Γιατί είναι λάθος αυτή η προσέγγιση;

Στον υπολογισμό του καρδιαγγειακού ρίσκου, λαμβάνονται υπόψη το βάρος, το ύψος, η αρτηριακή πίεση και τα επίπεδα HDL, LDL. ΔΕΝ λαμβάνεται υπόψη όμως η φλεγμονή που προκαλούν τα τρόφιμα και ο κακός τρόπος διαβίωσης.

Έτσι, το ιατρικό κατεστημένο, προωθεί ένα ακόμα φάρμακο (όπως οι στατίνες) χωρίς να κοιτούν στις πραγματικά γενεσιουργές αιτίες του προβλήματος.

Ο γιαλός δεν είναι στραβός αλλά αυτές οι μελέτες στραβά αρμενίζουν!

*O Γιάννης Ζαμπετάκης είναι Αναπληρωτής Καθηγητής Χημείας Τροφίμων, στο Τμήμα των  Βιολογικών Επιστημών του Πανεπιστημίου Λίμερικ (UL) στην Ιρλανδία και “παίζει” πάντα Αριστερό Εξτρέμ.

Email: funfood16@gmail.com

Twitter: @yanzabet

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα.


Google news

Ακολουθήστε μας για την άμεση ενημέρωση σας στο google news.

Must read

Ψάρια στο αλουμινόχαρτο: Τι έδειξαν 7 επιστημονικές μελέτες για τη μεταφορά αλουμινίου και τις επιπτώσεις στην υγεία

Η μεταφορά αλουμινίου στο ψάρι αυξάνεται υπό συγκεκριμένες συνθήκες μαγειρέματος – Τι αναφέρουν οι ερευνητές για τη μακροχρόνια έκθεση και τις ευάλωτες ομάδες

Ελλάδα: Μία κρέπα σε καφετέρια έστειλε 6χρονο αγόρι στο Νοσοκομείο Σητείας – «Μας διαβεβαίωσαν ότι μπορούσε να τη φάει» λέει ο πατέρας

Από την καταγγελία στη Σητεία στα σοβαρά περιστατικά αναφυλαξίας διεθνώς και στα μεγάλα κενά ενημέρωσης για τα αλλεργιογόνα στην εστίαση

Aυτές είναι οι χειρότερες τροφές που μπορεί κανείς να φάει κατά τη διάρκεια καύσωνα – Του διαιτολόγου Ν. Ζορζοβίλη

Ορισμένες επιλογές επιβαρύνουν περισσότερο την ενυδάτωση και τη θερμορρύθμιση, ενώ άλλα τρόφιμα γίνονται επικίνδυνα όταν παραμένουν εκτός ψυγείου για πολλή ώρα