ΑρχικήΑριστερό ΕξτρέμΟι μπύρες και τα κρασιά με 0% αλκοόλ ήρθαν για να… μείνουν!

Οι μπύρες και τα κρασιά με 0% αλκοόλ ήρθαν για να… μείνουν!

2 λεπτά ανάγνωσης

Σύγκριση των ποτών με αλκοόλ και των αντίστοιχων ποτών με 0% αλκοόλ για τις καρδιοπροστατευτικές τους ιδιότητες.

Η τάση στην αγορά προς την κατανάλωση ποτών (μπύρα και κρασί) με 0% αλκοόλ είναι συνεχώς αυξανόμενη. Ο καταναλωτής θέλει να μειώσει την κατανάλωση αλκοόλ. Εδώ στην Ιρλανδία, που είναι πολύ πιο αυστηρή η τήρηση του νόμου, όταν βγαίνει μια παρέα για …ποτά, ένας από την παρέα είναι ο οδηγός και πίνει μόνο μπύρα ή κρασί με 0% αλκοόλ.

- Advertisement -

Η ιδέα μας: μετρήσαμε και συγκρίναμε τις καρδιοπροστατευτικές ιδιότητες των ποτών με αλκοόλ και των αντίστοιχων ποτών με 0% αλκοόλ. Το ερευνητικό μας άρθρο δημοσιεύτηκε στην επιστημονική επιθεώρηση “Food Bioscience” πριν από λίγες μέρες: “Bioactive lipids derived from red wine, beers, and their dealcoholized variants inhibit platelet-activating factor (PAF) induced platelet activation in vitro” – Μπορείτε να το “κατεβάσετε” δωρεάν στις επόμενες 30 μέρες εδώ:

https://www.sciencedirect.com/science/article/abs/pii/S2212429224004838

- Advertisement -

Το μέλλον των μη αλκοολούχων ποτών προβλέπεται λαμπρό και ίσως θα πρέπει να ασχοληθούν με αυτό οι ελληνικές ζυθοποιίες και τα ελληνικά οινοποιεία.

Υ.Γ. πιο πολλά για το άρθρο μας μπορεί να διαβάσετε στο λινκ

https://izab.net/blog/lipids-derived-from-red-wine-beers-and-their-dealcoholized-variants/

*O Γιάννης Ζαμπετάκης είναι Αναπληρωτής Καθηγητής Χημείας Τροφίμων, στο Τμήμα των  Βιολογικών Επιστημών του Πανεπιστημίου Λίμερικ (UL) στην Ιρλανδία και “παίζει” πάντα Αριστερό Εξτρέμ.

Email: funfood16@gmail.com

Twitter: @yanzabet

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα.


Google news

Ακολουθήστε μας για την άμεση ενημέρωση σας στο google news.

Must read

Ψάρια στο αλουμινόχαρτο: Τι έδειξαν 7 επιστημονικές μελέτες για τη μεταφορά αλουμινίου και τις επιπτώσεις στην υγεία

Η μεταφορά αλουμινίου στο ψάρι αυξάνεται υπό συγκεκριμένες συνθήκες μαγειρέματος – Τι αναφέρουν οι ερευνητές για τη μακροχρόνια έκθεση και τις ευάλωτες ομάδες

Ελλάδα: Μία κρέπα σε καφετέρια έστειλε 6χρονο αγόρι στο Νοσοκομείο Σητείας – «Μας διαβεβαίωσαν ότι μπορούσε να τη φάει» λέει ο πατέρας

Από την καταγγελία στη Σητεία στα σοβαρά περιστατικά αναφυλαξίας διεθνώς και στα μεγάλα κενά ενημέρωσης για τα αλλεργιογόνα στην εστίαση

Aυτές είναι οι χειρότερες τροφές που μπορεί κανείς να φάει κατά τη διάρκεια καύσωνα – Του διαιτολόγου Ν. Ζορζοβίλη

Ορισμένες επιλογές επιβαρύνουν περισσότερο την ενυδάτωση και τη θερμορρύθμιση, ενώ άλλα τρόφιμα γίνονται επικίνδυνα όταν παραμένουν εκτός ψυγείου για πολλή ώρα