ΑρχικήΑριστερό ΕξτρέμΝα τους πιστέψουμε; Μπα....

Να τους πιστέψουμε; Μπα….

1 λεπτά ανάγνωσης

Το παράδοξο και το ακραίο των επιστημονικών μελετών

Του Γιάννη Ζαμπετάκη*

- Advertisement -

Στις 24 Ιούνη διαβάσαμε στο cibum.gr για μια μελέτη που έρχεται από το Πανεπιστήμιο του Wageningen σχετικά με την επισιτιστική ασφάλεια και το αν είναι βιώσιμο για τον πλανήτη το σενάριο να τρώμε όλοι οι άνθρωποι μια φυτική διατροφή.

Wageningen: Ο παγκόσμιος πληθυσμός μπορεί να τραφεί μόνο με φυτικά τρόφιμα – Cibum

- Advertisement -

Η μελέτη πάσχει σε δύο σημεία.

  1. Δεν λαμβάνει υπόψη της τα ωφέλη κατανάλωσης κρέατος και ιχθυηρών. Αν τρεφόμαστε μόνο με φυτά, δεν λαμβάνουμε τα απαραίτητα αμινοξέα που υπάρχουν στο κρέας και στα ψάρια.
  2. Αν σταματήσουμε την κτηνοτροφία για παραγωγή κρέατος, αυτό θα επιφέρει κατακλυσμιαίες αλλαγές σε πολλές χώρες που το εισόδημα των αγροτών προέρχεται από την κτηνοτροφία.

Τέλος, φανταστείτε, πόσο βαρετός θα ήταν ο κόσμος αν τρώγαμε μόνο φυτά…

Μερικές φορές απορώ με τις επιστημονικές μελέτες Ακαδημαϊκών συναδέλφων. Είναι τόσο μονόφθαλμες..  

ioannis zabetakis
*O Γιάννης Ζαμπετάκης είναι Αναπληρωτής Καθηγητής Χημείας Τροφίμων, Πρόεδρος του τμήματος Βιολογικών Επιστημών του Πανεπιστημίου Λίμερικ στην Ιρλανδία και “παίζει” πάντα Αριστερό Εξτρέμ.

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα.


Google news

Ακολουθήστε μας για την άμεση ενημέρωση σας στο google news.

Must read

Ψάρια στο αλουμινόχαρτο: Τι έδειξαν 7 επιστημονικές μελέτες για τη μεταφορά αλουμινίου και τις επιπτώσεις στην υγεία

Η μεταφορά αλουμινίου στο ψάρι αυξάνεται υπό συγκεκριμένες συνθήκες μαγειρέματος – Τι αναφέρουν οι ερευνητές για τη μακροχρόνια έκθεση και τις ευάλωτες ομάδες

Ελλάδα: Μία κρέπα σε καφετέρια έστειλε 6χρονο αγόρι στο Νοσοκομείο Σητείας – «Μας διαβεβαίωσαν ότι μπορούσε να τη φάει» λέει ο πατέρας

Από την καταγγελία στη Σητεία στα σοβαρά περιστατικά αναφυλαξίας διεθνώς και στα μεγάλα κενά ενημέρωσης για τα αλλεργιογόνα στην εστίαση

Aυτές είναι οι χειρότερες τροφές που μπορεί κανείς να φάει κατά τη διάρκεια καύσωνα – Του διαιτολόγου Ν. Ζορζοβίλη

Ορισμένες επιλογές επιβαρύνουν περισσότερο την ενυδάτωση και τη θερμορρύθμιση, ενώ άλλα τρόφιμα γίνονται επικίνδυνα όταν παραμένουν εκτός ψυγείου για πολλή ώρα