ΑρχικήΑριστερό ΕξτρέμΚαλό το παστελάκι... αλλά με επίστρωση σοκολάτας ακόμα καλύτερο!

Καλό το παστελάκι… αλλά με επίστρωση σοκολάτας ακόμα καλύτερο!

2 λεπτά ανάγνωσης

Γιατί… εννιά στους δέκα τρελαίνονται για σοκολάτα. Ο δέκατος απλώς λέει ψέματα!

Σε ένα πρόσφατο άρθρο συστηματικής ανασκόπησης που δημοσιεύθηκε στην επιστημονική επιθεώρηση Foods, με τίτλο Effect of Cocoa Beverage and Dark Chocolate Consumption on Blood Pressure in Those with Normal and Elevated Blood Pressure: A Systematic Review and Meta-Analysis oι ερευνητές μελέτησαν την επίδραση συστηματικής κατανάλωσης κακάο στη συστολική και διασταλτική πίεση και βρήκαν ότι το κακάο όταν καταναλώνεται για πάνω από 2 εβδομάδες μειώνει σημαντικά τόσο την συστολική όσο και την διασταλτική πίεση.

- Advertisement -

Όταν η ημερήσια δόση σε φλαβανόλες ήταν > 900 mg ή η πρόσληψη επικατεχίνης > 100mg, οι μειώσεις ήταν μεγαλύτερες.
Αυτή η μελέτη είναι χρήσιμη να λαμβάνεται υπόψη από ένα πλήθος εταιρειών τροφίμων.
Για παράδειγμα, σε ένα άρθρο μας σχετικά με το γλύκισμα που προσφέρουν αεροπορικές εταιρείες, προτείναμε να παρέχεται κάτι πιο Ελληνικό. Γιατί όχι, λοιπόν, παστέλι με επίστρωση μαύρης σοκολάτας, όπως πρότεινε μια συνάδελφος στην σελίδα μου στο LinkedIn;

ioannis zabetakis
*O Γιάννης Ζαμπετάκης είναι Αναπληρωτής Καθηγητής Χημείας Τροφίμων, Πρόεδρος του τμήματος Βιολογικών Επιστημών του Πανεπιστημίου Λίμερικ στην Ιρλανδία και “παίζει” πάντα Αριστερό Εξτρέμ.

Email: ioannis.zabetakis@ul.ie

- Advertisement -

Twitter: @yanzabet

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα.


Google news

Ακολουθήστε μας για την άμεση ενημέρωση σας στο google news.

Must read

Ψάρια στο αλουμινόχαρτο: Τι έδειξαν 7 επιστημονικές μελέτες για τη μεταφορά αλουμινίου και τις επιπτώσεις στην υγεία

Η μεταφορά αλουμινίου στο ψάρι αυξάνεται υπό συγκεκριμένες συνθήκες μαγειρέματος – Τι αναφέρουν οι ερευνητές για τη μακροχρόνια έκθεση και τις ευάλωτες ομάδες

Ελλάδα: Μία κρέπα σε καφετέρια έστειλε 6χρονο αγόρι στο Νοσοκομείο Σητείας – «Μας διαβεβαίωσαν ότι μπορούσε να τη φάει» λέει ο πατέρας

Από την καταγγελία στη Σητεία στα σοβαρά περιστατικά αναφυλαξίας διεθνώς και στα μεγάλα κενά ενημέρωσης για τα αλλεργιογόνα στην εστίαση

Aυτές είναι οι χειρότερες τροφές που μπορεί κανείς να φάει κατά τη διάρκεια καύσωνα – Του διαιτολόγου Ν. Ζορζοβίλη

Ορισμένες επιλογές επιβαρύνουν περισσότερο την ενυδάτωση και τη θερμορρύθμιση, ενώ άλλα τρόφιμα γίνονται επικίνδυνα όταν παραμένουν εκτός ψυγείου για πολλή ώρα