ΑρχικήΑριστερό ΕξτρέμΗ βιταμίνη D και τα εγκεφαλικά επεισόδια

Η βιταμίνη D και τα εγκεφαλικά επεισόδια

1 λεπτά ανάγνωσης

Τα βέλτιστα επίπεδα βιταμίνης D για την αποτροπή εγκεφαλικών

Σε ένα άρθρο ανασκόπησης που δημοσιεύθηκε πριν από λίγες μέρες στην επιστημονική επιθεώρηση Nutrients με τίτλο The Role of Vitamin D in Stroke Prevention and the Effects of Its Supplementation for Post-Stroke Rehabilitation: A Narrative Review, οι συγγραφείς μελέτησαν την αξία της βιταμίνης D σε σχέση με τα εγκεφαλικά επεισόδια.

- Advertisement -

Η βιταμίνη D, ως νευρο-στεροειδές, επιδρά στην ανάπτυξη του εγκεφάλου και στην καλή λειτουργία του ανοσοποιητικού συστήματος. Το εγκεφαλικό επεισόδιο είναι η δεύτερη πιο σημαντική αιτία θανάτου και στο άρθρο ανασκοπούνται όλες οι σχετικές μελέτες σχετικά με τα βέλτιστα επίπεδα της βιταμίνης D και πώς προσφέρουν προστασία από εγκεφαλικό επεισόδιο.

- Advertisement -
ioannis zabetakis
*O Γιάννης Ζαμπετάκης είναι Αναπληρωτής Καθηγητής Χημείας Τροφίμων, Πρόεδρος του τμήματος Βιολογικών Επιστημών του Πανεπιστημίου Λίμερικ στην Ιρλανδία και “παίζει” πάντα Αριστερό Εξτρέμ.

Email: ioannis.zabetakis@ul.ie

Twitter: @yanzabet

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα.


Google news

Ακολουθήστε μας για την άμεση ενημέρωση σας στο google news.

Must read

Ψάρια στο αλουμινόχαρτο: Τι έδειξαν 7 επιστημονικές μελέτες για τη μεταφορά αλουμινίου και τις επιπτώσεις στην υγεία

Η μεταφορά αλουμινίου στο ψάρι αυξάνεται υπό συγκεκριμένες συνθήκες μαγειρέματος – Τι αναφέρουν οι ερευνητές για τη μακροχρόνια έκθεση και τις ευάλωτες ομάδες

Ελλάδα: Μία κρέπα σε καφετέρια έστειλε 6χρονο αγόρι στο Νοσοκομείο Σητείας – «Μας διαβεβαίωσαν ότι μπορούσε να τη φάει» λέει ο πατέρας

Από την καταγγελία στη Σητεία στα σοβαρά περιστατικά αναφυλαξίας διεθνώς και στα μεγάλα κενά ενημέρωσης για τα αλλεργιογόνα στην εστίαση

Aυτές είναι οι χειρότερες τροφές που μπορεί κανείς να φάει κατά τη διάρκεια καύσωνα – Του διαιτολόγου Ν. Ζορζοβίλη

Ορισμένες επιλογές επιβαρύνουν περισσότερο την ενυδάτωση και τη θερμορρύθμιση, ενώ άλλα τρόφιμα γίνονται επικίνδυνα όταν παραμένουν εκτός ψυγείου για πολλή ώρα